Koning.quote:Op zondag 29 november 2009 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Het is mij wonderbaarlijk genoeg gelukt om 8 keer tussen de buien door te fietsen.![]()
[..]
Sympathiek!quote:Nee, wilde het op werk doen, maar de senseo was daar te ranzig.Ik was overigens wel zo vriendelijk om de accountants te voorzien van ranzige senseo
![]()
Lijkt me verstandigquote:Zal het thuis eens proberen![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 09:33 schreef OA het volgende:
Gisteren wel mammatiswolken op de foto gezet
quote:Bedoelde u: mammatus wolken
Nee, mammatuswolkenquote:
video gemaakt. Maar de kwaliteit is kut met peren. Het regende te hard, dus is er alleen een wit iets te zien, waarvan ik weet dat dat een bliksem was.quote:
Da's mooiquote:Op zondag 29 november 2009 09:33 schreef OA het volgende:
Gisteren wel mammatiswolken op de foto gezet
Zeker, alleen vind ik het niet zo goed overkomen.quote:
Ja, alles gaat prima.quote:Op zondag 29 november 2009 09:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, alles goed verder? Binnenkort op reis zeker?
Klopt, dat probleem heb ik ook, maar met enige fantasie weet je wel hoe het eruit gezien zou moeten hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 09:48 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker, alleen vind ik het niet zo goed overkomen.
[..]
Lekker wel! Met de feestdagen daar?quote:Op zondag 29 november 2009 09:48 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker, alleen vind ik het niet zo goed overkomen.
[..]
Ja, alles gaat prima.
Volgende maand even 3 dagen Luxemburg.
En hoe is het met Frits Tim?
Succes. Ik moet straks ook even aan de slagquote:Op zondag 29 november 2009 09:49 schreef OA het volgende:
Maar nu moet ik even in huis aan de slag. Sta er alleen voor (alleen vandaag), dus het is een drukke boel.
Nee, net voor de feestdagen.quote:Op zondag 29 november 2009 09:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker wel! Met de feestdagen daar?
Met mij gaat het prima, bijna BA. Maar kan pas in september 2010 beginnen met m'n Master. We komen daar ook wel doorheen.
Dus toch niet alles is beter daarquote:Op zondag 29 november 2009 09:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar je foto is prima gelukt hoor.. (had hem nog niet gezien, was bezig met laden)
quote:Op zondag 29 november 2009 09:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Succes. Ik moet straks ook even aan de slag
sta ze!quote:Op zondag 29 november 2009 09:49 schreef OA het volgende:
Maar nu moet ik even in huis aan de slag. Sta er alleen voor (alleen vandaag), dus het is een drukke boel.
quote:Op zondag 29 november 2009 09:53 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Dus toch niet alles is beter daar![]()
![]()
[..]
Dat is ook geen geldquote:Op zondag 29 november 2009 09:53 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, net voor de feestdagen.
2 nachten inclusief ontbijt in een 4-sterrenhotel, ¤99![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |