Ik ga hem denk ik pepermunt voeren ofzoquote:Op zondag 29 november 2009 00:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja daar is overheen te komen!
"scheet sorry"
Ik heb het afgelopen uur wel 2 mega explosies in de buurt gehoordquote:Op zondag 29 november 2009 00:07 schreef john-frusciante het volgende:
Ik probeer al voor de tweede keer een frikandel te maken en 2 keer onploft
ja sorryquote:Op zondag 29 november 2009 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen uur wel 2 mega explosies in de buurt gehoordIk dacht dat dat kwajongesmarokkanen waren met vuurwerk
Blijkt het eoa frikandellenexperiment te wezen
![]()
No way.. dat hoor ik dus zelfs tot hier!!!quote:Op zondag 29 november 2009 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen uur wel 2 mega explosies in de buurt gehoordIk dacht dat dat kwajongesmarokkanen waren met vuurwerk
Blijkt het eoa frikandellenexperiment te wezen
![]()
Oh daar kijk ik nooit naar. Als het licht wordt loop ik net kantoor binnen. Als ik thuiskom is het weer donker.quote:
We wonen al naast elkaar??quote:Op zondag 29 november 2009 00:11 schreef Fha het volgende:
[..]
No way.. dat hoor ik dus zelfs tot hier!!!
īk heb er nog van vorig jaar ( vuurwerk he)quote:Op zondag 29 november 2009 00:11 schreef Fha het volgende:
[..]
No way.. dat hoor ik dus zelfs tot hier!!!
In gedachte altijdquote:
ja die heb ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 00:13 schreef Fha het volgende:
[..]
In gedachte altijd![]()
@vuurwerk opmerking: Ik heb nog sterretjesjeweetzelluf
Bluf man jij zit gewoon halve koeien op te blazen met zwarte strijkers van Vinkenslag voor een zacht prijssie geef nou maar toequote:
bye bye, ik ga ook me bedje in slaap lekker allemaalquote:Op zondag 29 november 2009 00:17 schreef Fha het volgende:
Nou vandaaltjes, ik ga lekker mijn bed inMorgen naar Grunn met de trein om even kleren te passen en dan weer terug naar Dv
![]()
Fijne dag morgen allemaal en slaap lekker alvast!![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 00:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bye bye, ik ga ook me bedje in slaap lekker allemaal![]()
quote:
quote:
trustenquote:Op zondag 29 november 2009 02:28 schreef cablegunmaster het volgende:
slaap ze en m n verjaardag is voor bij
quote:
indahquote:Op zondag 29 november 2009 01:24 schreef indahnesia.com het volgende:
heb al honger, tijd voor een ontbijtje dus!
Dus ook internet lijkt hier beter te werken dan in Nederland.quote:Op zondag 29 november 2009 06:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
gister te druk gehad en dan ook nog dat mijn internet het maar af en toe deed
Alles dusquote:Op zondag 29 november 2009 07:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dus ook internet lijkt hier beter te werken dan in Nederland.
't Is ook niet zo gemakkelijkquote:Op zondag 29 november 2009 00:07 schreef john-frusciante het volgende:
Ik probeer al voor de tweede keer een frikandel te maken en 2 keer onploft
Even als bakken met regenquote:
Het is mij wonderbaarlijk genoeg gelukt om 8 keer tussen de buien door te fietsen.quote:Op zondag 29 november 2009 08:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is me deze week gelukt om drie keer in een bui te fietsen
Nee, wilde het op werk doen, maar de senseo was daar te ranzig.quote:Op zondag 29 november 2009 08:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
OA, heb je die SenseoŽ-trick nog geprobeerd die ik hier laatst vertelde?
Mij lukt dat nooitquote:Op zondag 29 november 2009 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
hah, die bliksems staan erop..![]()
dat moet wel wat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |