Een snackbar is een restaurant.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
in een SNACKBAR ja..niet een restaurant. Daarbij is TS een fantast.
Die wilde ik doenquote:
Ja, dat lijkt me wel. Je hebt immers geen strafbaar feit gepleegd. Tenzij je er je gewoonte of beroep van maakt, dan maak je je schuldig aan het vergrijp genaamd 'flessentrekkerij'.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:48 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat de politie me niks kan maken? Dat is mooi, dan moet die vent dus een zaak aanspannen om zn gelijk te halen. Lijkt me stug dat ie dat doet voor een hamburger. Hopelijk heeft ie geleerd van zn gedrag, al betwijfel ik dat ten zeerste bij dat soort figuren.
Met die onbetrouwbare kop van jou wel jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:08 schreef Maanvis het volgende:
Hoax, je moet vantevoren betalen bij de snackbar.
in elkaar gerost met een strijkplank?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bij de politie stappen dagelijks hordes mensen om aangifte te doen van bedreiging, stalkers, huishoudelijk geweld etc. Deze mensen krijgen te horen dat de politie niets kan doen, want pierre heeft zijn hamburger niet opgegeten.![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in elkaar gerost met een strijkplank?
Hehehehehehehequote:Op zaterdag 28 november 2009 18:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in elkaar gerost met een strijkplank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |