Is dat een snackbar of een cafetaria?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:22 schreef Molurus het volgende:
Bij mijn plaatselijke snackbar op de hoek krijg je zonder het te vragen een keramiek bord, echt bestek en een glas bij je eten. Als je aangeeft dat je het daar wilt opeten natuurlijk.
Net als bij restaurants is dit gewoon een kwestie van niveau van service en vraag en aanbod. Als je dat soort service op prijs stelt moet je het soort snackbar waar je die service niet krijgt gewoon links laten.
Maar de TS zal uiteraard wel z'n burger en drankje moeten betalen.
"Snackbar Kockie", te Delft. Qua inrichting en service zou je eerder denken aan een eetcafe inderdaad, maar het soort eten wat je er kunt krijgen is uitsluitend snackbar-voer. (Maar dan wel van goede kwaliteit allemaal.)quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
Is dat een snackbar of een cafetaria?
als je niks te doen hebt, doe het dan niet hierquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
"Snackbar Kockie", te Delft. Qua inrichting en service zou je eerder denken aan een eetcafe inderdaad, maar het soort eten wat je er kunt krijgen is uitsluitend snackbar-voer. (Maar dan wel van goede kwaliteit allemaal.)
Ja, van die delftsblauwe bordjes met wijsheden, helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:38 schreef hollandFTW het volgende:
als je niks te doen hebt, doe het dan niet hier![]()
kwam er vroeger ook wel eens, in de tussenuurtjes![]()
je bent een onbeschofte ventquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:06 schreef PierreBetfair het volgende:
Hoi,
Zojuist loop ik een lokale friettent binnen om iets te bestellen. Ik zeg "hamburger speciaal graag en een blikje cola, ik eet het hier even op." Vijf minuten later komt de beste man het me brengen. Geen servetje erbij, geen glas, alleen die burger en dat blik. Ik zeg, servetje en glas graag......hij kijkt me aan en zegt "het is hier een snackbar, geen hotel". Ik zeg "Geef het dan maar aan je hond" en loop de tent uit. Kerel loopt achter me aan en begint hard te roepen "betalen dief, betalen dief !!" Ik deed alsof ik gek was, start mn auto en reed weg.
Half uur terug belt de politie..........die muppet had mn kenteken genoteerd en bij de politie langs geweest om aangifte te doen van diefstal van een hamburger + cola. Ik heb e.e.a. uitgelegd, maar moet om 16:00 op het bureau verschijnen. Ik ben niet van plan om alsnog te betalen aan zo'n onbeschofte vetnek.
Iemand enig idee wat ik kan verwachten?
Pierre
Het zou dus een cafetaria kunnen zijn? Oftewel: een snackbar met iets meer service(zitplekken vooral). Dan krijg je dat soort dingen die jij noemt nogal snel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
"Snackbar Kockie", te Delft. Qua inrichting en service zou je eerder denken aan een eetcafe inderdaad, maar het soort eten wat je er kunt krijgen is uitsluitend snackbar-voer. (Maar dan wel van goede kwaliteit allemaal.)
Onzinquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:24 schreef Skazminko het volgende:
Als je in een restaurant niet tevreden bent over het eten of de bediening ofzo hoef je toch ook niet te betalen en al helemaal niet als je je eten niet hebt aangeraakt. Pierre heeft gelijk denk ik.
Wat is trouwens een hamburger speciaal, klinkt lekker.
Ja hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:34 schreef Skazminko het volgende:
Als ik in een reastaurant zit en ik vraag om een servet voordat ik aan mn eten begin en de eigenaar zegt: het is hier een restaurant, geen hotel.
Dan zeg ik: Oke, doei.
Wat moet je dan doen? " Oke, dan pak ik het zelf wel..." En dan beginnen aan mn eten? Hij zoekt het maar uit.
in een SNACKBAR ja..niet een restaurant. Daarbij is TS een fantast.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:43 schreef Skazminko het volgende:
Dat gebeurde toch bij TS.
Een snackbar is een restaurant.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
in een SNACKBAR ja..niet een restaurant. Daarbij is TS een fantast.
Die wilde ik doenquote:
Ja, dat lijkt me wel. Je hebt immers geen strafbaar feit gepleegd. Tenzij je er je gewoonte of beroep van maakt, dan maak je je schuldig aan het vergrijp genaamd 'flessentrekkerij'.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:48 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat de politie me niks kan maken? Dat is mooi, dan moet die vent dus een zaak aanspannen om zn gelijk te halen. Lijkt me stug dat ie dat doet voor een hamburger. Hopelijk heeft ie geleerd van zn gedrag, al betwijfel ik dat ten zeerste bij dat soort figuren.
Met die onbetrouwbare kop van jou wel jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:08 schreef Maanvis het volgende:
Hoax, je moet vantevoren betalen bij de snackbar.
in elkaar gerost met een strijkplank?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bij de politie stappen dagelijks hordes mensen om aangifte te doen van bedreiging, stalkers, huishoudelijk geweld etc. Deze mensen krijgen te horen dat de politie niets kan doen, want pierre heeft zijn hamburger niet opgegeten.![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in elkaar gerost met een strijkplank?
Hehehehehehehequote:Op zaterdag 28 november 2009 18:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in elkaar gerost met een strijkplank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |