quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik geloof wel dat er enige waarheid in dit verhaal zit, maar volgens mij ging het meer zo:
Zojuist loop ik een lokale friettent binnen om iets te bestellen. Ik zeg "hamburger speciaal graag en een blikje cola, ik eet het hier even op." Vijf minuten later komt de beste man het me brengen. Geen servetje erbij, geen glas, alleen die burger en dat blik.
Ik zeg, mmen menneer meennrnene, maar de man loopt al weg. Toen heb ik alles opgegeten en zag ik tot mijn verbazing dat ik mijn portomonee vergeten was. Op het moment dat hij even niet keek liep ik snel weg. Kerel loopt achter me aan en begint hard te roepen "betalen dief, betalen dief !!" Ik deed alsof ik gek was, start mn auto en reed weg.
Sloeber dat je bent
Schijnbaar zie je er onbetrouwbaar uit ofzo, dat maak ik nooit mee.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:15 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, eerst betalen, dan komt er pas wat op het dienblad.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:41 schreef SeeNoEvil het volgende:
gaan we nog wat zeggen pierre?
of heb je geen fantasie meer voor je verhaal?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:44 schreef Rochgel het volgende:
Ik hoorde net dat hij 3 jaar cel heeft gekregen, waarvan 2 jaar voorwaardelijk. Al met al is hij er dus nog best goed vanaf gekomen.
Die zijn er genoeg, denk maar eens aan telefonische bestellingen. Heeft te maken met goed vertrouwen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dan nog heeft de klant het product te betalen.
Sowieso, welke snackbar bakt er nou voordat er betaald is?
Daar is dus geen reet van waarquote:Op zondag 29 november 2009 13:22 schreef Divel het volgende:
Heb even gemist hoe TS bij de politie is uitgepakt.
-------> KLBquote:Op zondag 29 november 2009 14:14 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Daar is dus geen reet van waar
lulhannes!quote:Op maandag 30 november 2009 18:47 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik kwam em net tegen in de Albert Heijn, hij keek niet echt vrolijk
Kweetnie, had me ziek gemeld.quote:Op maandag 30 november 2009 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
lulhannes!
hoe was het bij de polizei?
Nopes, heb mn Stars avatar inmiddels veranderdquote:Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef nostra het volgende:
Goed verhaal. Doe je nog steeds een beetje aan vlinderspotting?
Jij hebt geen manieren. Onbeschofte vlerkquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:06 schreef PierreBetfair het volgende:
Hoi,
Zojuist loop ik een lokale friettent binnen om iets te bestellen. Ik zeg "hamburger speciaal graag en een blikje cola, ik eet het hier even op." Vijf minuten later komt de beste man het me brengen. Geen servetje erbij, geen glas, alleen die burger en dat blik. Ik zeg, servetje en glas graag......hij kijkt me aan en zegt "het is hier een snackbar, geen hotel". Ik zeg "Geef het dan maar aan je hond" en loop de tent uit. Kerel loopt achter me aan en begint hard te roepen "betalen dief, betalen dief !!" Ik deed alsof ik gek was, start mn auto en reed weg.
Half uur terug belt de politie..........die muppet had mn kenteken genoteerd en bij de politie langs geweest om aangifte te doen van diefstal van een hamburger + cola. Ik heb e.e.a. uitgelegd, maar moet om 16:00 op het bureau verschijnen. Ik ben niet van plan om alsnog te betalen aan zo'n onbeschofte vetnek.
Iemand enig idee wat ik kan verwachten?
Pierre
Loser met hoofdletter Lquote:Op maandag 30 november 2009 18:54 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Kweetnie, had me ziek gemeld.
Are u serious, baby?quote:Op maandag 30 november 2009 19:44 schreef draaijer het volgende:
Loser met hoofdletter L
Je hebt de ballen niet om je verantwoordelijkheden te nemen. Wat ben jij een pauper zeg
Are u serious, baby?quote:Op maandag 30 november 2009 22:44 schreef magnifor het volgende:
Je moet gewoon betalen, snackbar heeft voor jou kosten gemaakt (de burger, ingrediënten, broodje en natuurlijk blikje cola). Hij kan dus die voor jou gemaakte hamburger + blikje cola niet verkopen aan anderen en heeft hij verlies geleden door jou.
Dus eigenlijk is het een soort van diefstal.
Je bent ook redelijk brutaalquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:06 schreef PierreBetfair het volgende:
Hoi,
Zojuist loop ik een lokale friettent binnen om iets te bestellen. Ik zeg "hamburger speciaal graag en een blikje cola, ik eet het hier even op." Vijf minuten later komt de beste man het me brengen. Geen servetje erbij, geen glas, alleen die burger en dat blik. Ik zeg, servetje en glas graag......hij kijkt me aan en zegt "het is hier een snackbar, geen hotel". Ik zeg "Geef het dan maar aan je hond" en loop de tent uit. Kerel loopt achter me aan en begint hard te roepen "betalen dief, betalen dief !!" Ik deed alsof ik gek was, start mn auto en reed weg.
Half uur terug belt de politie..........die muppet had mn kenteken genoteerd en bij de politie langs geweest om aangifte te doen van diefstal van een hamburger + cola. Ik heb e.e.a. uitgelegd, maar moet om 16:00 op het bureau verschijnen. Ik ben niet van plan om alsnog te betalen aan zo'n onbeschofte vetnek.
Iemand enig idee wat ik kan verwachten?
Pierre
Hahaha of gelijk een strafkamp inquote:Op dinsdag 1 december 2009 04:28 schreef dennis00 het volgende:
Haha hilarisch. Ook die reacties erop zeg![]()
Sommige mensen zit het echt dwars.![]()
Ik hoop dat je naar Guantanamo Bay moet iig.
Check je posthistory! Wie is de debiel? SEX SCquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Check je posthistory! Wie is de debiel? SEX SC
WTF is dit? Een topic van 4 jaar oud. Nee, de zaak is failliet. Niet zo vreemd als men zo met klanten omgaat.quote:
Ruim 3 jaar, Pierre, ruim 3 jaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:23 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
WTF is dit? Een topic van 4 jaar oud. Nee, de zaak is failliet. Niet zo vreemd als men zo met klanten omgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |