Zoiets.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:39 schreef trovey het volgende:
Heeft die vent nou een rood kruippakje aan
quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:43 schreef griekjeee het volgende:
http://www.peopleofwalmart.com/
Hier komt het vandaan.
Ja, anders had ze vast een fantastisch figuurtje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
Fantastisch die grijze joggingsbroeken waar je zoveel mensen mee ziet lopen om zo vormloos mogelijk te zijnMaar bij haar zie je meer
Ik doe niet aan onzin. En ik klaag over tieten op de rug van een vrouw.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:44 schreef SilkSpectre het volgende:
People of Walmart
Er is al een topic over. ;-)
Omg.quote:
Daar wilde ik hem anders wel zo naartoe schoppen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik doe niet aan onzin. En ik klaag over tieten op de rug van een vrouw.
Want de klacht is niet terecht? Ik weet niet wat je gewend bent maar ik kom dit niet dagelijks tegen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar wilde ik hem anders wel zo naartoe schoppen.
Mja, je ging zo vast niet winkelen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:55 schreef trovey het volgende:
Jaren geleden had je die eendelige pyama's voor volwassen vrouwen (een te groot uitgevallen kruippak) (ja ik had er ook eentjemaar niet lang want als je naar het toilet moest moest dat halve ding uit....te koud midden in de winter
). Daar lijkt dat ding op
Dan moet zo een kopen met zo'n flapje voor je kont.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:55 schreef trovey het volgende:
Jaren geleden had je die eendelige pyama's voor volwassen vrouwen (een te groot uitgevallen kruippak) (ja ik had er ook eentjemaar niet lang want als je naar het toilet moest moest dat halve ding uit....te koud midden in de winter
). Daar lijkt dat ding op
Of met een sexy luierquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moet zo een kopen met zo'n flapje voor je kont.
Nee, wel eens in een ver verleden vergeten de pantoffels te verwisselen voor de schoenen als ik naar een winkel ging maar dat viel niet zo op (van de zweedse klompachtige pantoffels)quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja, je ging zo vast niet winkelen.
Die hadden ze nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moet zo een kopen met zo'n flapje voor je kont.
Over tig jaar wellicht weer noodzakelijkquote:
Ik weet er alles van.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Die hadden ze niet....maar echt die dingen waren niet aan te slepen destijds
, en lekker warm....tot je naar de wc ging
...brrrrrrr.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik weet er alles van.
Maar ik was een jaar of 12 dus ik was ontoerekeningsvatbaar.
Vreselijk! Je moest je gewoon bijna helemaal uitkleden om naar het toilet te kunnen. Zit je daar in je nakie met je pyjama op je knieën te bibberen.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vreselijk! Je moest je gewoon bijna helemaal uitkleden om naar het toilet te kunnen. Zit je daar in je nakie met je pyjama op je knieën te bibberen.
En dan denk je "ha! ik neem mijn badjas mee!' Maar dat werkt dus mooi ook niet met zo'n pyjama. Zit je in je nakie met je pyjama op je knieën en je badjas voor je op de grond te bibberen.
![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:43 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Ga nu wel lekker slapen....al jaren in zo'n bigshirt....niets geen uitpaksessies voordat je naar de wc kunt.
Wie gaat er nou weet naar de wc als je al in bed ligt? Je bent toch geen bejaarde vent?quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:43 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Ga nu wel lekker slapen....al jaren in zo'n bigshirt....niets geen uitpaksessies voordat je naar de wc kunt.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:06 schreef gniffie het volgende:
Stop is met dit topic naar boven te halen, pure faal alleen maar hierin
QFT!quote:Op zaterdag 28 november 2009 05:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wie gaat er nou weet naar de wc als je al in bed ligt? Je bent toch geen bejaarde vent?
whahaquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:42 schreef gniffie het volgende:
tieten op de rug, dubbel speelplezier
Ik vind het niet te geloven. Iedere keer als ik dat plaatje zie.quote:Op zaterdag 28 november 2009 08:15 schreef marcel-o het volgende:
[..]
whahaDie kan 2 bh's aan.
en die op dr rug zijn gewoon groter dan voor![]()
Niet dat ik er op tegen ben dat dit soort outfits het straatbeeld gaan bepalen maar een zichzelf respecterend persoon gaat toch niet zo naar buiten?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:59 schreef Ascendancy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zie ik hier nooit in de AH
Omg zij draagt geen ondergoedquote:
Wat een ranzige gedachten krijgen mensen toch bij die foto.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:25 schreef J.Herrer het volgende:
wheheh die kan je gewoon op z'n Russisch nemen terwijl ze op haar buik ligt
Die omaquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:20 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook bob sagget op mijn auto![]()
[ afbeelding ]
leuke progressieve mensen![]()
[ afbeelding ]
hot granny![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dat weet je niet. Er kan best ergens daar binnen een stringetje verstopt zijn.quote:
Die zit daar ergens wel heel diep verscholen dan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Er kan best ergens daar binnen een stringetje verstopt zijn.
Omfg. Ik begrijp niet hoe ze dat voor elkaar krijgt, die broek aantrekken vind ik een hele prestatie op zich in dit geval.quote:
Geen idee?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:22 schreef Rookert het volgende:
Dit gewoon nasty![]()
Zijn er ook foto's van de Carrefour/E. Leclerc en dat soor hypermarchés?
Eerder van de Lidl/aldi.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:22 schreef Rookert het volgende:
Dit gewoon nasty![]()
Zijn er ook foto's van de Carrefour/E. Leclerc en dat soor hypermarchés?
Ventquote:Op zaterdag 28 november 2009 05:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wie gaat er nou weet naar de wc als je al in bed ligt? Je bent toch geen bejaarde vent?
Ik ook. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Vent...hoe moet ik nu nog duidelijker maken dat ik een vrouw ben
...poppetje bij nickname en tekst eronder
...en ja ik moet er 's nachts als vrouw er wel eens uit.......niet echt vreemd hoor
Niet iedereen gebruik zelfde uiterlijk op fok + vrouwen op fok = verdachtquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Vent...hoe moet ik nu nog duidelijker maken dat ik een vrouw ben
...poppetje bij nickname en tekst eronder
...en ja ik moet er 's nachts als vrouw er wel eens uit.......niet echt vreemd hoor
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
Niet iedereen gebruik zelfde uiterlijk op fok + vrouwen op fok = verdacht
Ik eigenlijk ook wel, het is wel goed entertainment.quote:
Ik vind het verstandig van haar om haar lekkere lichaam te showenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:11 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Niet dat ik er op tegen ben dat dit soort outfits het straatbeeld gaan bepalen maar een zichzelf respecterend persoon gaat toch niet zo naar buiten?
Hihiquote:
Only in Americaquote:
Ja ik weet wel wat jij zou doen als ze voor je in de rij stonden bij de Aldi...quote:
Waarom 'quote:
BWHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef sinadO het volgende:
Oh god deze...
[ afbeelding ]
Is het nog geen 2012 zodat deze ellende voorbij is?
quote:
De Exorcistquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:20 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind het plaatje nu alleen nog meer verontrustend enerzijds, het lijkt net of iemand haar nek heeft omgedraaid.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:20 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind het plaatje nu alleen nog meer verontrustend enerzijds, het lijkt net of iemand haar nek heeft omgedraaid.
Oh mên ik lach me ziek hierquote:
Ik heb het over dat kind aan de lijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:00 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat jij zou doen als ze voor je in de rij stonden bij de Aldi...
Krav maga ze tot ze d'r bij neervallen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb het over dat kind aan de lijn
Ze heeft haar werkkleding nog aanquote:
Wtf is dat voor heks.quote:
quote:
Dan ben ik binnen een seconde klaarquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Krav maga ze tot ze d'r bij neervallen.
of je post nog een keer hetzelfde plaatjequote:
Zie je wel, je bent geen vrouw!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb geen klonen...en hand op mijn hart....ik ben een vrouw.
quote:
BUWEHEHEHHE!!quote:
Jij zou er zeker tussen passen tussen dat volkquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:27 schreef Steengeyl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brooke Hogan durft het alleen niet aan.
[ afbeelding ]
Waarom dat shirt zo, is die look bewust?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:39 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Leuke string!![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die zit in de wegquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:55 schreef fs180 het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent geen vrouw!
Je tiet hoort in de weg te zitten.
Zijn dat nou keukenhandschoentjes bij die neger?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:27 schreef Steengeyl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brooke Hogan durft het alleen niet aan.
[ afbeelding ]
Omg die laatste foto...quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:19 schreef kevin33 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou je niet tegen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:28 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat rode ding op de eerste foto uit de OP ziet er zo comfortabel uit
Legging?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
WTF hebben deze mensen aan?
Ik ook.quote:
Zie ik daar nou een bobbel?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:10 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Wat een briljante site!
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Wtfquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:25 schreef TheAgent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topsite.
OMG, dat hertquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:25 schreef TheAgent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topsite.
Wat is dat voor plek?quote:
Hoeren eten ook.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:38 schreef k_i_m het volgende:
Lady Gaga staat er ook tussen.
[ afbeelding ]
Die figuur praat niet alleen poep....quote:
Mijn godquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:41 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Deze dan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:54 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
OMG OMG OMG
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:54 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
OMG OMG OMG
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bovenste shirt wil ik ook welquote:Op zondag 29 november 2009 00:18 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
Dat T-shirt!![]()
[ afbeelding ]
Zo'n T-shirt en dan met zo'n wijf lopen.![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel HappyMeals zijn hier wel niet voor gekocht?![]()
[ afbeelding ]
En dan draagt ie al bretels!![]()
[ afbeelding ]
ff snel boodschappen doen en dan weer achter het raam.
[ afbeelding ]
En daarna natuurlijk ff aan d'r hand ruiken.![]()
[ afbeelding ]
Miss Piggy!![]()
[ afbeelding ]
T-shirt voor kampersjakies.
Dat lijkt me ook wel komisch, gewoon voor een dagje. Maar mensen zouden vaak moeten vragen waarom ik zo aan het lachen ben denk.quote:
Oh mijn God.. zie ik daar...quote:Op zondag 29 november 2009 00:18 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
ff snel boodschappen doen en dan weer achter het raam.
quote:Op zondag 29 november 2009 01:44 schreef Blue-eyes het volgende:
Mevrouw van de klantenservice, ik heb hier gisteren een föhn gekocht, maarruh.....
[ afbeelding ]
omgquote:Op zondag 29 november 2009 01:44 schreef Blue-eyes het volgende:
Mevrouw van de klantenservice, ik heb hier gisteren een föhn gekocht, maarruh.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat is Brüno!!quote:Op zondag 29 november 2009 13:47 schreef Krambo het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard Joling gespot bij Walmart
Leuk, he?quote:Op zondag 29 november 2009 15:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja leuk, laten we alles uit dit topic People of Walmart gewoon hier nog eens posten.
Maak jij de foto's?quote:Op zondag 29 november 2009 14:30 schreef Santello het volgende:
Zullen we anders een nederlandse versie houden? Poll met supermarkten
Ik zie je punt.quote:Op zondag 29 november 2009 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat fokkers dat aandurven.
Jaloers want mijn topic loopt beter!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 november 2009 15:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja leuk, laten we alles uit dit topic People of Walmart gewoon hier nog eens posten.
Doen.quote:Op zondag 29 november 2009 17:52 schreef laforest het volgende:
In februari ga ik naar de Walmart om te shoppen, ik ga ook even kijken of ik een leuke foto kan maken.
Jep ik ga in Denver naar de Walmart.quote:
Vergeet niet een topic te maken met gênante foto's als je terug bent.quote:Op zondag 29 november 2009 18:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep ik ga in Denver naar de Walmart.
Jouw nicknamequote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef AnusPolijster het volgende:
Mensen zijn vieze kuddedieren.![]()
Als ik zo om me heen kijk in de wereld dan ben ik toch bang dat echte beschaving niet (meer) bestaat. Soms zijn mensen nog ranziger dan varkens.
dat dusquote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn dat nou twee spijkerbroeken over elkaar heen?
Ja. hij heeft het koud of wil dikker lijken.quote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn dat nou twee spijkerbroeken over elkaar heen?
of 1 van de broeken is nog van Walmart als in niet betaald, gestolen.quote:Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja. hij heeft het koud of wil dikker lijken.
Daar heeft hij geen twee spijkerbroeken voor nodigquote:Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja. hij heeft het koud of wil dikker lijken.
quote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef AnusPolijster het volgende:
Als ik zo om me heen kijk in de wereld dan ben ik toch bang dat echte beschaving niet (meer) bestaat. Soms zijn mensen nog ranziger dan varkens.
WTFquote:Op zondag 29 november 2009 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt niet in je badpak naar de winkel, daar moet iets overheen![]()
[ afbeelding ]
ja oké.quote:Op zondag 29 november 2009 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar heeft hij geen twee spijkerbroeken voor nodig.
idd ook nog een optie.quote:Op zondag 29 november 2009 19:50 schreef ASroma het volgende:
[..]
of 1 van de broeken is nog van Walmart als in niet betaald, gestolen.
Héy Kelly, can you handle this...quote:
Pics?quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik weet er alles van.
Maar ik was een jaar of 12 dus ik was ontoerekeningsvatbaar.
BUWEHEHEHEHEHE!!quote:Op zondag 29 november 2009 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt niet in je badpak naar de winkel, daar moet iets overheen![]()
[ afbeelding ]
En dat zegt iemand met de username "AnusPolijster".quote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef AnusPolijster het volgende:
Ja, absurd.quote:Op maandag 30 november 2009 08:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
BUWEHEHEHEHEHE!!
Hoe hoog ze dat ding ook opgetrokken heeft he![]()
![]()
Zou dat nou geen pijn doen ?quote:
Dat sowieso, maar dat leek me bij die ene vrouw helemaal erg die zich echt in die broek heeft gewurd een paar pagina's terugquote:
Hoezo niet dan volgens jou?quote:Op maandag 30 november 2009 23:42 schreef zkr600 het volgende:
Je zou denken wanneer je dit ziet dat Amerikanen hun lijn zwaar verwaarlozen...
Maar nee.
[ afbeelding ]
Ik ben in Amerika geweest, en er zijn ook van die flink gebouwde, gespierde type's.quote:
Tuurlijk zal niet iedereen daar dik zijn, maar ik geloof dat volgens de cijfers 52% procent van de vs lijdt aan overgewicht.quote:Op maandag 30 november 2009 23:49 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Ik ben in Amerika geweest, en er zijn ook van die flink gebouwde, gespierde type's.
Het zijn vooroordelen en die beelden komen van een site dat juist bedoeld is om
Walmart-klanten belachelijk te maken.
Alsof die bodybuilders zo gezond zijnquote:Op maandag 30 november 2009 23:49 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Ik ben in Amerika geweest, en er zijn ook van die flink gebouwde, gespierde type's.
Het probleem is dat iedereen een eigen standaard heeft voor de definitie van overgewicht. Zelfs binnen het medisch vak, verschillen de experts van mening.quote:Op maandag 30 november 2009 23:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Tuurlijk zal niet iedereen daar dik zijn, maar ik geloof dat volgens de cijfers 52% procent van de vs lijdt aan overgewicht.
Ook dat nog eens inderdaad. En het vooroordeel komt echt niet uit de lucht vallen, net zoals in de UK.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:38 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Alsof die bodybuilders zo gezond zijn
Alsof iedereen daar aan body building doetquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:39 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Het probleem is dat iedereen een eigen standaard heeft voor de definitie van overgewicht. Zelfs binnen het medisch vak, verschillen de experts van mening.
Bovendien, als iemand dik gespierd is, dan kan je zeggen dat hij/zij overgewichtig is aan de hand van de een of andere definitie, maar je moet ook naar het vetgehalte kijken oftwel BMI percentage. Pas dan weet je met zekerheid hoe het met die iemand echt zit.
Ik weet dat Amerikanen aan veel sporten doen, en weightlifting daar is erg populair. Er is ook daar veel verachting voor zulke zwaarlijvige gasten, en er wordt ook met hen voldoende gespot.
Wél kan je zeggen overigens dat het een dom volk is, maar zo slecht qua uiterlijk en gezondheid zijn ze ook niet.
Ik wou je zeggen dat het niet eens om bodybuilders of dergelijke gaat,quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alsof iedereen daar aan body building doet, nee die cijfers zijn gebaseerd op mensen die echt overgewicht hebben, en niet op het randje van zitten.
Wat te zwaar en echt overgewicht is iets heel anders, en volgens mij hebben ze het daar over mensen met een bmi vanaf 30. Maar dat weet ik niet 100% zeker, meen het te hebben gelezen in een onderzoek.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:50 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Ik wou je zeggen dat het niet eens om bodybuilders of dergelijke gaat,
maar mensen die te zwaar worden gelezen op de weegschaal gewoon vanwege
het getal dat wordt weergegeven.
Onder hun kleren wordt ook niet gekeken, en ze zijn bestempeld als overgewichtig.
Ik ben zelf 92 kilo maar alleen 180 cm. Als je mij daarop zou oordelen, ben ik te zwaar,
Maar ik heb een platte buik, en al het gewicht zit in mijn armen en benen in de vorm van harde spieren.
En de meeste van die enquetes, of onderzoeken, of wat dan ook zijn gebaseerd op dat soort vage definities helaas.
Je moet rekening houden dus met al de factoren voordat je tot een conclusie overgaat.
okquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat te zwaar en echt overgewicht is iets heel anders, en volgens mij hebben ze het daar over mensen met een bmi vanaf 30. Maar dat weet ik niet 100% zeker, meen het te hebben gelezen in een onderzoek.
Wat een goede toevoegingquote:
Aan wie is dit gericht?quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:33 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Als je ook maar een beetje medisch ingesteld bent, snap je ook wel dat heel gespierde types niet in de bmi-regels vallen. Dat is algemeen bekend. Echter, maar een paar procent van de bevolking zal foutief in de overgewicht catergorie (BMI boven de 25) vallen omdat ze gespierd zijn. Bij de overige 95-98% oid is een bmi echt wel overgewicht....
WTF dit met dit topic te maken heeft, s mij vrij onduidelijk, maar ik had wel zin om dit even op te helderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |