Zoiets.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:39 schreef trovey het volgende:
Heeft die vent nou een rood kruippakje aan
quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:43 schreef griekjeee het volgende:
http://www.peopleofwalmart.com/
Hier komt het vandaan.
Ja, anders had ze vast een fantastisch figuurtje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
Fantastisch die grijze joggingsbroeken waar je zoveel mensen mee ziet lopen om zo vormloos mogelijk te zijnMaar bij haar zie je meer
Ik doe niet aan onzin. En ik klaag over tieten op de rug van een vrouw.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:44 schreef SilkSpectre het volgende:
People of Walmart
Er is al een topic over. ;-)
Omg.quote:
Daar wilde ik hem anders wel zo naartoe schoppen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik doe niet aan onzin. En ik klaag over tieten op de rug van een vrouw.
Want de klacht is niet terecht? Ik weet niet wat je gewend bent maar ik kom dit niet dagelijks tegen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar wilde ik hem anders wel zo naartoe schoppen.
Mja, je ging zo vast niet winkelen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:55 schreef trovey het volgende:
Jaren geleden had je die eendelige pyama's voor volwassen vrouwen (een te groot uitgevallen kruippak) (ja ik had er ook eentjemaar niet lang want als je naar het toilet moest moest dat halve ding uit....te koud midden in de winter
). Daar lijkt dat ding op
Dan moet zo een kopen met zo'n flapje voor je kont.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:55 schreef trovey het volgende:
Jaren geleden had je die eendelige pyama's voor volwassen vrouwen (een te groot uitgevallen kruippak) (ja ik had er ook eentjemaar niet lang want als je naar het toilet moest moest dat halve ding uit....te koud midden in de winter
). Daar lijkt dat ding op
Of met een sexy luierquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moet zo een kopen met zo'n flapje voor je kont.
Nee, wel eens in een ver verleden vergeten de pantoffels te verwisselen voor de schoenen als ik naar een winkel ging maar dat viel niet zo op (van de zweedse klompachtige pantoffels)quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja, je ging zo vast niet winkelen.
Die hadden ze nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moet zo een kopen met zo'n flapje voor je kont.
Over tig jaar wellicht weer noodzakelijkquote:
Ik weet er alles van.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Die hadden ze niet....maar echt die dingen waren niet aan te slepen destijds
, en lekker warm....tot je naar de wc ging
...brrrrrrr.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik weet er alles van.
Maar ik was een jaar of 12 dus ik was ontoerekeningsvatbaar.
Vreselijk! Je moest je gewoon bijna helemaal uitkleden om naar het toilet te kunnen. Zit je daar in je nakie met je pyjama op je knieën te bibberen.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vreselijk! Je moest je gewoon bijna helemaal uitkleden om naar het toilet te kunnen. Zit je daar in je nakie met je pyjama op je knieën te bibberen.
En dan denk je "ha! ik neem mijn badjas mee!' Maar dat werkt dus mooi ook niet met zo'n pyjama. Zit je in je nakie met je pyjama op je knieën en je badjas voor je op de grond te bibberen.
![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:43 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Ga nu wel lekker slapen....al jaren in zo'n bigshirt....niets geen uitpaksessies voordat je naar de wc kunt.
Wie gaat er nou weet naar de wc als je al in bed ligt? Je bent toch geen bejaarde vent?quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:43 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Ga nu wel lekker slapen....al jaren in zo'n bigshirt....niets geen uitpaksessies voordat je naar de wc kunt.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:06 schreef gniffie het volgende:
Stop is met dit topic naar boven te halen, pure faal alleen maar hierin
QFT!quote:Op zaterdag 28 november 2009 05:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wie gaat er nou weet naar de wc als je al in bed ligt? Je bent toch geen bejaarde vent?
whahaquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:42 schreef gniffie het volgende:
tieten op de rug, dubbel speelplezier
Ik vind het niet te geloven. Iedere keer als ik dat plaatje zie.quote:Op zaterdag 28 november 2009 08:15 schreef marcel-o het volgende:
[..]
whahaDie kan 2 bh's aan.
en die op dr rug zijn gewoon groter dan voor![]()
Niet dat ik er op tegen ben dat dit soort outfits het straatbeeld gaan bepalen maar een zichzelf respecterend persoon gaat toch niet zo naar buiten?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:59 schreef Ascendancy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zie ik hier nooit in de AH
Omg zij draagt geen ondergoedquote:
Wat een ranzige gedachten krijgen mensen toch bij die foto.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:25 schreef J.Herrer het volgende:
wheheh die kan je gewoon op z'n Russisch nemen terwijl ze op haar buik ligt
Die omaquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:20 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook bob sagget op mijn auto![]()
[ afbeelding ]
leuke progressieve mensen![]()
[ afbeelding ]
hot granny![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dat weet je niet. Er kan best ergens daar binnen een stringetje verstopt zijn.quote:
Die zit daar ergens wel heel diep verscholen dan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Er kan best ergens daar binnen een stringetje verstopt zijn.
Omfg. Ik begrijp niet hoe ze dat voor elkaar krijgt, die broek aantrekken vind ik een hele prestatie op zich in dit geval.quote:
Geen idee?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:22 schreef Rookert het volgende:
Dit gewoon nasty![]()
Zijn er ook foto's van de Carrefour/E. Leclerc en dat soor hypermarchés?
Eerder van de Lidl/aldi.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:22 schreef Rookert het volgende:
Dit gewoon nasty![]()
Zijn er ook foto's van de Carrefour/E. Leclerc en dat soor hypermarchés?
Ventquote:Op zaterdag 28 november 2009 05:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wie gaat er nou weet naar de wc als je al in bed ligt? Je bent toch geen bejaarde vent?
Ik ook. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Vent...hoe moet ik nu nog duidelijker maken dat ik een vrouw ben
...poppetje bij nickname en tekst eronder
...en ja ik moet er 's nachts als vrouw er wel eens uit.......niet echt vreemd hoor
Niet iedereen gebruik zelfde uiterlijk op fok + vrouwen op fok = verdachtquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Vent...hoe moet ik nu nog duidelijker maken dat ik een vrouw ben
...poppetje bij nickname en tekst eronder
...en ja ik moet er 's nachts als vrouw er wel eens uit.......niet echt vreemd hoor
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
Niet iedereen gebruik zelfde uiterlijk op fok + vrouwen op fok = verdacht
Ik eigenlijk ook wel, het is wel goed entertainment.quote:
Ik vind het verstandig van haar om haar lekkere lichaam te showenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:11 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Niet dat ik er op tegen ben dat dit soort outfits het straatbeeld gaan bepalen maar een zichzelf respecterend persoon gaat toch niet zo naar buiten?
Hihiquote:
Only in Americaquote:
Ja ik weet wel wat jij zou doen als ze voor je in de rij stonden bij de Aldi...quote:
Waarom 'quote:
BWHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef sinadO het volgende:
Oh god deze...
[ afbeelding ]
Is het nog geen 2012 zodat deze ellende voorbij is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |