Omfg. Ik begrijp niet hoe ze dat voor elkaar krijgt, die broek aantrekken vind ik een hele prestatie op zich in dit geval.quote:
Geen idee?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:22 schreef Rookert het volgende:
Dit gewoon nasty![]()
Zijn er ook foto's van de Carrefour/E. Leclerc en dat soor hypermarchés?
Eerder van de Lidl/aldi.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:22 schreef Rookert het volgende:
Dit gewoon nasty![]()
Zijn er ook foto's van de Carrefour/E. Leclerc en dat soor hypermarchés?
Ventquote:Op zaterdag 28 november 2009 05:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wie gaat er nou weet naar de wc als je al in bed ligt? Je bent toch geen bejaarde vent?
Ik ook. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Vent...hoe moet ik nu nog duidelijker maken dat ik een vrouw ben
...poppetje bij nickname en tekst eronder
...en ja ik moet er 's nachts als vrouw er wel eens uit.......niet echt vreemd hoor
Niet iedereen gebruik zelfde uiterlijk op fok + vrouwen op fok = verdachtquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Vent...hoe moet ik nu nog duidelijker maken dat ik een vrouw ben
...poppetje bij nickname en tekst eronder
...en ja ik moet er 's nachts als vrouw er wel eens uit.......niet echt vreemd hoor
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
Niet iedereen gebruik zelfde uiterlijk op fok + vrouwen op fok = verdacht
Ik eigenlijk ook wel, het is wel goed entertainment.quote:
Ik vind het verstandig van haar om haar lekkere lichaam te showenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:11 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Niet dat ik er op tegen ben dat dit soort outfits het straatbeeld gaan bepalen maar een zichzelf respecterend persoon gaat toch niet zo naar buiten?
Hihiquote:
Only in Americaquote:
Ja ik weet wel wat jij zou doen als ze voor je in de rij stonden bij de Aldi...quote:
Waarom 'quote:
BWHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef sinadO het volgende:
Oh god deze...
[ afbeelding ]
Is het nog geen 2012 zodat deze ellende voorbij is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |