Ja sorry, heb het niet echt gevolgd hier de laatste jaren en kijk nu ik in NL ben toevallig SBS6.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dat is al zo sinds Idols 1 hier.
wie danquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:43 schreef Shoombak het volgende:De programmamakers hebben allang beslist wie er in de finale moeten komen blijkbaar
Idd trieste bedoelingquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Rbhp het volgende:
Als je dit vergelijkt met American Idol.......pff schaamteloos laag niveau.
wel op de manier hoe ze er nu bij zitquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Is Charlotte ten Brink Mega Mindy????
Nou Gerard Joling en Marco Borsato zijn ook ooit in dit soort programma's begonnenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:45 schreef belendel het volgende:
[..]
Idd trieste bedoelingOok als je het vergelijkt met de originele nummers merk je hoe slecht het eigenlijk is. Vandaar dat je ook nooit meer iets terug hoort van de kandidaten na dit soort programmas.
Vond het niveau van vorige week inderdaad veel hoger. Zelfs Kristel was beter dan wat we vandaag tot nu toe gezien hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:47 schreef diorcharm het volgende:
Eigenlijk niemand er bij die echt goed kan zingen. Ze zingen allemaal vals..
Helemaal mee eens. Vind ook eigenlijk niet dat 'gevierde' zangers (essen) mee zouden mogen doen. En dan doel ik dus op onze Mandy en op Dewi. Die soapsterren kan dan nog wel, die zijn zo slecht, die vallen toch wel af.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:50 schreef Plienz het volgende:
Hey all,
Ik ben nieuw hier...
wilde al reageren op het robin verhaal.. maar duurde dus ff voordat ik ingelogd was.. haha...
Maar goed.. ik vindt dat de jury dus heel hard en eerlijk is tegen kandidaten die nog niet bekend zijn.. en blijkbaar niet eerlijk durven/kunnen zijn tegen BN-ers... pfff.. best jammer en ik ergerde mij eraan...
oh dat ben jij?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik zit weer te trillen van de spanning.
welcomeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:50 schreef Plienz het volgende:
Hey all,
Ik ben nieuw hier...
wilde al reageren op het robin verhaal.. maar duurde dus ff voordat ik ingelogd was.. haha...
Maar goed.. ik vindt dat de jury dus heel hard en eerlijk is tegen kandidaten die nog niet bekend zijn.. en blijkbaar niet eerlijk durven/kunnen zijn tegen BN-ers... pfff.. best jammer en ik ergerde mij eraan...
Die Robin is 'bekend' geworden door Idols, pas daarna volgde de soap.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Die soapsterren kan dan nog wel, die zijn zo slecht, die vallen toch wel af.
echt hequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:57 schreef Karina het volgende:
Jezus, moet dit nou, stom gedoe. En als het net zo gaat als bij Weekend millionairs, duurt het nog een voordat het masker afgaat.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vind ook eigenlijk niet dat 'gevierde' zangers (essen) mee zouden mogen doen. En dan doel ik dus op onze Mandy en op Dewi. Die soapsterren kan dan nog wel, die zijn zo slecht, die vallen toch wel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |