Jah. Grmbl.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij maar zoeken, 2 jaargangen door![]()
Nee, sorry ik zou dat echt niet meer weten
Je bent een engeltje.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
op ikvertrek.nl staat de aflevering gewoon bovenaan, of bedoel je dat niet?
Voorstukje zag er veelbelovend uit. Die hebben echt een bouwval gekocht. En het feit dat oma meegaat moet natuurlijk garant staan voor veel spektakel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:40 schreef jaco het volgende:
Vanavond 22:05 - 22:30 uur Nederland 1
De Noord-Hollandse familie Oosterbaan, bestaande uit Ronald, Esther, Jesse (7) en Senna (2), lijkt niet voor het geluk geboren. Nog voordat ze in het Tsjechische dorpje Krásný Dvůr een camping zijn begonnen, wordt de familie bij het zoeken naar een pup aangevallen door drie valse Bordeauxhonden. Ronald wordt met de traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht, waar amputatie van zijn arm ternauwernood voorkomen kan worden. Zoon Jesse houdt zestig hechtingen aan het drama over.
De familie besluit niet bij de pakken neer te gaan zitten en begint aan de verbouwing van de boerenhoeve met grond die ze voor 78.000 euro in verouderde staat heeft gekocht. Omi, de moeder van Esther, gaat ook mee en zal in de voormalige varkensstal gaan wonen.
Eenmaal begonnen aan de verbouwing, zit het de familie nóg niet mee. Als Ronald het gras voor ‘Camping Ronest’ wil gaan zaaien, blijkt dat de buurman doodleuk zijn graan in de daarvoor bestemde grond heeft gezaaid. Als dan ook nog het gloednieuwe, én met de allerlaatste centen gebouwde kantinedak door een storm wordt weggeblazen, wordt de positieve instelling van de familie Oosterbaan wel érg op de proef gesteld.
Jeetje, dat met die hondenquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:40 schreef jaco het volgende:
Vanavond 22:05 - 22:30 uur Nederland 1
De Noord-Hollandse familie Oosterbaan, bestaande uit Ronald, Esther, Jesse (7) en Senna (2), lijkt niet voor het geluk geboren. Nog voordat ze in het Tsjechische dorpje Krásný Dvůr een camping zijn begonnen, wordt de familie bij het zoeken naar een pup aangevallen door drie valse Bordeauxhonden. Ronald wordt met de traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht, waar amputatie van zijn arm ternauwernood voorkomen kan worden. Zoon Jesse houdt zestig hechtingen aan het drama over.
De familie besluit niet bij de pakken neer te gaan zitten en begint aan de verbouwing van de boerenhoeve met grond die ze voor 78.000 euro in verouderde staat heeft gekocht. Omi, de moeder van Esther, gaat ook mee en zal in de voormalige varkensstal gaan wonen.
Eenmaal begonnen aan de verbouwing, zit het de familie nóg niet mee. Als Ronald het gras voor ‘Camping Ronest’ wil gaan zaaien, blijkt dat de buurman doodleuk zijn graan in de daarvoor bestemde grond heeft gezaaid. Als dan ook nog het gloednieuwe, én met de allerlaatste centen gebouwde kantinedak door een storm wordt weggeblazen, wordt de positieve instelling van de familie Oosterbaan wel érg op de proef gesteld.
Ja, alles is een herhaling in de zomermaandenquote:
Inderdaad wat een ouwe zeiksnor die oma.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Ronaldsen het volgende:
hehe die oma constant zeuren, heerlijk
Zo te zien komt er nog geen hondquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Drassss het volgende:
http://www.ronest.com/nl/de-camping/
Volgens mij leeft het nog allemaal.
zo oma zo dochterquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:43 schreef Oidale het volgende:
Wat een zeikwijf.
Wat een volk!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zo te zien komt er nog geen hond
En lees dit dan! http://www.ronest.com/nl/adoptieplan/
Op die site lees ik dat hij nu ook werkzaam is in Praag.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit filmpje was uit 2008, dus ze weten toch al zo'n 3 jaar te overleven in die bende
Ik ga jaarlijks even langs Praag, niemand gaat zowat naar dergelijke campings.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:59 schreef Animalmix het volgende:
[..]
Op die site lees ik dat hij nu ook werkzaam is in Praag.
Geweldig kansloos iddquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:00 schreef marcodej het volgende:
Wat een arremoedige en troosteloze bende. Nou ja, op zich past dat gezin wel in die omgeving. Vooral dat mens, met haar kleurtjes in haar haar.
Ze hadden nooit op de bonnefooi daar heen moeten gaan. Hun 'plan' was zo doorzichtig en ondoordacht als een stuk rijstpapier.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:07 schreef KoningKlabanus het volgende:
Fucking kenaus altijd in dit programma, je zou voortaan toch spontaan louter nog heren met je kloppende rakker bezoedelen als je regelmatig dit programma kijkt.
Ik meen Truus en Arjen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:17 schreef Stali het volgende:
Verdorie. Ik heb het weer gemist hoor.
Weet iemand welke aflevering het van vanavond was?
Al hebben jullie maar de twee voornamen. Dan zoek ik het zelf verder uit in combi met Praag.
Nu heb ik spijt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ga naar boven en op die namen snorren. Bedankt iig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |