Vind ik ook. Een beetje hoog van de toren komen blazen als inwoner van SA maar helemaal niet weten waar wij het over hebben omdat de uitzending nog niet eens bekeken is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Maar de pot verwijt de ketel kennelijk, want je hebt de hele uitzending niet gezien, maar denk wel te weten dat men hier níet gelijk heeft, dat dat gezin een stel aso's zijn, op het rascistische af?
Gebaseerd op wat....?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Maar de pot verwijt de ketel kennelijk, want je hebt de hele uitzending niet gezien, maar denk wel te weten dat men hier níet gelijk heeft, dat dat gezin een stel aso's zijn, op het rascistische af?
quote:Eerder was te zien hoe Rudolf Bouwmans (41) en René van Hulst (43) naar het Franse gehuchtje Aires les Biefs vertrokken, om een oud schoolgebouw binnen drie maanden tot gîtes en chambres 'd hôtes om te bouwen. Dat plan was iets té ambitieus. Want met de komst van de eerste gasten was de verf amper opgedroogd en het zwembad nog lang niet aangelegd. Hoewel de heren inmiddels een succesvol bedrijf runnen, is er in twee jaar tijd eigenlijk weinig veranderd. Rudolf en René hebben nog steeds last van te strakke deadlines en verbouwingsstress en als er een groep van 25 schildercursisten arriveert, is het nog maar de vraag of zij überhaupt onder de douche kunnen...
Bij Michel (36) en Melanie (37) Weigergangs is dat nét even anders. Drie jaar geleden vertrokken zij met hun kinderen Max (7) en Merel (5) naar het Portugese plaatsje Ferreira do Alentejo, om daar een emigratiebemiddelingsbureau op te starten. Hoewel niemand veel vertrouwen leek te hebben in dit plan, vertrok de familie toch om de eerste maanden met veertig graden op een dorre vlakte in een oude vouwwagen te bivakkeren. Inmiddels zitten Melanie, Michel, Max en Merel er héél anders bij en doet niets meer denken aan hoe het vroeger was...
Raar inderdaad. Ze wilde niet te diep gaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
In een ander land gaan wonen, de taal gaan leren, maar de verleden tijds vormen niet belangrijk vinden
En de ouders hebben het niet eens doorquote:
Ze willen het ook gewoon niet zien.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:58 schreef themauster het volgende:
[..]
En de ouders hebben het niet eens door
Inderdaad, maar die kinderen spreken nu ook Portugees en ze wonen niet meer in een tentje op een dorre vlaktequote:Op donderdag 3 december 2009 22:03 schreef Pannenkoeken het volgende:
Volgens mij gaat t nu iig een stuk beter met m
Ik kreeg de indruk dat er een hoop gasten uit Porto en Lisboa komen enzo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snap ook net wie dat houten huis van ze huurt als vakantiewoning.
Je zit echt in de middle of nowhere in een gebied, waarvan ze zelf ook zeggen, weinig te doen en weinig toeristen trekt.
Wat bezielt je om daar vakantie te gaan houden
Dat leek mij ook helemaal niksquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:27 schreef Berto het volgende:
Vraag me alleen af of ze echt wel zo gelukkig zijn.
Het huis was prima, maar de rest? Een of ander gehucht in een dorre vlakte, waar volgens mij in de buurt ook niks maar dan ook niks is en rond komen van af en toe wat gasten in je appartement.
Ja, die heren werken snoeihard. Lijken mij hele prettige gastheren overigens. Over die verzekering, was het niet zo dat hun ziektekostenverzekering 15.000 euro per jaar kostte of zo? Heb dat niet helemaal goed begrepen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Die twee mannen in Frankrijk dan
Na aftrek van de verzekering houden ze dus slechts 15.000 euro per jaar over?
En dan zo moeten buffelen de helft van het jaar
Ze wonen mooi maar kunnen beter gewoon allebei een baantje gaan zoeken als schoonmaker twee dagen in de week en dan zitten ze er beter bij en met een stuk minder stress
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |