abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:46:14 #76
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_75180636
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

Maar de pot verwijt de ketel kennelijk, want je hebt de hele uitzending niet gezien, maar denk wel te weten dat men hier níet gelijk heeft, dat dat gezin een stel aso's zijn, op het rascistische af?
Vind ik ook. Een beetje hoog van de toren komen blazen als inwoner van SA maar helemaal niet weten waar wij het over hebben omdat de uitzending nog niet eens bekeken is.

Priceless!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_75182457
TVP. Ik vond de uitlatingen van Thomas en vooral zijn vrouw ook racistisch. Uit zijn post in KLB bleek dat ze tevreden waren over de uitzending, maar nu wel klagen dat het uit zijn verband is gerukt Hopelijk deze week weer zo'n leuke aflevering
pi_75201467
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

Maar de pot verwijt de ketel kennelijk, want je hebt de hele uitzending niet gezien, maar denk wel te weten dat men hier níet gelijk heeft, dat dat gezin een stel aso's zijn, op het rascistische af?
Gebaseerd op wat....?

Ik bekijk het even van de kant vanuit ZA en dan klinkt het allemaal niet heel gek wat deze mensen gezegd hebben..
Of niet?
pi_75236314
Het had alleen wel wat subtieler gemogen. Vooral die vrouw. Oma leeft gewoon nog in het verleden en is blijkbaar te oud om het nog te begrijpen.

Zou zelf niet blij zijn met deze portretering. De zachte,vredelievende kant zoals die er blijkbaar moet zijn is totaal niet uit de verf gekomen. De nadruk lag teveel op de harde uitspraken en het harde gedrag.

Maar wat wil je met de Tros en Ik Vertrek. Zo'n beetje het meest sensationele van de publieke omroep. Laat dan Frans Bromet in je huis. Krijg je tenminste nog iets dat gebalanceerd lijkt.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:29:52 #80
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_75237892
de aflevering voor vanavond:
quote:
Eerder was te zien hoe Rudolf Bouwmans (41) en René van Hulst (43) naar het Franse gehuchtje Aires les Biefs vertrokken, om een oud schoolgebouw binnen drie maanden tot gîtes en chambres 'd hôtes om te bouwen. Dat plan was iets té ambitieus. Want met de komst van de eerste gasten was de verf amper opgedroogd en het zwembad nog lang niet aangelegd. Hoewel de heren inmiddels een succesvol bedrijf runnen, is er in twee jaar tijd eigenlijk weinig veranderd. Rudolf en René hebben nog steeds last van te strakke deadlines en verbouwingsstress en als er een groep van 25 schildercursisten arriveert, is het nog maar de vraag of zij überhaupt onder de douche kunnen...

Bij Michel (36) en Melanie (37) Weigergangs is dat nét even anders. Drie jaar geleden vertrokken zij met hun kinderen Max (7) en Merel (5) naar het Portugese plaatsje Ferreira do Alentejo, om daar een emigratiebemiddelingsbureau op te starten. Hoewel niemand veel vertrouwen leek te hebben in dit plan, vertrok de familie toch om de eerste maanden met veertig graden op een dorre vlakte in een oude vouwwagen te bivakkeren. Inmiddels zitten Melanie, Michel, Max en Merel er héél anders bij en doet niets meer denken aan hoe het vroeger was...
pi_75257491
Afwachten!
  donderdag 3 december 2009 @ 21:23:19 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75261304
Ha vanavond een terugblik op die gast die mij nav een post van mij boos pm'de met de vraag waarop ik baseerde dat zijn kinderen 'geen VWO-kinderen' waren (Michel)
Niet meer actief op Fok!
pi_75262614
Emigratie bureau opzetten en het zelf niet eens goed voorbereiden
pi_75262680
In een ander land gaan wonen, de taal gaan leren, maar de verleden tijds vormen niet belangrijk vinden
pi_75262722
Rudolf en René vind ik een leuk rustig stel. Nou eens geen hysterische homo's.
Tjonge wat een pech hebben ze gehad met die storm. Leuk dat het toch goed met ze gaat.
pi_75262791
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
In een ander land gaan wonen, de taal gaan leren, maar de verleden tijds vormen niet belangrijk vinden
Raar inderdaad. Ze wilde niet te diep gaan. .
pi_75262837
Arm jochie
pi_75262865
"Ik speel gewoon in mijn eigen."

Arm kind.
pi_75262898
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:57 schreef Pannenkoeken het volgende:
Arm jochie
En de ouders hebben het niet eens door
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_75262901
DIe arme kindjes de mening opdringen dat ze het er heel leuk vinden
pi_75262904
De scholen zijn inderdaad veel gemoedelijker...

Vooral de school waar dr zoon op zit??
pi_75263052
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:58 schreef themauster het volgende:

[..]

En de ouders hebben het niet eens door
Ze willen het ook gewoon niet zien.
Gewoon lekker hun eigen zin doordrijven en de kinderen moeten maar meedraaien.
Zo'n momentopname wil natuurlijk ook niet zeggen dat het niet goed met ze komt maar het is niet leuk om aan te zien allemaal.
pi_75263165
Volgens mij gaat t nu iig een stuk beter met m
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:26:55 #94
208890 June.
Seriously?
pi_75274490
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:03 schreef Pannenkoeken het volgende:
Volgens mij gaat t nu iig een stuk beter met m
Inderdaad, maar die kinderen spreken nu ook Portugees en ze wonen niet meer in een tentje op een dorre vlakte . Wel respect hoe dat ze dat huis hebben gebouwd.
Shine bright like a diamond.
pi_75278574
Vraag me alleen af of ze echt wel zo gelukkig zijn.
Het huis was prima, maar de rest? Een of ander gehucht in een dorre vlakte, waar volgens mij in de buurt ook niks maar dan ook niks is en rond komen van af en toe wat gasten in je appartement.
pi_75279955
Ik snap ook net wie dat houten huis van ze huurt als vakantiewoning.

Je zit echt in de middle of nowhere in een gebied, waarvan ze zelf ook zeggen, weinig te doen en weinig toeristen trekt.
Wat bezielt je om daar vakantie te gaan houden
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:16:53 #97
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75280203
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snap ook net wie dat houten huis van ze huurt als vakantiewoning.

Je zit echt in de middle of nowhere in een gebied, waarvan ze zelf ook zeggen, weinig te doen en weinig toeristen trekt.
Wat bezielt je om daar vakantie te gaan houden
Ik kreeg de indruk dat er een hoop gasten uit Porto en Lisboa komen enzo.

Vind dat stel trouwens wel stripfiguren. En dat jochie verscheurd je hart

Wel goed van ze dat ze redelijk terecht lijken te zijn gekomen.
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:20:16 #98
268167 Bloes
Bluezz @ work
pi_75280334
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:27 schreef Berto het volgende:
Vraag me alleen af of ze echt wel zo gelukkig zijn.
Het huis was prima, maar de rest? Een of ander gehucht in een dorre vlakte, waar volgens mij in de buurt ook niks maar dan ook niks is en rond komen van af en toe wat gasten in je appartement.
Dat leek mij ook helemaal niks Een tour in the desert
pi_75281813
Die twee mannen in Frankrijk dan
Na aftrek van de verzekering houden ze dus slechts 15.000 euro per jaar over?
En dan zo moeten buffelen de helft van het jaar

Ze wonen mooi maar kunnen beter gewoon allebei een baantje gaan zoeken als schoonmaker twee dagen in de week en dan zitten ze er beter bij en met een stuk minder stress
  vrijdag 4 december 2009 @ 17:56:06 #100
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_75290273
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Die twee mannen in Frankrijk dan
Na aftrek van de verzekering houden ze dus slechts 15.000 euro per jaar over?
En dan zo moeten buffelen de helft van het jaar

Ze wonen mooi maar kunnen beter gewoon allebei een baantje gaan zoeken als schoonmaker twee dagen in de week en dan zitten ze er beter bij en met een stuk minder stress
Ja, die heren werken snoeihard. Lijken mij hele prettige gastheren overigens. Over die verzekering, was het niet zo dat hun ziektekostenverzekering 15.000 euro per jaar kostte of zo? Heb dat niet helemaal goed begrepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')