abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78055730
Wat een irritante naam vind ik dat... Chiel
Zo zou ik mijn kind niet noemen hoor
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:10:20 #202
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78055811
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:06 schreef Ticker het volgende:
Telkens maar insinueren dat ene Chiel wordt lastig gevallen? Waar bazeer je dat op?
Er werd op z'n minst mee gedreigd dat hij lastig gevallen zou worden. En aangezien ik die Chiel niet ben, weet ik niet of die Chiel daadwerkelijk is lastig gevallen of dat dat echt gaat gebeuren als ik iets post wat bepaalde mensen niet bevalt.

En dat is de reden dat ik een foto van mezelf in mijn fotoboek heb gezet. Als er nu nog iemand is die Chiel gaat lastig vallen/bedreigen/bedreigen om lastig te vallen, dan voel ik me niet meer medeverantwoordelijk .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_78055812
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:06 schreef Ticker het volgende:

Denk je nou echt dat een indo chick zo denkt? Flikker toch, die houden zich echt wel met andere dingen bezig dan dat nederlandse gezanik wat zo lekker herkenbaar is bij jou.

Man.. de meeste indo's zijn gewoon 100% westers opgevoed hoor
Ze lijken echt in niks op de mensen die in indonesie zelf wonen en daar zijn opgegroeid...

Indo's hier hebben op Nederlandse scholen gezeten en gaan met grotendeels Nederlandse mensen om. Spreken de indonesische taal niet en zijn ondanks hun moeder of oma (afkomst) niet de indonesische mensen zoals we die kennen van het verre oosten... ze komen gewoon erg in de buurt van onze 100% nederlandse medemensch

En dus ben ik volgens mij (ondanks mijn huidskleur en uiterlijk) gewoon nog meer Thais dan de meeste Thaise kinderen die hier zijn opgegroeid (ja dat is een grapje )
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:11:54 #204
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78055869
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:10 schreef Flammie het volgende:
Ze lijken echt in niks op de mensen die in indonesie zelf wonen en daar zijn opgegroeid...
En dan nog, alsof alle Hollanders hetzelfde zijn .
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:13:42 #205
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78055931
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:10 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Er werd op z'n minst mee gedreigd dat hij lastig gevallen zou worden. En aangezien ik die Chiel niet ben, weet ik niet of die Chiel daadwerkelijk is lastig gevallen of dat dat echt gaat gebeuren als ik iets post wat bepaalde mensen niet bevalt.

En dat is de reden dat ik een foto van mezelf in mijn fotoboek heb gezet. Als er nu nog iemand is die Chiel gaat lastig vallen/bedreigen/bedreigen om lastig te vallen, dan voel ik me niet meer medeverantwoordelijk .
Ga je weer.. losse flodder.

Er werd gedreigd dat Chiel lastig gevallen zou worden?
Ik pis bijna in me broek! Je bent gek! Echt gewoon gek!

Je bent doodsbang dat je foto op internet komt en een kat in het nauw maakt rare sprongen dat merk ik nu wel.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:14:36 #206
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78055971
quote:

[..]

Indo's hier hebben op Nederlandse scholen gezeten en gaan met grotendeels Nederlandse mensen om. Spreken de indonesische taal niet en zijn behalve hun moeder of oma niet de indonesische mensen zoals we die kennen van het verre oosten... ze komen gewoon erg in de buurt van onze 100% nederlandse medemensch

En dus ben ik volgens mij (ondanks mijn huidskleur en uiterlijk) gewoon nog meer Thais dan de meeste Thaise kinderen die hier zijn opgegroeid (ja dat is een grapje )
Joh bedankt voor de info, heb namelijk nog nooit indo's gezien hoor.
Behalve bij de theorie in de uni dan.

"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_78055995
Ik vond je conclusie gewoon erg vreemd

Ik bedoelde het overigens niet verkeerd ofzo
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:16:09 #208
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78056033
quote:

Indo's hier hebben op Nederlandse scholen gezeten en gaan met grotendeels Nederlandse mensen om. Spreken de indonesische taal niet en zijn behalve hun moeder of oma niet de indonesische mensen zoals we die kennen van het verre oosten... ze komen gewoon erg in de buurt van onze 100% nederlandse medemensch
Bovendien zit er nog een groot verschil tussen Indo's en Indonesiers. En daarbij ben ik ook nog eens net zoveel Chinees (kwart) als dat ik Indisch (kwart) ben en 2x zoveel Nederlands (half) als dat ik Indisch ben .
pi_78056083
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:16 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Bovendien zit er nog een groot verschil tussen Indo's en Indonesiers. En daarbij ben ik ook nog eens net zoveel Chinees (kwart) als dat ik Indisch (kwart) ben en 2x zoveel Nederlands (half) als dat ik Indisch ben .
Een indo is toch het kind van een blanke en een indonesier of heb ik mijn huiswerk nou niet goed gedaan?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:17:59 #210
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78056099
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:13 schreef Ticker het volgende:
Je bent doodsbang dat je foto op internet komt en een kat in het nauw maakt rare sprongen dat merk ik nu wel.
Er staan zoveel foto's van mij op internet, waarvan die in mijn fotoboek er eentje is. Maar goed, ik heb dus een juiste voorspelling gedaan:
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
(Jij zult dat natuurlijk interpreteren als 'zie je wel, je wilt je echte gegevens hier niet').
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:18:09 #211
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78056106
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:16 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

LEKKER BOEIEND!
Ga een dating site zoeken, misschien dat er iemand is die het danwel wil weten of wil geloven.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:19:25 #212
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78056139
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:17 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Er staan zoveel foto's van mij op internet, waarvan die in mijn fotoboek er eentje is. Maar goed, ik heb dus een juiste voorspelling gedaan:
[..]

Het is niet zo moeilijk om te voorspellen wat mensen gaan zeggen als je zelf doorhebt hoe raar je reageerd

Dat is hetzelfde als dat ik een neger uitmaak voor zwarte en vervolgens ga gokken dat er wel iemand is die mij racist noemt.
We noemen dat OBVIOUS!! Troll is OBVIOUS!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:19:40 #213
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78056148
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:17 schreef Flammie het volgende:
Een indo is toch het kind van een blanke en een indonesier of heb ik mijn huiswerk nou niet goed gedaan?
Niet per definitie: Letterlijk betekent het gemengd Europees, gemengd Aziatisch bloed . Mijn oma was 100% Chinees, getrouwd met mijn opa, een Indisch man.

En daar is onder andere mijn vader uitgekomen en als het goed is, heb je van hem een foto gezien .
pi_78056167
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:19 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Niet per definitie: Letterlijk betekent het gemengd Europees, gemengd Aziatisch bloed . Mijn oma was 100% Chinees, getrouwd met mijn opa, een Indisch man.
Dus als ik een kind krijg met mijn Thaise vriendin is het een Indo?
Als Pietje een kind krijgt met een korean is het ook een indo?

Ik volg het niet

Niet echt boeiend ook overigens: verder in PM
pi_78056190
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:19 schreef Ticker het volgende:

[..]

Het is niet zo moeilijk om te voorspellen wat mensen gaan zeggen als je zelf doorhebt hoe raar je reageerd

Dat is hetzelfde als dat ik een neger uitmaak voor zwarte en vervolgens ga gokken dat er wel iemand is die mij racist noemt.
We noemen dat OBVIOUS!! Troll is OBVIOUS!
Mediaconsument is ook erg bang dat zijn foto op het internet komt overigens
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:22:07 #216
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78056224
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:20 schreef Flammie het volgende:

[..]

Mediaconsument is ook erg bang dat zijn foto op het internet komt overigens
Die zit niet te zaniken dat hij een bepaald individu is en houdt gewoon van privacy.
Toch leuk dat je de aandacht even wou weg focussen.
pi_78056235
quote:

[..]

<owjee wat ben ik toch zielig>
Tja, als je eerst een maand aan een stuk bijdehandt loopt te doen over waarom ik denk dat jij een jongen bent, ik dan je naam plaats en je meteen vraagt waar ik de naam chiel vandaan heb of ik hem weg wilde halen, wat ik toen ook deed overigens, dan lijkt het me erg duidelijk dat je flink door de mand bent gevallen. Deze posts van je geven dan ook aan hoe krampachtig jij jezelf probeert te verdedigen, je verzint zelfs verhalen over een of andere chiel die lastiggevallen en bedreigd zou zijn. Verder kom je dan ook niet echt over als een 40 jarig Indonesisch vrouwtje met erg dikke brillenglazen.

Verder bewijs je mijn vorige punt wederom, jij kunt dit niet met rust laten, jij gaat er dan ook al maanden over door. Kennelijk stelt jouw leven dan ook niet meer voor dan een facade op het internet, gecombineerd met wat kroegentochten in het weekend.

Ow, en over je link, het is niet mijn probleem dat ToT en Lavenderr jouw bedrog geloven, daar heb ik dan ook al mijn conclusies over getrokken. Het is dan ook overduidelijk dat jij niets om dat forum geeft, Je ondertitels + fotoboek onderstrepen dat feit.

Oftewel succes verder en onthoud dat wat eerlijkheid je zou sieren. Bedankt verder voor het vermaak.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_78056238
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:22 schreef Ticker het volgende:

[..]

Die zit niet te zaniken dat hij een bepaald individu is.
Toch leuk dat je de aandacht even wou weg focussen.
hij is toch de guru, de leraar waar we allemaal van moeten leren?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:22:52 #219
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78056244
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:20 schreef Flammie het volgende:
Dus als ik een kind krijg met mijn Thaise vriendin is het een Indo?
Als Pietje een kind krijgt met een korean is het ook een indo?

Ik volg het niet
Dat was de definitie die vroeger in het woordenboek stond. Ik wilde zelf natuurlijk ook wel weten wat ik was .

Op Wikipedia vind je een uitgebreidere uitleg .
pi_78056256
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:22 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Tja, als je eerst een maand aan een stuk bijdehandt loopt te doen over waarom ik denk dat jij een jongen bent, ik dan je naam plaats en je meteen vraagt waar ik de naam chiel vandaan heb of ik hem weg wilde halen, wat ik toen ook deed overigens, dan lijkt het me erg duidelijk dat je flink door de mand bent gevallen. Deze posts van je geven dan ook aan hoe krampachtig jij jezelf probeert te verdedigen, je verzint zelfs verhalen over een of andere chiel die lastiggevallen en bedreigd zou zijn. Verder kom je dan ook niet echt over als een 40 jarig Indonesisch vrouwtje met erg dikke brillenglazen.

Verder bewijs je mijn vorige punt wederom, jij kunt dit niet met rust laten, jij gaat er dan ook al maanden over door. Kennelijk stelt jouw leven dan ook niet meer voor dan een facade op het internet, gecombineerd met wat kroegentochten in het weekend.

Ow, en over je link, het is niet mijn probleem dat ToT en Lavenderr jouw bedrog geloven, daar heb ik dan ook al mijn conclusies over getrokken. Het is dan ook overduidelijk dat jij niets om dat forum geeft, Je ondertitels + fotoboek onderstrepen dat feit.

Oftewel succes verder en onthoud dat wat eerlijkheid je zou sieren. Bedankt verder voor het vermaak.
Het is geen werkwoord
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:23:50 #221
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78056269
Joepie krijgt het toch weer voor elkaar.. het is echt godvergeten onmogelijk dit.
pi_78056279
Ik vind dit overigens een erg oninteressante discussie Misschien is het gewoon voor de goede orde beter om :

Joepiepoepie = joepiepoepie
Mediaconsument = Mediaconsument
Ticker = Ticker

aan te houden
pi_78056353
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:23 schreef Flammie het volgende:

[..]

Het is geen werkwoord
Bedankt voor je snelle opmerking, doch kan ik je vertellen dat je uit de zin kunt opmaken dat het niet als werkwoord bedoeld is.

Verder gaat het wel erg snel nu met de reacties.

Vervelen jullie je ofzo?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_78056368
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:25 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Bedankt voor je snelle opmerking, doch kan ik je vertellen dat je uit de zin kunt opmaken dat het niet als werkwoord bedoeld is.

Verder gaat het wel erg snel nu met de reacties.

Vervelen jullie je ofzo?
Waarom schrijf je het dan met dt ?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:26:48 #225
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78056376
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:22 schreef mediaconsument het volgende:
Verder kom je dan ook niet echt over als een 40 jarig Indonesisch vrouwtje met erg dikke brillenglazen.
Gelukkig leven we in een tijdperk waarin contactlenzen bestaan . Bovendien ben ik geen 40 en niet Indonesisch.
quote:
Verder bewijs je mijn vorige punt wederom, jij kunt dit niet met rust laten, jij gaat er dan ook al maanden over door.
De reden heb ik je meerdere malen duidelijk gemaakt:
quote:
Nee, maar ik heb het je al eerder gezegd. Ik vind het prima dat je denkt dat ik _Led_, Michielos, Flammie, jou ben of een ander wijf, maar zodra ik merk dat er iemand lastig gevallen gaat worden die er niks mee te maken heeft, dan vind ik dat echt te ver gaan. Ik begrijp niet dat je dat zo raar vindt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')