Die pm was toch bedoeld aan lavenderr?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:54 schreef _Led_ het volgende:
Okee, dit is niet grappig meer !
Wie heeft Mediaconsument toegang gegeven tot mijn mailbox ???![]()
Fokking illegaal, briefgeheim !
Inderdaad, dus hoe kom jij er dan aan ???????quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die pm was toch bedoeld aan lavenderr?
Kennelijk heb jij hem verkeerd verstuurd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dus hoe kom jij er dan aan ???????
Je wilde mij dus een pm sturen en stuurt 'm naar iemand anders. Nou lekker danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:55 schreef _Led_ het volgende:
Inderdaad, dus hoe kom jij er dan aan ???????
We moeten nu denken dat het perongeluk was.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Kennelijk heb jij hem verkeerd verstuurd.
Nee.Als Pietje een kind krijgt met een Korean dan is het een Euro-Aziaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dus als ik een kind krijg met mijn Thaise vriendin is het een Indo?
Als Pietje een kind krijgt met een korean is het ook een indo?
Ik volg het niet
Niet echt boeiend ook overigens: verder in PM
Zo is dat begonnen.De meeste Indo's die hier rond eind jaren 40 en 50,60 aankwamen die waren al gemengd,generaties of echte halfbloedjes.Dus die vermenging is niet hier begonnen.quote:Een indo is toch het kind van een blanke en een indonesier of heb ik mijn huiswerk nou niet goed gedaan?
jep dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 21 februari 2010 15:12 schreef Noordin het volgende:
[..]
Nee.Als Pietje een kind krijgt met een Korean dan is het een Euro-Aziaat.
Een Indo is oorspronkelijk ook een Euro-Aziaat maar dan uit Kolonial Indonesie,met een zogenaamde Koloniale Nederlandse achtergrond en cultuur.
[..]
quote:Zo is dat begonnen.De meeste Indo's die hier rond eind jaren 40 en 50,60 aankwamen die waren al gemengd,generaties of echte halfbloedjes.Dus die vermenging is niet hier begonnen.
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:12 schreef Noordin het volgende:
Zo is dat begonnen.De meeste Indo's die hier rond eind jaren 40 en 50,60 aankwamen die waren al gemengd,generaties of echte halfbloedjes.Dus die vermenging is niet hier begonnen.
Ik zeg dat ook altijd, nassi en bamiquote:Op zondag 21 februari 2010 15:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
Trouwens ook zoiets: Nasi
Sommige Hollanders (Belanda's) noemen Chinees/Indisch/Indonesisch/Chinees-Indisch eten standaard 'nasi'. Zeggen ze zo van: "We gaan nasi eten."
Vroeger dacht ik dan: "Wat saai, alleen maar (gekookte) rijst eten."
O hell jaquote:Op zondag 21 februari 2010 16:22 schreef Darkwolf het volgende:
* Darkwolf mompelt iets dat remlof nog niet zo heel veel posts geleden nog zei....
I will.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:23 schreef Spellmeista het volgende:
remlof voert actie uit..as promised
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |