Hè?quote:Op zondag 29 november 2009 00:54 schreef Disana het volgende:
Het gekke is dat ik de FB hoofdzakelijk gebruik om dubbele topics te melden en af en toe wat sc, maar kennelijk moet er iemand boeten voor iets wat elders gebeurt.
Nee dat kan ik me niet zo voor de geest halen, ik weet ook niet of het belangrijk is want er worden wel meer mensen in groepjes aangevallen de laatste tijd vanuit een hoek. Maar ik begrijp dat ik bijval van o.a. jou kreeg, dat vind ik wel plezierig.quote:Op zondag 29 november 2009 00:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hè?
(Weet jij btw nog dat die ouwe zoalshetis jouw verrot schold? Ik kan dat topic niet meer vinden.
Ik en ook anderen hebben daarover in datzelfde topic nog wat gezegd, ondanks dat we daar niet aan deelnamen.)
Je bent ook wel een aanwinst in NWS omdat je niet zo dogmatisch bent.quote:Op zondag 29 november 2009 00:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me niet zo voor de geest halen, ik weet ook niet of het belangrijk is want er worden wel meer mensen in groepjes aangevallen de laatste tijd vanuit een hoek. Maar ik begrijp dat ik bijval van o.a. jou kreeg, dat vind ik wel plezierig.
Niet alleen van mij hoor en het was algemeen bedoeld, want ik kende je niet eens, en ook van technodinges, kom hoe heet-ie ook weer, die is iig heel erg rechts en vond het niets.quote:Op zondag 29 november 2009 00:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me niet zo voor de geest halen, ik weet ook niet of het belangrijk is want er worden wel meer mensen in groepjes aangevallen de laatste tijd vanuit een hoek. Maar ik begrijp dat ik bijval van o.a. jou kreeg, dat vind ik wel plezierig.
Weet je, ik til daar over het algemeen niet zo zwaar aan omdat sommigen juist veel te veel op het links - rechts spelen, dat neem ik niet zo serieus. Alleen die groepsaanvalletjes van de laatste tijd vond ik iets minder, dat leek soms wel afgesproken.quote:Op zondag 29 november 2009 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet alleen van mij hoor en het was algemeen bedoeld, want ik kende je niet eens, en ook van technodinges, kom hoe heet-ie ook weer, die is iig heel erg rechts en vond het niets.
Natuurlijk had zoalshetis een kwaaie dronk of zo hoor, dat moet je ook een beetje incalculeren toch.
Ik kreeg de indruk dat je toen ook niet meer aanwezig was in het topic hoor. Vond het alleen te ver gaan. Ik heb ook niets gemeld in fb. Doe ik, anders dan gelly, überhaupt ook niet.quote:Op zondag 29 november 2009 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je, ik til daar over het algemeen niet zo zwaar aan omdat sommigen juist veel te veel op het links - rechts spelen, dat neem ik niet zo serieus. Alleen die groepsaanvalletjes van de laatste tijd vond ik iets minder, dat leek soms wel afgesproken.
Sorry dat ik me het niet herinner, ben niet zo helder vanwege griep. Misschien kun je het in een PM in herinnering brengen?
Je maakt me nieuwsgierig maar het zegt me nog steeds niets. Ik zie uit een bepaalde hoek zoveel aanvallen op andersdenkenden, vaak op de man en vaak met meer, en meestal niet om een discussie aan te gaan. Dus jouw laatste gedachte zal wel een utopie blijvenquote:Op zondag 29 november 2009 01:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat je toen ook niet meer aanwezig was in het topic hoor. Vond het alleen te ver gaan. Ik heb ook niets gemeld in fb. Doe ik, anders dan gelly, überhaupt ook niet.
Punt is alleen dat zoalshetis er vanavond naar vroeg en kan het niet meer vinden.
Het zouy mooi zijn echter dat men als users in NWS tot een understanding komt dat met agreed dat men disagreed.
Oh dankjewelquote:Op zondag 29 november 2009 01:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je bent ook wel een aanwinst in NWS omdat je niet zo dogmatisch bent.
Laten we hopen, en afspreken dat het op de man gaan en in groepjes afmaken zoveel mogelijk tot het verleden behoort. Dat zou iig iets zijn dan.quote:Op zondag 29 november 2009 01:17 schreef Hukkie het volgende:
Misschien heeft Whiskey vandaag een goede voorzet gegeven mbt agreed en disagreed.
Jep, zal wel een lastig verhaal worden aangezien er in NWS nogal eens een wij tegen zij discussie ontstaat met users die zich soms daarvoor speciaal lijken te registreren, maar tot een minimum beperken lijkt me een prima plan.quote:Op zondag 29 november 2009 01:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laten we hopen, en afspreken dat het op de man gaan en in groepjes afmaken zoveel mogelijk tot het verleden behoort. Dat zou iig iets zijn dan.
Moet kunnen, meeste users kennen elkaar ook al jaren en jaren.quote:Op zondag 29 november 2009 01:36 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, zal wel een lastig verhaal worden aangezien er in NWS nogal eens een wij tegen zij discussie ontstaat met users die zich soms daarvoor speciaal lijken te registreren, maar tot een minimum beperken lijkt me een prima plan.
quote:Op zondag 29 november 2009 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dankjewelOverigens lees ik jou ook met aandacht.
Ik ben al getrouwd met een fokster en polygamie mag blijkbaar niet dus het blijft bij kroelen.quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 12:11 schreef sp3c het volgende:
ja en jouw feedback is net zoiets als het priveleven van de leraar in die klas super geconcentreerde leerlingen waar jij graag scheten wil laten
je weet dat het op de achtergrond altijd aanwezig is maar bijster interessant is het meestal niet
is nu niet heel erg nuttige feedbackquote:Op zondag 29 november 2009 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
Iets melden in FB is hetzelfde als een harde scheet laten in een klas vol geconcentreerde medeleerlingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |