nooit van gehoord?quote:Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
Sinds wanneer is trouwens de regel geschrapt dat de TS niet meer mag bepalen dat zijn/haar topic gesloten blijft/wordt.
Juist, want ik zit altijd te vloeken en te tieren in NWS. Flikker op man.quote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn. Anuslikker.
Is dat nou leuk?
Ik deed nu exact hetzelfde als wat jij deed. Wat vond je dat nou toevoegen?quote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist, want ik zit altijd te vloeken en te tieren in NWS. Flikker op man.
Het topic waar je over praat had toch wel enige nieuwswaarde, het vergde alleen wat opschoning.. wat even duurde. Als er verder dingen mis mee zijn, zien we wel weer nieuwe TR's .quote:Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
Sinds wanneer is trouwens de regel geschrapt dat de TS niet meer mag bepalen dat zijn/haar topic gesloten blijft/wordt.
En daar schaar je mij onder? Om alles maar even duidelijk te hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, mensen die niet normaal kunnen discussieren zijn niet welkom. Mensen die stoken zijn niet welkom. Mensen die oneliners posten, of hele berichten van een ander persoon quoten (om hetzelfde argument continu naar boven te brengen) zijn niet welkom. Drammers zijn niet welkom.
Wat mij betreft dan.
Ik wil ook wel een andere term gebruiken. Spreekt zeurpiet jou meer aan. Ik vond het getuigen van zeurderig gedrag van gelly en daarom reageerde ik zo.quote:Op maandag 30 november 2009 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik deed nu exact hetzelfde als wat jij deed. Wat vond je dat nou toevoegen?
Het is maar goed dat dat de norm niet is, anders kan je net zo goed een privé server opzetten en daar met de vaste kliek op gaan discussiëren, volgens mij is dit een open medium en maakt het weinig uit of je nou 10.000 posts hebt of 10.quote:Op maandag 30 november 2009 22:06 schreef Sjaakz het volgende:
Is NWS echt zo erg veranderd dan? OK, W_T is een relatief nieuwe user, maar de meeste andere users waar het hier over gaat waren er toch ook altijd al?
Dankjewel dat je me xenofoob noemt. En malloot.quote:Op maandag 30 november 2009 22:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat gehuilebalk. Ten eerste ben je niet rechts maar enkel xenofoob. Rechts betekent niet een hekel hebben aan moslims en links betekent niet dat je geen kritiek op de islam hebt. Snap je het nu ? Mooi, gaan we door naar ....
Ten tweede zijn er genoeg mensen met een politiek rechtse mening die wel op een normale manier hun mening kunnen verkondigen. Tenminste, die waren er altijd maar hebben ook geen zin meer om zich in een topic te begeven waar jij, qonmann, gia en weet ik welke malloten nog meer rondhangen.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Wat voegt een dergelijke krachtterm toe, behalve vijandigheid?quote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een andere term gebruiken. Spreekt zeurpiet jou meer aan. Ik vond het getuigen van zeurderig gedrag van gelly en daarom reageerde ik zo.
typisch dat juist jij de eerste bent die met dergelijke termen begint te smijtenquote:Op maandag 30 november 2009 22:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat gehuilebalk. Ten eerste ben je niet rechts maar enkel xenofoob. Rechts betekent niet een hekel hebben aan moslims en links betekent niet dat je geen kritiek op de islam hebt. Snap je het nu ? Mooi, gaan we door naar ....
Ten tweede zijn er genoeg mensen met een politiek rechtse mening die wel op een normale manier hun mening kunnen verkondigen. Tenminste, die waren er altijd maar hebben ook geen zin meer om zich in een topic te begeven waar jij, qonmann, gia en weet ik welke malloten nog meer rondhangen.
Takes one to know onequote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
typisch dat juist jij de eerste bent die met dergelijke termen begint te smijten
Ik denk dat je mijn post verkeerd begrepen hebt.quote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het is maar goed dat dat de norm niet is, anders kan je net zo goed een privé server opzetten en daar met de vaste kliek op gaan discussiëren, volgens mij is dit een open medium en maakt het weinig uit of je nou 10.000 posts hebt of 10.
Het topic had ik aangemaakt en dan lijkt het me dat ik ook als TS mag vragen om een slot. Dat specifieke topic is overigens het ultieme bewijs van het gelijk van Gelly, daar kun je gewoonweg niet omheen. 90% van de posts waren pure inhoudelijke bashes richting moslims of de islam.quote:Op maandag 30 november 2009 22:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het topic waar je over praat had toch wel enige nieuwswaarde, het vergde alleen wat opschoning.. wat even duurde. Als er verder dingen mis mee zijn, zien we wel weer nieuwe TR's .
Doe toch niet zo kinderachtig. Je hebt krachttermen en krachttermen. Deze was enkel bedoeld om mijn gevoelens onder woorden te brengen. Nu blij?quote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Wat voegt een dergelijke krachtterm toe, behalve vijandigheid?
Het is woord voor woord waar en nog mild in vergelijking tot wat ik over mij heen krijg, zeker in het vorige FB topic. Maar dat mag volgens de NWS mods want ze zitten er continu bovenop begrijp ik.quote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel dat je me xenofoob noemt. En malloot.
Maar dat mag allemaal he? Want de heilige Gelly zegt het.
Wat een jijbakken weer. Jij jij jij, je doet net alsof als Gelly the source of all evil is.quote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
typisch dat juist jij de eerste bent die met dergelijke termen begint te smijten
Wat zijn het dan ? Ik zou graag een woord willen gebruiken dat wat minder gevoelig ligt natuurlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is en blijft een krachtterm, van mij mag je die gebruiken - maar dat is wel een sfeermaker of sfeerverzieker. Jij weet zelf ook dondersgoed dat een topic daardoor heel snel een andere richting op gaat. Het begint met zeiksnor, het stopt bij NSB-er. Het woord anus-likker verwoorde ook mijn gevoel, namelijk dat je nu de reet van W_T aan het kussen bent.quote:Op maandag 30 november 2009 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe toch niet zo kinderachtig. Je hebt krachttermen en krachttermen. Deze was enkel bedoeld om mijn gevoelens onder woorden te brengen. Nu blij?
feitelijk heb je gelijk!quote:Op maandag 30 november 2009 22:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Takes one to know one
Om de mood een beetje te verlichten
Je hebt een punt, maar ik vind dat het merendeel van de users zich hier nu wel roomser dan de paus opstelt.quote:Op maandag 30 november 2009 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is en blijft een krachtterm, van mij mag je die gebruiken - maar dat is wel een sfeermaker of sfeerverzieker. Jij weet zelf ook dondersgoed dat een topic daardoor heel snel een andere richting op gaat. Het begint met zeiksnor, het stopt bij NSB-er.
En hoe denk je dat ik me voel, dat deze hele discussie is begonnen met kritiek op mij?quote:Op maandag 30 november 2009 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een jijbakken weer. Jij jij jij, je doet net alsof als Gelly the source of all evil is.
usersquote:Op maandag 30 november 2009 22:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat zijn het dan ? Ik zou graag een woord willen gebruiken dat wat minder gevoelig ligt natuurlijk.
Klopt. Ik beschik nog over de screenshots:quote:Op maandag 30 november 2009 22:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. De context was vrij duidelijk, je wilde gewoon een hele regio morsdood hebben.
Figuren als jij komen en gaan, voel je niet vereerd. Je bent niet de eerste en niet de laatste in het rijtje.quote:Op maandag 30 november 2009 22:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
En hoe denk je dat ik me voel, dat deze hele discussie is begonnen met kritiek op mij?
Users met een andere mening, misschien? Waarom zou iemand met een extreme mening direct een malloot zijn?quote:Op maandag 30 november 2009 22:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat zijn het dan ? Ik zou graag een woord willen gebruiken dat wat minder gevoelig ligt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |