kk betekent dus echt wel kanker hequote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:42 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
kk betekent dus echt wel kanker he
Volgens mij moet je nog 3 jaar wachten voordat TS tieten heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:44 schreef Scorpie het volgende:
Post je tieten eens.
Porscheequote:Op vrijdag 27 november 2009 10:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.manboobs.co.uk_!!
quote:
Hoax.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef jeroen25 het volgende:
TS is een meisje.
Heb je ook verkering gevraagd?
Vrouwen poepen niet!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:53 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Hoax.
Meisjes zitten heul niet op internet behalve op msn.
http://forum.leerlingen.c(...)=1292166#post1292166.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:38 schreef Indirect. het volgende:
HeeJ...![]()
Ik erger me er soms zo aan dat als je iets belangrijks tegen een jongen op msn zegt ze {bijna} Altijd reageren met kj of ok.
Als ik {bijv.} zeg:
Weetje dat ik je eigelijk best leuk vind.
Dan reageert hij met:
kj
Daar erger ik me zo aan dan denk ik echt van: HALLO ik vertel hier iets wat heel belangrijk voor mij is en dan komt jij met zo'n kut-antwoord... Sorry hoor maar dit moest ik even kwijt.. Mijn vrienidin en ik ergeren ons er namelijk aan dat dat altijd hun antwoord is![]()
_xX_
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:56 schreef StormS.A het volgende:
een serieus gesprek via msn :S
Kom nooit zo over als je het bedoeld.
Ik zou ook zo reageren als iemand iets 'heel belangrijks' tegen mij op MSN zou zeggen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:38 schreef Indirect. het volgende:
HeeJ...![]()
Ik erger me er soms zo aan dat als je iets belangrijks tegen een jongen op msn zegt ze {bijna} Altijd reageren met kj of ok.
Als ik {bijv.} zeg:
Weetje dat ik je eigelijk best leuk vind.
Dan reageert hij met:
kj
Daar erger ik me zo aan dan denk ik echt van: HALLO ik vertel hier iets wat heel belangrijk voor mij is en dan komt jij met zo'n kut-antwoord... Sorry hoor maar dit moest ik even kwijt.. Mijn vrienidin en ik ergeren ons er namelijk aan dat dat altijd hun antwoord is![]()
_xX_
Helemaal Heppie kijkt die nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |