quote:Hooi.
Ik ben een jongen van 14 en trek me regelmatig af met mijn broer samen. Hij trekt mij en ik trek hem dan. Is dit normaal of nieuw? Mijn broer is trouwens 16, bijna 18. Ik vind het altijd wel lekker, en hij zecht dat ik een lekkere pik heb. Wat te doen??
http://forum.leerlingen.c(...)=1435653#post1435653.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:44 schreef Indirect. het volgende:
Hallo,
me vriend heet mike
Maar nu mijn vraag:
hij wil eigenlijk condooms kopen, maar hij heb een penisomtrek van 13,5 cm (vooor de meisjes goed natuurlijk )
Maar waar kopen ie zulke condooms, want de standaard condoom past niet, die zit bij hem erg strak. En nu had ik gelezen op een site dat ik CAS 8 nodig heb ofzo
Maar hij heb geen zin om condooms te kopen via internet, dan kijken zn ouders ook een beetje gek op.
Wie weet waar juh zulke condooms kan kopen, bij welke winkels dus?
Alvast bedankt
Huh? Zonet was je nog een jongen van 17!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:44 schreef Indirect. het volgende:
Hallo,
me vriend heet mike
Maar nu mijn vraag:
hij wil eigenlijk condooms kopen, maar hij heb een penisomtrek van 13,5 cm (vooor de meisjes goed natuurlijk )
Maar waar kopen ie zulke condooms, want de standaard condoom past niet, die zit bij hem erg strak. En nu had ik gelezen op een site dat ik CAS 8 nodig heb ofzo
Maar hij heb geen zin om condooms te kopen via internet, dan kijken zn ouders ook een beetje gek op.
Wie weet waar juh zulke condooms kan kopen, bij welke winkels dus?
Alvast bedankt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |