quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Je bent hier in het Turkentopic.quote:
Daar doe je toch ook aan handjes kussen?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef IHVK het volgende:
Ja ik ook niet echt.![]()
Ramazan Bayrami is veel leuker.
Nee, we gaan iedereen in de ochtend wekken met davul en zurna.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Gaan jullie morgen dan ook toeterend door de straten rijden?
en wat zeiken jullie nou eigenlijk, is er een feest, is het weer niet goed?
Als ik zeg: nee ik ga niet mee, ik heb geen tijdquote:
Dan is de vastenperiode afgelopen. Daar komt extra jolijt bij.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar doe je toch ook aan handjes kussen?
Ja, maar ik vast toch niet dus haha.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan is de vastenperiode afgelopen. Daar komt extra jolijt bij.![]()
En uiteindelijk is het altijd wel gezellig, maar ik ben er te lui voor.
Ja okey. Dan is het hetzelfde inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar ik vast toch niet dus haha.
Sowieso krijg je die hand ergens anders als je weigert.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als ik zeg: nee ik ga niet mee, ik heb geen tijd
zegt zij: hou je mond je gaat gewoon mee
dus dan moet ik wel mee,
Want, 'ze' is sterker dan jou?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als ik zeg: nee ik ga niet mee, ik heb geen tijd
zegt zij: hou je mond je gaat gewoon mee
dus dan moet ik wel mee,
Dan vertel je haar dat dat in Nederland al jaren illegaal is.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sowieso krijg je die hand ergens anders als je weigert.
Like they care.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan vertel je haar dat dat in Nederland al jaren illegaal is.
Corrigerende tik is helemaal niet illegaal.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan vertel je haar dat dat in Nederland al jaren illegaal is.
Ja, toch? Mijn moeder mag dan wel ex europees kampioen judoën zijn, ik haal haar zo neerquote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef IHVK het volgende:
Jij gaat vechten met je moeder als je het niet met haar eens bent?
Ze hadden jou illegaal meoten maken.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Corrigerende tik is helemaal niet illegaal.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze hadden jou illegaal meoten maken.
Eh jaquote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want, 'ze' is sterker dan jou?
Met je hoofd.quote:
Als blikken konden doden...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eh ja, maar daar gaat het niet om, het gaat om die blik waarmee zij (mijn moeder dus) mijn aankijkt
ik word niet geslagen
De blik van een Turkse mama is dodelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eh ja, maar daar gaat het niet om, het gaat om die blik waarmee zij (mijn moeder dus) mij aankijkt
ik word niet geslagen
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De blik van een Turkse mama is dodelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |