quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Je bent hier in het Turkentopic.quote:
Daar doe je toch ook aan handjes kussen?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef IHVK het volgende:
Ja ik ook niet echt.![]()
Ramazan Bayrami is veel leuker.
Nee, we gaan iedereen in de ochtend wekken met davul en zurna.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Gaan jullie morgen dan ook toeterend door de straten rijden?
en wat zeiken jullie nou eigenlijk, is er een feest, is het weer niet goed?
Als ik zeg: nee ik ga niet mee, ik heb geen tijdquote:
Dan is de vastenperiode afgelopen. Daar komt extra jolijt bij.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar doe je toch ook aan handjes kussen?
Ja, maar ik vast toch niet dus haha.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan is de vastenperiode afgelopen. Daar komt extra jolijt bij.![]()
En uiteindelijk is het altijd wel gezellig, maar ik ben er te lui voor.
Ja okey. Dan is het hetzelfde inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar ik vast toch niet dus haha.
Sowieso krijg je die hand ergens anders als je weigert.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als ik zeg: nee ik ga niet mee, ik heb geen tijd
zegt zij: hou je mond je gaat gewoon mee
dus dan moet ik wel mee,
Want, 'ze' is sterker dan jou?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als ik zeg: nee ik ga niet mee, ik heb geen tijd
zegt zij: hou je mond je gaat gewoon mee
dus dan moet ik wel mee,
Dan vertel je haar dat dat in Nederland al jaren illegaal is.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sowieso krijg je die hand ergens anders als je weigert.
Like they care.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan vertel je haar dat dat in Nederland al jaren illegaal is.
Corrigerende tik is helemaal niet illegaal.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan vertel je haar dat dat in Nederland al jaren illegaal is.
Ja, toch? Mijn moeder mag dan wel ex europees kampioen judoën zijn, ik haal haar zo neerquote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef IHVK het volgende:
Jij gaat vechten met je moeder als je het niet met haar eens bent?
Ze hadden jou illegaal meoten maken.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Corrigerende tik is helemaal niet illegaal.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze hadden jou illegaal meoten maken.
Eh jaquote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want, 'ze' is sterker dan jou?
Met je hoofd.quote:
Als blikken konden doden...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eh ja, maar daar gaat het niet om, het gaat om die blik waarmee zij (mijn moeder dus) mijn aankijkt
ik word niet geslagen
De blik van een Turkse mama is dodelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eh ja, maar daar gaat het niet om, het gaat om die blik waarmee zij (mijn moeder dus) mij aankijkt
ik word niet geslagen
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De blik van een Turkse mama is dodelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
LOL.
Mijn mama walgt van vrouwen in burqua's.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
LOL.
Mijn mama walgt van vrouwen in burqua's.
Weet ik heur.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik maakte maar een grapske heur.
ayca maakte een gemene opmerking met haar neppe 'quote:
Hahahahahaha aaaaaaaaah.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ayca maakte een gemene opmerking met haar neppe ''-smiley. Alsof ik een onwetenende kaaskop ben
.
Hahah wutquote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ayca maakte een gemene opmerking met haar neppe ''-smiley. Alsof ik een onwetenende kaaskop ben
.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:23 schreef Min-e het volgende:
Vrouwen in burqa, zijn überegoïsten. Solidariteit met de rest van de vrouwen vinden ze schijnbaar niet nodig.
En dat is mijn bescheiden mening.
Maar niet iedereen heeft de keuze.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:23 schreef Min-e het volgende:
Vrouwen in burqa, zijn überegoïsten. Solidariteit met de rest van de vrouwen vinden ze schijnbaar niet nodig.
En dat is mijn bescheiden mening.
Maar een mond is toch veel te sexy? En wat dacht je van wangen? Owww maii gooooodddd! En een been? Oefffff.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
En het lijkt wel alsof ze zich schamen voor hun geslacht. Echt, heb totaaaal geen respect voor ze.
Valt me trouwens altijd op dat ze altijd relaties hebben met 'zwakkere' mannen, stelletje dominante kenaus.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
En het lijkt wel alsof ze zich schamen voor hun geslacht. Echt, heb totaaaal geen respect voor ze.
Stomme vrouwen, ik wil hun burqua's van hun kop af trekken en dan alle haren uit hun kop trekken.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:26 schreef Min-e het volgende:
[..]
Valt me trouwens altijd op dat ze altijd relaties hebben met 'zwakkere' mannen, stelletje dominante kenaus.
In Nederland zal 99,9% die keuze wel hebben.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft de keuze.
Huehehehe.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft de keuze.
[..]
Maar een mond is toch veel te sexy? En wat dacht je van wangen? Owww maii gooooodddd! En een been? Oefffff.
Ah, in Nederland wel ja.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef Min-e het volgende:
[..]
In Nederland zal 99,9% die keuze wel hebben.
Wat een agressie weerquote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stomme vrouwen, ik wil hun burqua's van hun kop af trekken en dan alle haren uit hun kop trekken.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stomme vrouwen, ik wil hun burqua's van hun kop af trekken en dan alle haren uit hun kop trekken.
Daar staat een leuk stukje over in 'een goede man...'. Als joris met zo'n burqadraagster zit te praten en hij beschrijft hoe de dingen die je dan wel 9per ongeluk) ziet geerotiseerd wordenquote:
Daar dacht ik ook aan. Hij ziet als het goed is een stukje van haar arm, toch?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar staat een leuk stukje over in 'een goede man...'. Als joris met zo'n burqadraagster zit te praten en hij beschrijft hoe de dingen die je dan wel 9per ongeluk) ziet geerotiseerd worden.
Welke goede reden is er om zo'n belachelijk ding te dragen?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Schamen voor hun geslacht? Hoezo? Ze hebben jullie respect ook echt nodig!![]()
Walgen van ze, zonder ze te kennen. Gaat weer lekker met de Turken
Nee, haar wang volgens mij als ze uit een flesje water probeert te drinken en dat ding onder haar hoofddoek moet proppenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan. Hij ziet als het goed is een stukje van haar arm, toch?
Oh, ok.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, haar wang volgens mij als ze uit een flesje water probeert te drinken en dat ding onder haar hoofddoek moet proppen.
Zeg nou eerlijk, dat is toch veel te sexy? Zo'n getint stukje huid?quote:
Het gaat mij niet om een reden om zo'n ding te dragen. Jij wil de haren van zulke vrouwen uit hun kop trekken en hebt geen respect (wat een woord) voor ze en volgens jou schamen ze zich voor hun geslacht. Waarom? Dat is mijn vraag.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Welke goede reden is er om zo'n belachelijk ding te dragen?
Precies, verboden dingen zijn toch meer zinnenprikkelend.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar staat een leuk stukje over in 'een goede man...'. Als joris met zo'n burqadraagster zit te praten en hij beschrijft hoe de dingen die je dan wel 9per ongeluk) ziet geerotiseerd worden.
Tsja, je raakt zo wel een beetje in een sociaal isolement, volgens mij.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Precies, verboden dingen zijn toch meer zinnenprikkelend.
En daarbij uiteraard het feit dat je jezelf als je in Nederland woont, buiten de maatschappij plaatst, moedwillig.
De achterliggende gedachte voor het dragen van een burqua is dat ze dat doen om mannen niet op te geilen. Echt walgelijk hoe ze behalve hun haren ook ieder stukje huid bedekken. Is dat niet schamen? Het komt bij mij over als 'Het spijt me dat ik een vrouw ben, ik zal er alles aan doen om mezelf onzichtbaar te maken'.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om een reden om zo'n ding te dragen. Jij wil de haren van zulke vrouwen uit hun kop trekken en hebt geen respect (wat een woord) voor ze en volgens jou schamen ze zich voor hun geslacht. Waarom? Dat is mijn vraag.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte van het dragen van een burqua is dat ze dat doen om de mannen niet op te geilen. Echt walgelijk hoe ze behalve hun haren ook ieder stukje huid bedekken. Is dat niet schamen? Het komt bij mij over als 'Het spijt me dat ik een vrouw ben, ik zal er alles aan doen om mezelf onzichtbaar te maken'.
Hoofddoek of burqa?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
!
Als je een hoofddoek draagt, hoeven er niet per se mannen op je te geilen, het is gewoon omdat Allah het wil. Als ik normaal gesproken een hoofddoek draag en ik ga nu naar buiten en denk dat er niemand buiten is, ga ik niet even m'n hoofddoek afdoen, omdat toch niemand me ziet. Als ik een jongen spreek, waarvan ik denk/weet dat hij niet "geilt", ga ik m'n hoofddoek toch ook niet afdoen? Geen uitzonderingen.
Een hoofddoek is iets anders dan een burqua. En wat is de reden van Allah? Juist, jezelf bedekken zodat mannen niet geil worden van je.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
!
Als je een hoofddoek draagt, hoeven er niet per se mannen op je te geilen, het is gewoon omdat Allah het wil. Als ik normaal gesproken een hoofddoek draag en ik ga nu naar buiten en denk dat er niemand buiten is, ga ik niet even m'n hoofddoek afdoen, omdat toch niemand me ziet. Als ik een jongen spreek, waarvan ik denk/weet dat hij niet "geilt", ga ik m'n hoofddoek toch ook niet afdoen? Geen uitzonderingen.
Hoofddoek, ze zegt toch: echt walgelijk hoe ze behalve hun haar ook ieder stukje huid bedekken.quote:
Ja, maar ik reageer op beide. Jij zegt: echt walgelijk hoe ze behalve hun haar ook ieder stukje huid bedekken. Daar bedoel je toch een hoofddoek mee? Ja, inderdaad, dat is een reden, maar dat betekent niet dat ik m'n hoofddoek zou afdoen omdat er een jongen/man aanwezig is, die niet geil van me zou kunnen worden.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een hoofddoek is iets anders dan een burqua. En wat is de reden van Allah? Juist, jezelf bedekken zodat mannen niet geil worden van je.
Behalve hun haar ook elk stukje huid doelt volgens mij toch echt op een burqaquote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar ik reageer op beide. Jij zegt: echt walgelijk hoe ze behalve hun haar ook ieder stukje huid bedekken. Daar bedoel je toch een hoofddoek mee? Ja, inderdaad, dat is een reden, maar dat betekent niet dat ik m'n hoofddoek zou afdoen omdat er een jongen/man aanwezig is, die niet geil van me zou kunnen worden.
Echt waar? "behalve hun haar" doet het bij mij overkomen alsof ze een hoofddoek al achterlijk vindt.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Behalve hun haar ook elk stukje huid doelt volgens mij toch echt op een burqa.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Racistquote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Hmm. Ik betrap mezelf wel op hypocrisie. Als ik deze reactie normaal op fok zou lezen zou ik wel een beetje boos worden. Nu kan ik er om lachen.
Banane.. ik wil niet dat mensen naar me kijken, je snapt m'n punt niet he. Het gaat mij om het geloof, niet om het zogenaamde sociale leven. Alsof ik vrolijk word van mensen die naar me kijken, omdat ik geen hoofddoek draag. Hoofddoek opgeven, zodat meer mensen naar je gaan kijken. Hahaha.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef Min-e het volgende:
Bilmiyorem, probeer het maar eens uit. Doe een hoofddoek op en kijk eens om je heen naar de reacties. Tel het aantal blikken en vergelijk dat eens met een andere dag zonder hoofddoek op. Durf te wedden dat er meer mensen naar je zullen kijken met hoofddoek, dan zonder.
Nee. Soms. Snap je verwarring.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef Ayca het volgende:
Maar draagt bilmi nou wel of niet een hoofddoek, ik ben verward
Nee, draag ik niet. Heel soms. En dat verandert voor mij niets aan haar uitspraak hoor. Het komt een beetje over als "als je een hoofddoek draagt, geef het op, dan kijken meer mensen naar je".quote:Op donderdag 26 november 2009 22:45 schreef IHVK het volgende:
Maar jij draagt dus normaal al een hoofddoek Bilm?
Volgens mij ging Min-e er van uit dat je in het dagelijks leven geen hoofddoek draagt.
soms?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee. Soms. Snap je verwarring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |