Na het vijf jaar alleen wonen, weer bij ouders, even naar LS en toen weer naar ouders.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
Nee, ik woonde al 5 jaar alleen
[/quote
[quote]Op donderdag 26 november 2009 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je mag niet liegen, je hebt twee dagen bij LS gewoond
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heidi, je bent een aardige vent, maar tegelijkertijd vind ik je ook zo'nezel
![]()
![]()
Je hebt zes jaar van je leven weggegooid, je had al drie keer met iemand anders getrouwd kunnen zijn, vier kinderen kunnen hebben en een Renault Scenic![]()
of kok kunnen zijn in een kutdorp in Duitsland![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik van iemand hou is dat voor (bijna)altijd. Mijn liefde voor haar is nog steeds niet weg en ik zal er mee moeten leven.
Ik weet het, ik ben een...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heidi, je bent een aardige vent, maar tegelijkertijd vind ik je ook zo'nezel
![]()
![]()
Je hebt zes jaar van je leven weggegooid, je had al drie keer met iemand anders getrouwd kunnen zijn, vier kinderen kunnen hebben en een Renault Scenic![]()
of kok kunnen zijn in een kutdorp in Duitsland![]()
houden van is 1, iemand elke dag opbellen die dat niet wil, is gewoon not done imo. komt beetje stalkerig over.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik van iemand hou is dat voor (bijna)altijd. Mijn liefde voor haar is nog steeds niet weg en ik zal er mee moeten leven.
Je moet trouwens ook nodig naar de tandartsquote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben een...
[ afbeelding ]
Nu weet iedereen het
Jaquote:Op donderdag 26 november 2009 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
Is het toentertijd rond deze tijd van het jaar uitgegaan Hidi? Vorig jaar had je het er rond deze tijd ook erg moeilijk mee.
Dus jij leest wel altijd terugquote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef D. het volgende:
*kopje thee heeft gepakt en daarna richting bed gaat
John Grisham wacht
Dat bezef heb ik zelf ookquote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
houden van is 1, iemand elke dag opbellen die dat niet wil, is gewoon not done imo. komt beetje stalkerig over.
niet goed voor jou en niet leuk voor haar. gewoon mee kappen. en vergeet dr
Dat lijkt me heel zwaar, zou je zo graag willen helpen, nogmaals gun je leuk werkquote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef HiDiHo het volgende:
wmb wel nieuws dat jij t bed deelt met johnquote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Huh
Wat heeft mijn opmerking met teruglezen te maken?
Dat dacht ik al.quote:
Ga daar maar een nachtje over slapenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Huh
Wat heeft mijn opmerking met teruglezen te maken?
Dat dus, ze neemt toch niet meer op. maar blijven hopen dat ze weer eens met me wilt praten.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
verstand en gevoel dan he. verstand zegt 1 en gevoel is te sterk ofzo.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga daar maar een nachtje over slapen![]()
Als je blijft bellen zou ik daar niet op rekenen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dus, ze neemt toch niet meer op. maar blijven hopen dat ze weer eens met me wilt praten.
En dan duik je met een boek je bed in?!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef D. het volgende:
Ik zie dat mijn ballen bijna uit mijn broek hangen
Huhquote:Op donderdag 26 november 2009 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan mag je dit jaar twee uurtjes bij mij wonen
Wat ben je mooi!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
doe jezelf een plezier en stop echt met bellen. je laat jezelf nu niet toe om verder te gaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dus, ze neemt toch niet meer op. maar blijven hopen dat ze weer eens met me wilt praten.
Dat moét Jensen wel zijn!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef Noek het volgende:
Goed, Kelly. Ze heeft een nieuw hoofd. Heel apart.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan duik je met een boek je bed in?!
Ik ben nog niet weg, maar zwaaide naar D.quote:
Nouja, het is alleen zijn tekst, een andere man leest het voorquote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
wmb wel nieuws dat jij t bed deelt met john
je hebt een leuke avatar deissy houden zo, je kijkt ook weer erg gezellig he hahahhaaquote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg, maar zwaaide naar D.
soms is het hier 1 happy zwaai-topic
Dank jequote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat ben je mooi!![]()
Slaap lekker.
met johnquote:Op donderdag 26 november 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan duik je met een boek je bed in?!
Niet doen Hidi, je voelt je klote maar het zal niet beter worden, probeer het af te sluiten, makkelijker gezegd dan gedaan maar het lijkt me beter voor je.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef gomi het volgende:
[..]
doe jezelf een plezier en stop echt met bellen. je laat jezelf nu niet toe om verder te gaan.
Sorry mevrouw Deisyyquote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg, maar zwaaide naar D.
soms is het hier 1 happy zwaai-topic
ik snap er niets vanquote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja alweer een jaarquote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel zwaar, zou je zo graag willen helpen, nogmaals gun je leuk werk
met gezellige mensen dan kan je aan wat andere dingen denken.
Is het nu een jaar geleden dat je wegging uit je vorige woning?
Nieuwe wangen, neus en voorhoofd is anders. Bizar.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moét Jensen wel zijn!
Ja dus.
O het is alweer afgelopen. Slechts een glimp gezien. Wat is er nieuw aan dan?
Ik dacht dat jij een vrouw hadquote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, het is alleen zijn tekst, een andere man leest het voor
Doe dat maar niet meer, dat bellen, probeer het achter je te laten, geloof me, het is beter.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch had je wel al de kriebels om weer een eigen stekkie te vinden.quote:
Dus duik je met uit je broek hangende ballen met een man in bed die je voor gaat lezen uit John Grisham?quote:
Moet ik toch nog even lachen, thxquote:Op donderdag 26 november 2009 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vorig jaar twee dagen bij LS, nu twee uurtjes bij mij![]()
Graag of niet hè
Ik ben al in kerststemmingquote:Op donderdag 26 november 2009 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een leuke ava, lekker chagerijnig
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:49 schreef Toverheks het volgende:
Lieve mensen, ik wens jullie allemaal een lekkere nachtrust en als je hier nog blijft hangen nog veel plezier met elkaar.
HiDiHo jij ook lekker slapen straks en droom maar over lekkere wijffen met mooie benen, dikke tieten, en een mooi koppie erboven op compleet met alles erop en eran
Langer moet ik je niet hebben hè, anders loopt mijn telefoonrekening zo opquote:Op donderdag 26 november 2009 22:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet ik toch nog even lachen, thx
(voor de lach that is)
Mijn spijkerbroek is versleten.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus duik je met uit je broek hangende ballen met een man in bed die je voor gaat lezen uit John Grisham?
Lieve mensen, ik wens jullie allemaal een lekkere nachtrust en als je hier nog blijft hangen nog veel plezier met elkaar.
HiDiHo jij ook lekker slapen straks en droom maar over lekkere wijffen met mooie benen, dikke tieten, en een mooi koppie erboven op compleet met alles erop en eran
hehe, oops, dacht dat je wegging net. maar al die avatars maakt t ook beetje moeilijk. zal wel iemand anders hebben gezien die wegging.quote:
Ik ben niet echt hard aan het zoeken, ik weet niet wat ik wil. Ik wil hier weg, maar alleen wonen is ook niets voor me.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Toch had je wel al de kriebels om weer een eigen stekkie te vinden.
Keek je donderdag nog bij Woningnet?
Ik sprak wel al over mijn aanstaande vertrek, de tijd was echter nog niet daarquote:Op donderdag 26 november 2009 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, oops, dacht dat je wegging net. maar al die avatars maakt t ook beetje moeilijk. zal wel iemand anders hebben gezien die wegging.
trusten aan diegeen dan
trusten toverheks een hidiho, na die droom, morgen stappen en er een zien te scorenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:49 schreef Toverheks het volgende:
1 voordeel als ze niet opneemt, kost nietsquote:Op donderdag 26 november 2009 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Langer moet ik je niet hebben hè, anders loopt mijn telefoonrekening zo op![]()
Valt wel mee, want ze neemt toch niet opquote:Op donderdag 26 november 2009 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Langer moet ik je niet hebben hè, anders loopt mijn telefoonrekening zo op![]()
Weegt alleen wonen zoveel zwaarder dan bij je ouders wonen?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben niet echt hard aan het zoeken, ik weet niet wat ik wil. Ik wil hier weg, maar alleen wonen is ook niets voor me.
Damn, daar heb ik nu ook wel zin inquote:Op donderdag 26 november 2009 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heerlijk spare-ribs gegeten![]()
. 'avond
Beschermd wonen, op kamers wonen, inwonen bij iemand, het zijn allemaal mogelijkheden,quote:Op donderdag 26 november 2009 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben niet echt hard aan het zoeken, ik weet niet wat ik wil. Ik wil hier weg, maar alleen
wonen is ook niets voor me.
ah k. ik ben dus nog niet helemaal gek.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik sprak wel al over mijn aanstaande vertrek, de tijd was echter nog niet daar
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heerlijk spare-ribs gegeten![]()
. 'avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |