Dus jij leest wel altijd terugquote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef D. het volgende:
*kopje thee heeft gepakt en daarna richting bed gaat
John Grisham wacht
Dat bezef heb ik zelf ookquote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
houden van is 1, iemand elke dag opbellen die dat niet wil, is gewoon not done imo. komt beetje stalkerig over.
niet goed voor jou en niet leuk voor haar. gewoon mee kappen. en vergeet dr
Dat lijkt me heel zwaar, zou je zo graag willen helpen, nogmaals gun je leuk werkquote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik van iemand hou is dat voor (bijna)altijd. Mijn liefde voor haar is nog steeds niet weg en ik zal er mee moeten leven.
wmb wel nieuws dat jij t bed deelt met johnquote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Huh
Wat heeft mijn opmerking met teruglezen te maken?
Dat dacht ik al.quote:
Ga daar maar een nachtje over slapenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Huh
Wat heeft mijn opmerking met teruglezen te maken?
Dat dus, ze neemt toch niet meer op. maar blijven hopen dat ze weer eens met me wilt praten.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
verstand en gevoel dan he. verstand zegt 1 en gevoel is te sterk ofzo.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga daar maar een nachtje over slapen![]()
Als je blijft bellen zou ik daar niet op rekenen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dus, ze neemt toch niet meer op. maar blijven hopen dat ze weer eens met me wilt praten.
En dan duik je met een boek je bed in?!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef D. het volgende:
Ik zie dat mijn ballen bijna uit mijn broek hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |