Neuh, ben je gek, maar het viel me gewoon opquote:Op donderdag 26 november 2009 22:29 schreef gomi het volgende:
[..]
gaan we weer voor filosofisch uurtje?
Heidi, je bent een aardige vent, maar tegelijkertijd vind ik je ook zo'nquote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik ben achter d'r adres gekomen. Ik ben d'r toen heen gegaan en ben een week gebleven.(dat vond ze goed) Toen was er volgens mij geen sprake van een vrouw of man en dat zei ze ook, ze wilde nooit iemand anders.
Na het vijf jaar alleen wonen, weer bij ouders, even naar LS en toen weer naar ouders.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
Nee, ik woonde al 5 jaar alleen
[/quote
[quote]Op donderdag 26 november 2009 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je mag niet liegen, je hebt twee dagen bij LS gewoond
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heidi, je bent een aardige vent, maar tegelijkertijd vind ik je ook zo'nezel
![]()
![]()
Je hebt zes jaar van je leven weggegooid, je had al drie keer met iemand anders getrouwd kunnen zijn, vier kinderen kunnen hebben en een Renault Scenic![]()
of kok kunnen zijn in een kutdorp in Duitsland![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik van iemand hou is dat voor (bijna)altijd. Mijn liefde voor haar is nog steeds niet weg en ik zal er mee moeten leven.
Ik weet het, ik ben een...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heidi, je bent een aardige vent, maar tegelijkertijd vind ik je ook zo'nezel
![]()
![]()
Je hebt zes jaar van je leven weggegooid, je had al drie keer met iemand anders getrouwd kunnen zijn, vier kinderen kunnen hebben en een Renault Scenic![]()
of kok kunnen zijn in een kutdorp in Duitsland![]()
houden van is 1, iemand elke dag opbellen die dat niet wil, is gewoon not done imo. komt beetje stalkerig over.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik van iemand hou is dat voor (bijna)altijd. Mijn liefde voor haar is nog steeds niet weg en ik zal er mee moeten leven.
Je moet trouwens ook nodig naar de tandartsquote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben een...
[ afbeelding ]
Nu weet iedereen het
Jaquote:Op donderdag 26 november 2009 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
Is het toentertijd rond deze tijd van het jaar uitgegaan Hidi? Vorig jaar had je het er rond deze tijd ook erg moeilijk mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |