Dat dus, maar ik ben achter d'r adres gekomen. Ik ben d'r toen heen gegaan en ben een week gebleven.(dat vond ze goed) Toen was er volgens mij geen sprake van een vrouw of man en dat zei ze ook, ze wilde nooit iemand anders.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik begrijp je hoor, heel moeilijk om het los te laten, eerst denk je mijn ex kiest voor een vriendin
en nu dus voor een andere man.
een paar dagen langerquote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar moest ik ook ff aan denken, 2 dagen maar?
Als je maar niet mijn buuv van nr. 19 bentquote:Op donderdag 26 november 2009 22:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
pm me eff je naam ,worden we ook daar buuuuuuren loll
Misschien zij we het al.![]()
gaan we weer voor filosofisch uurtje?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Want de toekomst is slechts een illusie![]()
mmmm...
Zegt ze.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik ben achter d'r adres gekomen. Ik ben d'r toen heen gegaan en ben een week gebleven.(dat vond ze goed) Toen was er volgens mij geen sprake van een vrouw of man en dat zei ze ook, ze wilde nooit iemand anders.
tbh zou ik t een beetje beangstigend vinden als mij dat zou overkomenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Elke dag bellen naar een ex van zes jaar geleden?
Dat is ook niet helemaal fris hoor.
Dat heeft niks met "niet waard zijn" te maken.
Oh man, dan moet ik eerst goed kijken tegen wie ik het heb.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, bedoel het goed hè, dat is normaal gesproken fase 2 bij een afscheid. Gewoon even flink zo'n bitch afzeiken
Hidi, respecteer jezelf en laat het los, lees eens goed wat je zelf hebt getypt. Toen was er geen sprake van....quote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik ben achter d'r adres gekomen. Ik ben d'r toen heen gegaan en ben een week gebleven.(dat vond ze goed) Toen was er volgens mij geen sprake van een vrouw of man en dat zei ze ook, ze wilde nooit iemand anders.
Als ik van iemand hou is dat voor (bijna)altijd. Mijn liefde voor haar is nog steeds niet weg en ik zal er mee moeten leven.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Elke dag bellen naar een ex van zes jaar geleden?
Dat is ook niet helemaal fris hoor.
Dat heeft niks met "niet waard zijn" te maken.
Neuh, ben je gek, maar het viel me gewoon opquote:Op donderdag 26 november 2009 22:29 schreef gomi het volgende:
[..]
gaan we weer voor filosofisch uurtje?
Heidi, je bent een aardige vent, maar tegelijkertijd vind ik je ook zo'nquote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Na het vijf jaar alleen wonen, weer bij ouders, even naar LS en toen weer naar ouders.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
Nee, ik woonde al 5 jaar alleen
[/quote
[quote]Op donderdag 26 november 2009 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je mag niet liegen, je hebt twee dagen bij LS gewoond
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heidi, je bent een aardige vent, maar tegelijkertijd vind ik je ook zo'nezel
![]()
![]()
Je hebt zes jaar van je leven weggegooid, je had al drie keer met iemand anders getrouwd kunnen zijn, vier kinderen kunnen hebben en een Renault Scenic![]()
of kok kunnen zijn in een kutdorp in Duitsland![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik van iemand hou is dat voor (bijna)altijd. Mijn liefde voor haar is nog steeds niet weg en ik zal er mee moeten leven.
Ik weet het, ik ben een...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heidi, je bent een aardige vent, maar tegelijkertijd vind ik je ook zo'nezel
![]()
![]()
Je hebt zes jaar van je leven weggegooid, je had al drie keer met iemand anders getrouwd kunnen zijn, vier kinderen kunnen hebben en een Renault Scenic![]()
of kok kunnen zijn in een kutdorp in Duitsland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |