Het is maar één ex en dat is 6 jaar geleden. En dat ik vorig jaar daar weg wou is gewoon omdat ik het moeilijk vind alleen te zijn. dat dusquote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hidi toch.
Doe jezelf eens een plezier en wis haar nummer uit je telefoon en bel haar nooit meer. Wat wil je er mee bereiken? Het is al 6 jaar over en ze neemt je telefoontjes niet voor niets NIET op.
Maar dit is dus een andere ex dan degene bij wie je een paar maanden geleden bent weg gegaan en waardoor je nu weer bij je ouders zit?
uhmm, kuch, ehh het kan wel hoor...quote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En wat denk jezelf dan, als je haar terug neemt, dat alles weer zoals *vroeger* werd, nee ik ken je niet maar ik kan je wel vertellen dat zoiets echt niet werkt, omdat je toch het *verleden* niet kan vergeten dat zei met een andere man het bed deelde, of omdat zei ook veranderd is, in het begin zal je je geluk niet opkunnen maar het sluipt erin, ik denk dat bij elkaar terug komen na zo een lange tijd echt niet werkt.
Wat rot voor je,quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef Toverheks het volgende:
wie kan mijn naam in mijn avatar plakken???
Dan had ik de verkeerde conclusie getrokkenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is maar één ex en dat is 6 jaar geleden. En dat ik vorig jaar daar weg wou is gewoon omdat ik het moeilijk vind alleen te zijn. dat dus
Nu begrijp ik het, je woonde alleen dat vond je niks en vandaar bij je ouders?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is maar één ex en dat is 6 jaar geleden. En dat ik vorig jaar daar weg wou is gewoon omdat ik het moeilijk vind alleen te zijn. dat dus
Tja tiest héquote:Op donderdag 26 november 2009 22:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat rot voor je,
dus alles was over en weg na 5 jaar alleen wonen,
door verdriet en alleen zijn ?
Ik wou daar weg, niet naar mijn ouders. Maar ik had/heb geen keuze.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het, je woonde alleen dat vond je niks en vandaar bij je ouders?
Kan me dat wel voorstellen hoor, ik woon nu bijna een jaar alleen en dat is soms echtwel eenzaam.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja tiest hé![]()
Gelukkig heb ik jullie nog
Nou ja, bedoel het goed hè, dat is normaal gesproken fase 2 bij een afscheid. Gewoon even flink zo'n bitch afzeikenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh gelukkig!
Ja kut Hidi maar ik denk niet dat het echt een "nieuwe" vriend is als zij al wat hadden tijdens jullie relatie, 6 jaar geleden. Het was ook niet nodig om tegen haar te schreeuwen, Niemenie!![]()
Ik begrijp je hoor, heel moeilijk om het los te laten, eerst denk je mijn ex kiest voor een vriendinquote:Op donderdag 26 november 2009 22:19 schreef HiDiHo het volgende:
Tja tiest hé![]()
Gelukkig heb ik jullie nog
Dat heb ik ook begrepen dat je ouders niet je keuze was maar meer noodzaak. Tis toch allemaal watquote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wou daar weg, niet naar mijn ouders. Maar ik had/heb geen keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |