Je hebt die van Noek al gepikt?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef Neuk. het volgende:
Wie maakt er voor mij even een persoonlijke Laysa avatar?
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
Dat en dat ik me meer bedrogen voel. Misschien had ze al wat met hem toen ze bij mij was
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ze spreken tegen elkaar alsof ze elkaar al jaren kennen
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zijn jullie nog maar net uit elkaar dan?![]()
Either way, behoorlijk kut voor je.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:52 schreef HiDiHo het volgende:
Hij klinkt echt als een lul, hij schreeuwt de hele tijd
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef HiDiHo het volgende:
Eerst dacht ik die komt na een paar weken wel terug.. toen een jaar, 2 jaar enz..
HiDiHo raak even in de war met deze avatars, vandaar even de quotes op een rijtje.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef HiDiHo het volgende:
Ik bel iedere dag, nooit neemt ze op.. nu nam de tel dus vanzelf op en ik heb 1,5uur mee kunnen luisteren tot het me genoeg was.
Ga weg met je lelijke drukke vlokken.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef Neuk. het volgende:
Wie maakt er voor mij even een persoonlijke Laysa avatar?
aangepastquote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
avond mooiiii, maar wat wil je hahaha kan het niet lezen iets van kippesoep???
oh dit meen je niet he, waarom elke dag bellen en waarom in godsnaam meeluisteren, had gewoon de hoorn erop gekwakt en bij jezelf denken, pppfftt ben beter af zonder haar, je moet jezelf niet zo kwellen met die dingen, wat ik eerder zei, ga op zoek naar echt iets leuks, er zijn echt zat leuke meiden weet je, die ook eenzaam zijn enzo.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bel iedere dag, nooit neemt ze op.. nu nam de tel dus vanzelf op en ik heb 1,5uur mee kunnen luisteren tot het me genoeg was.
Dat vermoeden had ik helemaal niet. Ze deed het ik het begin voorkomen alsof ze verliefd was op een vrouw. Maar dat was al snel over. Ze heeft het nooit over een man gehad en ik had ook het idee dat de nooit meer een andere man wou, dat heeft ze duidelijk gezegt.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb meestal in zulke dingen gelijk, echt werkt gewoon niet (er zijn natuurlijk uitzonderingen) maar als je al vermoeden had dat ze al knoeide met een ander, wat moet je dan voor toekomst met zo een vrouw nog opbouwen.
Hidi toch.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik wil kippennIk heb nog wel een zwaar verwaarloosde boerderij voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat kun je nooit zeggen. Iedereen voelt zich zo wel eens, maar je wordt toch altijd weer een keer verliefd.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik helemaal niet. Ze deed het ik het begin voorkomen alsof ze verliefd was op een vrouw. Maar dat was al snel over. Ze heeft het nooit over een man gehad en ik had ook het idee dat de nooit meer een andere man wou, dat heeft ze duidelijk gezegt.
Nee, ik woonde al 5 jaar alleenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
HiDiHo raak even in de war met deze avatars, vandaar even de quotes op een rijtje.![]()
Maar jongen vorig jaar woonde je toch samen, daarna ging je bij je ouders wonen,
was dat een ander meisje?
En sterkte ermee.
dan heeft ze dus ook nog tegen je gelogen, neem gewoon weer de draad op van je leven, maak er elke dag een feessie van maar ga niet zitten wachten en bellen terwijl je in je hart best weet dat het nooit meer wat zal worden tussen jullie.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik helemaal niet. Ze deed het ik het begin voorkomen alsof ze verliefd was op een vrouw. Maar dat was al snel over. Ze heeft het nooit over een man gehad en ik had ook het idee dat de nooit meer een andere man wou, dat heeft ze duidelijk gezegt.
Ik zou ook blij zijn als Laysa ons allemaal zo gezien hebt, want ik word er zwaar schizofreen vanquote:Op donderdag 26 november 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Wat kut voor je Hidi.![]()
Ik vind het echt heel lief al die ava's en ik en ook lij dat Laysa weer bijna thuis is, ik kan alleen niet zonder mijn koekje.
Echt ha ha .langs de dijk??Of op farmersvillequote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zwaar verwaarloosde boerderij voor je
D. heeft de mijne gedaanquote:Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef Toverheks het volgende:
wie kan mijn naam in mijn avatar plakken???
haha nee op Farmersvillequote:Op donderdag 26 november 2009 22:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Echt ha ha .langs de dijk??Of op farmersville
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het echt heel lief al die ava's en ik en ook lij dat Laysa weer bijna thuis is, ik kan alleen niet zonder mijn koekje.
Het is maar één ex en dat is 6 jaar geleden. En dat ik vorig jaar daar weg wou is gewoon omdat ik het moeilijk vind alleen te zijn. dat dusquote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hidi toch.
Doe jezelf eens een plezier en wis haar nummer uit je telefoon en bel haar nooit meer. Wat wil je er mee bereiken? Het is al 6 jaar over en ze neemt je telefoontjes niet voor niets NIET op.
Maar dit is dus een andere ex dan degene bij wie je een paar maanden geleden bent weg gegaan en waardoor je nu weer bij je ouders zit?
uhmm, kuch, ehh het kan wel hoor...quote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En wat denk jezelf dan, als je haar terug neemt, dat alles weer zoals *vroeger* werd, nee ik ken je niet maar ik kan je wel vertellen dat zoiets echt niet werkt, omdat je toch het *verleden* niet kan vergeten dat zei met een andere man het bed deelde, of omdat zei ook veranderd is, in het begin zal je je geluk niet opkunnen maar het sluipt erin, ik denk dat bij elkaar terug komen na zo een lange tijd echt niet werkt.
Wat rot voor je,quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef Toverheks het volgende:
wie kan mijn naam in mijn avatar plakken???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |