Ik hoop toch over de telefoon ofzo...quote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af, hoelang al...
Ik hoor ze nu ruzie maken, as we speak
Dat en dat ik me meer bedrogen voel. Misschien had ze al wat met hem toen ze bij mij wasquote:Op donderdag 26 november 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is balen![]()
Dat maakt jullie breuk nog definitiever.
Hoe dan?!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Huh?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Woon je ernaast dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
thanks, was ff zoeken maar zie Ian nu ook.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij je 'opties' en dan tabblad 'weergave', je kannut
En terechtquote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Whaha IaN.![]()
Ik bewonder jou echt
D. je bent een schatjequote:
Zijn jullie nog maar net uit elkaar dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat en dat ik me meer bedrogen voel. Misschien had ze al wat met hem toen ze bij mij was
echt lullig voor je.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat en dat ik me meer bedrogen voel. Misschien had ze al wat met hem toen ze bij mij was
Fuck dat Hidi, je moet er niet naar luisteren man, dat maakt het alleen maar kutter.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ze speken tegen elkaar alsof ze elkaar al jaren kennen
Misschien is ze nog niet bij Hidi uit huis?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dan?!
Is je ex met haar vriend bij je ouders op visite?
Eigenlijk welquote:Op donderdag 26 november 2009 21:44 schreef Gert het volgende:
Mijn ex ook. En twee kinderen.![]()
Of ben je nog verliefd op d'r en/of hoopte je dat het nog eens aan zou gaan weer?
D;r tel nam perongeluk opquote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop toch over de telefoon ofzo...
Niet dat ze boven je woont_!
Joh, wat kan jou dat nu toch schelen. D'r zijn zoveel vrouwen, meer dan kerktorens, echt waarquote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
wees dan maar blij dat je dan van der af bent, als ze al iets met een ander had/heeft is daar maar 1 woord voor, nee achter elk wolkje schijnt de zon en richt je op de toekomst.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu alweer bijna 6 jaarquote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zijn jullie nog maar net uit elkaar dan?![]()
Either way, behoorlijk kut voor je.
Misschien een brutale vraag, maar hoopte je nog na 6 jaar dat het weer goed zou komen dan??quote:
Ik zie je nu Ian, Deissy heeft me geholpen en Mera, dus nu zie ik je eindelijk eens helemaal compleetquote:
Eerst dacht ik die komt na een paar weken wel terug.. toen een jaar, 2 jaar enz..quote:Op donderdag 26 november 2009 21:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien een brutale vraag, maar hoopte je nog na 6 jaar dat het weer goed zou komen dan??
Dat had jij tegen d'r moeten doenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:52 schreef HiDiHo het volgende:
Hij klinkt echt als een lul, hij schreeuwt de hele tijd
zolang hij niet tegen jou schreeuwt, en als je ex dat allemaal pikt moet je maar zo denken, wat je heb weggegooid ( jou dus) daar zal je ooit spijt van krijgen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:52 schreef HiDiHo het volgende:
Hij klinkt echt als een lul, hij schreeuwt de hele tijd
Right, tegen die tijd ben ik toch weer zo gek d'r terug te nemenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zolang hij niet tegen jou schreeuwt, en als je ex dat allemaal pikt moet je maar zo denken, wat je heb weggegooid ( jou dus) daar zal je ooit spijt van krijgen.
nou, na 6 jaar kan je wel op je vingers natellen he, zoek een leuke meid er zijn zat vrouwen die ook een man zoeken, ga er niet op zitten wachten tot dat ze heel misschien terug komt, verpest niet je leven, 6 jaar is lang hoor om op iemand te wachten en te hopen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerst dacht ik die komt na een paar weken wel terug.. toen een jaar, 2 jaar enz..
Proest!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie zijn al bijna 6 jaar uit elkaar!quote:
En wat denk jezelf dan, als je haar terug neemt, dat alles weer zoals *vroeger* werd, nee ik ken je niet maar ik kan je wel vertellen dat zoiets echt niet werkt, omdat je toch het *verleden* niet kan vergeten dat zei met een andere man het bed deelde, of omdat zei ook veranderd is, in het begin zal je je geluk niet opkunnen maar het sluipt erin, ik denk dat bij elkaar terug komen na zo een lange tijd echt niet werkt.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Right, tegen die tijd ben ik toch weer zo gek d'r terug te nemen
2 kerktorens?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je mag d'r wel twee van mij lenen![]()
Lekker strak in de touwen hangen
Ik kom al 6 jaar op Fok! ik heb geen levenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie zijn al bijna 6 jaar uit elkaar!![]()
Ga jij eens even heel gauw door met je eigen leven dan
je hebt je net op FOK geregistreerd je kent haar niet eens pppffttttquote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef Neuk. het volgende:
Wie maakt er voor mij even een persoonlijke Laysa avatar?
Je hebt geen leven omdat je al 6 jaar hoopt dat je ex bij je terug komt.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kom al 6 jaar op Fok! ik heb geen leven
Ik denk dat je gelijk hebt, zeker nu ik erachter ben gekomen waarom.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En wat denk jezelf dan, als je haar terug neemt, dat alles weer zoals *vroeger* werd, nee ik ken je niet maar ik kan je wel vertellen dat zoiets echt niet werkt, omdat je toch het *verleden* niet kan vergeten dat zei met een andere man het bed deelde, of omdat zei ook veranderd is, in het begin zal je je geluk niet opkunnen maar het sluipt erin, ik denk dat bij elkaar terug komen na zo een lange tijd echt niet werkt.
Natuurlijk heb je een leven, je moet niet somber doen hup ga de straat op,de kroeg in, desnoods speur je op marktplaats, zoek een leuke meid en bouw nog iets op, niet bij de pakken neer zitten hoor ben je gek, anders zoeken wij iets leuks voor je op hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kom al 6 jaar op Fok! ik heb geen leven
Precies!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je een leven, je moet niet somber doen hup ga de straat op,de kroeg in, desnoods speur je op marktplaats, zoek een leuke meid en bouw nog iets op, niet bij de pakken neer zitten hoor ben je gek, anders zoeken wij iets leuks voor je op hoor
Ik heb meestal in zulke dingen gelijk, echt werkt gewoon niet (er zijn natuurlijk uitzonderingen) maar als je al vermoeden had dat ze al knoeide met een ander, wat moet je dan voor toekomst met zo een vrouw nog opbouwen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, zeker nu ik erachter ben gekomen waarom.
Maar damn, wat hou/hielt ik van d'r![]()
Ik bel iedere dag, nooit neemt ze op.. nu nam de tel dus vanzelf op en ik heb 1,5uur mee kunnen luisteren tot het me genoeg was.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt geen leven omdat je al 6 jaar hoopt dat je ex bij je terug komt.
Dat is geen enkele meisje waard![]()
Maar ik snap nog steeds niet hoe je haar en haar vriend kan horen
en ik dacht dat Pietje ook leuk aan de vrouw moet, wordt een dagtaak voor ons, al die eenzame mannenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies!![]()
Zo doen we dat ook met de schoenen en tafels van Pietje, die kiezen wij voor hem uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
avond mooiiii, maar wat wil je hahaha kan het niet lezen iets van kippesoep???quote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ikmwil kippenn[spoilerop farmer ville][/spoiler]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |