En terechtquote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Whaha IaN.![]()
Ik bewonder jou echt
D. je bent een schatjequote:
Zijn jullie nog maar net uit elkaar dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat en dat ik me meer bedrogen voel. Misschien had ze al wat met hem toen ze bij mij was
echt lullig voor je.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat en dat ik me meer bedrogen voel. Misschien had ze al wat met hem toen ze bij mij was
Fuck dat Hidi, je moet er niet naar luisteren man, dat maakt het alleen maar kutter.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ze speken tegen elkaar alsof ze elkaar al jaren kennen
Misschien is ze nog niet bij Hidi uit huis?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dan?!
Is je ex met haar vriend bij je ouders op visite?
Eigenlijk welquote:Op donderdag 26 november 2009 21:44 schreef Gert het volgende:
Mijn ex ook. En twee kinderen.![]()
Of ben je nog verliefd op d'r en/of hoopte je dat het nog eens aan zou gaan weer?
D;r tel nam perongeluk opquote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop toch over de telefoon ofzo...
Niet dat ze boven je woont_!
Joh, wat kan jou dat nu toch schelen. D'r zijn zoveel vrouwen, meer dan kerktorens, echt waarquote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
wees dan maar blij dat je dan van der af bent, als ze al iets met een ander had/heeft is daar maar 1 woord voor, nee achter elk wolkje schijnt de zon en richt je op de toekomst.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu alweer bijna 6 jaarquote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zijn jullie nog maar net uit elkaar dan?![]()
Either way, behoorlijk kut voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |