Dat moet ook even, over een dag is het weer overquote:Op donderdag 26 november 2009 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar ik word helemaal gek van al diezelfde ava's
Daarom zou ook iedereen even een kleine persoonlijke touch moeten gevenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar ze zijn allemaal andersquote:Op donderdag 26 november 2009 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Dat dus, ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom zou ook iedereen even een kleine persoonlijke touch moeten geven
Maar allemaal Laysa Ava's lijkt me een vet plan, helemaal omdat ze dan in dat Laysa welkom topic allemaal haar ava's ziet
ik heb de orginele, wat doen we, links of rechtsom of wat????quote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar ze zijn allemaal anders
Rechtdoor ook goed?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb de orginele, wat doen we, links of rechtsom of wat????
Je kan alle kanten met mij op hoor, ben niet zo moeilijkquote:
Maakt niet uit. Kan ook zoals Ian, Laysa's UI met eigen naam.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb de orginele, wat doen we, links of rechtsom of wat????
Ik ben er ondersteboven vanquote:
22:00u, maar afhankelijk van de situatie kun je je daarop aanpassen hequote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
Tot hoe laat mag je klussen? Ivm geluidsoverlast?
Totdat de buren gaan bonken, denk ikquote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
10 uur liesjequote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht tot 10 uur Liesje.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie 'm persoonlijk wel?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:33 schreef Toverheks het volgende:
waarom heb jij geen Avatar Ian, of heb je hem wel en zie ik hem niet.
Ian heeft ook een Laysa, maar dan met zijn naam eronder opquote:Op donderdag 26 november 2009 21:33 schreef Toverheks het volgende:
waarom heb jij geen Avatar Ian, of heb je hem wel en zie ik hem niet.
Ik heb heul wel een plan van aanpakquote:Op donderdag 26 november 2009 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun, een meisje dat in haar eentje woont ergens die met een vlakschuurmachine een deur wil gaan schuren zonder enig plan van aanpak en shit,
Wat zijn uw gedachtes?
Gewoon met Paint?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er ondersteboven van![]()
Uit nood geboren eigenlijk, want ik heb geen idee hoe ik mijn naam op die ava moet zetten
Ok, graag danquote:Op donderdag 26 november 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon met Paint?
Ik ben niet handig is dat soort dingen, maar dat lukt me nog wel
10 uur!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
Schiet het een beetje op? Is je deur al op maat of moest je meerdere deuren doen?quote:
Nou Ian, bij mij ben je kaal hoor, zie niks en neem je echt niet in de zeik hoor.quote:
Dan moet je de web icons aanzetten bij je instellingen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Ian, bij mij ben je kaal hoor, zie niks en neem je echt niet in de zeik hoor.
1 deur, en ik weet het nog niet, ben 10 minuten geleden begonnen ofzo, tot ik me zorgen begon te maken over de herriequote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schiet het een beetje op? Is je deur al op maat of moest je meerdere deuren doen?
Ik dacht dat je vanmiddag al begonnen wasquote:Op donderdag 26 november 2009 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
1 deur, en ik weet het nog niet, ben 10 minuten geleden begonnen ofzo, tot ik me zorgen begon te maken over de herrie
huh en waar zit dat dan???? heb ik dat ook ergens, heb de balle verstand niet van die dingen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan moet je de web icons aanzetten bij je instellingen.
Bij je 'opties' en dan tabblad 'weergave', je kannutquote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh en waar zit dat dan???? heb ik dat ook ergens, heb de balle verstand niet van die dingen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
1 deur, en ik weet het nog niet, ben 10 minuten geleden begonnen ofzo, tot ik me zorgen begon te maken over de herrie
Ik vraag me alleen af, hoelang al...quote:
Oooh God....ben jij hetquote:Op donderdag 26 november 2009 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb heul wel een plan van aanpak
Dat is balenquote:
Ik vind het al knap dat je dit zo snel kan en zo zijn gewoon funnyquote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze moeten even snel hè
In het echt kan ik best geinig tekenen.
Ik hoop toch over de telefoon ofzo...quote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af, hoelang al...
Ik hoor ze nu ruzie maken, as we speak
Dat en dat ik me meer bedrogen voel. Misschien had ze al wat met hem toen ze bij mij wasquote:Op donderdag 26 november 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is balen![]()
Dat maakt jullie breuk nog definitiever.
Hoe dan?!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Huh?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Woon je ernaast dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
thanks, was ff zoeken maar zie Ian nu ook.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij je 'opties' en dan tabblad 'weergave', je kannut
En terechtquote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Whaha IaN.![]()
Ik bewonder jou echt
D. je bent een schatjequote:
Zijn jullie nog maar net uit elkaar dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat en dat ik me meer bedrogen voel. Misschien had ze al wat met hem toen ze bij mij was
echt lullig voor je.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat en dat ik me meer bedrogen voel. Misschien had ze al wat met hem toen ze bij mij was
Fuck dat Hidi, je moet er niet naar luisteren man, dat maakt het alleen maar kutter.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ze speken tegen elkaar alsof ze elkaar al jaren kennen
Misschien is ze nog niet bij Hidi uit huis?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dan?!
Is je ex met haar vriend bij je ouders op visite?
Eigenlijk welquote:Op donderdag 26 november 2009 21:44 schreef Gert het volgende:
Mijn ex ook. En twee kinderen.![]()
Of ben je nog verliefd op d'r en/of hoopte je dat het nog eens aan zou gaan weer?
D;r tel nam perongeluk opquote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop toch over de telefoon ofzo...
Niet dat ze boven je woont_!
Joh, wat kan jou dat nu toch schelen. D'r zijn zoveel vrouwen, meer dan kerktorens, echt waarquote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
wees dan maar blij dat je dan van der af bent, als ze al iets met een ander had/heeft is daar maar 1 woord voor, nee achter elk wolkje schijnt de zon en richt je op de toekomst.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu alweer bijna 6 jaarquote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zijn jullie nog maar net uit elkaar dan?![]()
Either way, behoorlijk kut voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |