Dat moet ook even, over een dag is het weer overquote:Op donderdag 26 november 2009 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar ik word helemaal gek van al diezelfde ava's
Daarom zou ook iedereen even een kleine persoonlijke touch moeten gevenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar ze zijn allemaal andersquote:Op donderdag 26 november 2009 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Dat dus, ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom zou ook iedereen even een kleine persoonlijke touch moeten geven
Maar allemaal Laysa Ava's lijkt me een vet plan, helemaal omdat ze dan in dat Laysa welkom topic allemaal haar ava's ziet
ik heb de orginele, wat doen we, links of rechtsom of wat????quote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar ze zijn allemaal anders
Rechtdoor ook goed?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb de orginele, wat doen we, links of rechtsom of wat????
Je kan alle kanten met mij op hoor, ben niet zo moeilijkquote:
Maakt niet uit. Kan ook zoals Ian, Laysa's UI met eigen naam.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb de orginele, wat doen we, links of rechtsom of wat????
Ik ben er ondersteboven vanquote:
22:00u, maar afhankelijk van de situatie kun je je daarop aanpassen hequote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
Tot hoe laat mag je klussen? Ivm geluidsoverlast?
Totdat de buren gaan bonken, denk ikquote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
10 uur liesjequote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht tot 10 uur Liesje.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |