Doe dat maar niet meer, dat bellen, probeer het achter je te laten, geloof me, het is beter.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dus, ze neemt toch niet meer op. maar blijven hopen dat ze weer eens met me wilt praten.
Toch had je wel al de kriebels om weer een eigen stekkie te vinden.quote:
Dus duik je met uit je broek hangende ballen met een man in bed die je voor gaat lezen uit John Grisham?quote:
Moet ik toch nog even lachen, thxquote:Op donderdag 26 november 2009 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vorig jaar twee dagen bij LS, nu twee uurtjes bij mij![]()
Graag of niet hè
Ik ben al in kerststemmingquote:Op donderdag 26 november 2009 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een leuke ava, lekker chagerijnig
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:49 schreef Toverheks het volgende:
Lieve mensen, ik wens jullie allemaal een lekkere nachtrust en als je hier nog blijft hangen nog veel plezier met elkaar.
HiDiHo jij ook lekker slapen straks en droom maar over lekkere wijffen met mooie benen, dikke tieten, en een mooi koppie erboven op compleet met alles erop en eran
Langer moet ik je niet hebben hè, anders loopt mijn telefoonrekening zo opquote:Op donderdag 26 november 2009 22:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet ik toch nog even lachen, thx
(voor de lach that is)
Mijn spijkerbroek is versleten.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus duik je met uit je broek hangende ballen met een man in bed die je voor gaat lezen uit John Grisham?
Lieve mensen, ik wens jullie allemaal een lekkere nachtrust en als je hier nog blijft hangen nog veel plezier met elkaar.
HiDiHo jij ook lekker slapen straks en droom maar over lekkere wijffen met mooie benen, dikke tieten, en een mooi koppie erboven op compleet met alles erop en eran
hehe, oops, dacht dat je wegging net. maar al die avatars maakt t ook beetje moeilijk. zal wel iemand anders hebben gezien die wegging.quote:
Ik ben niet echt hard aan het zoeken, ik weet niet wat ik wil. Ik wil hier weg, maar alleen wonen is ook niets voor me.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Toch had je wel al de kriebels om weer een eigen stekkie te vinden.
Keek je donderdag nog bij Woningnet?
Ik sprak wel al over mijn aanstaande vertrek, de tijd was echter nog niet daarquote:Op donderdag 26 november 2009 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, oops, dacht dat je wegging net. maar al die avatars maakt t ook beetje moeilijk. zal wel iemand anders hebben gezien die wegging.
trusten aan diegeen dan
trusten toverheks een hidiho, na die droom, morgen stappen en er een zien te scorenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:49 schreef Toverheks het volgende:
1 voordeel als ze niet opneemt, kost nietsquote:Op donderdag 26 november 2009 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Langer moet ik je niet hebben hè, anders loopt mijn telefoonrekening zo op![]()
Valt wel mee, want ze neemt toch niet opquote:Op donderdag 26 november 2009 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Langer moet ik je niet hebben hè, anders loopt mijn telefoonrekening zo op![]()
Weegt alleen wonen zoveel zwaarder dan bij je ouders wonen?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben niet echt hard aan het zoeken, ik weet niet wat ik wil. Ik wil hier weg, maar alleen wonen is ook niets voor me.
Damn, daar heb ik nu ook wel zin inquote:Op donderdag 26 november 2009 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heerlijk spare-ribs gegeten![]()
. 'avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |