Nou, iddquote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
dit zou dan ons tweede koophuis worden, ik voel me instant oud na die opmerking van jou
Of ik juist infantiel.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef Estrys het volgende:
dit zou dan ons tweede koophuis worden, ik voel me instant oud na die opmerking van jou
van ruilen komt huilenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef chacama het volgende:
Kunnen jullie geen woningruil doen
Enne Estrys... rammeldebammel???
Da's een grotemensending.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef Keshet het volgende:
Ik doe niet aan grote mensen dingen hoor!![]()
7 december krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis!![]()
![]()
08 mei 2010: Keshetquote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef Keshet het volgende:
Ik doe niet aan grote mensen dingen hoor!![]()
7 december krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis!![]()
![]()
Ja, maar! Ja maar!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
08 mei 2010: Keshet
i rest my case
Als Estrys een grote tuin heeft en genoeg slaapkamers wil ik best ruilenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef chacama het volgende:
Kunnen jullie geen woningruil doen
Enne Estrys... rammeldebammel???
Jaa jij hebt een mooi huis, en een heule grote tuinquote:Op donderdag 26 november 2009 17:04 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoef nooit meer te verhuizen! Dit huis is echt zo tof![]()
Al mag de buurt wel weg eigenlijk, of ik neem mn huis mee naar een ander plekkie
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaa jij hebt een mooi huis, en een heule grote tuin
Sluit zich bij Rocka aan.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:13 schreef RockabeIIa het volgende:
hmmm, als ik jullie zo lees denk ik dat ik te snel tevreden ben ofzo...
ik heb helemaal niet zo veel wensen
Ik ook, ik baal alleen dat die vaste trap niet doorgaat en dat ik geen extra kamer kan realiseren, dat is gewoon bummerquote:Op donderdag 26 november 2009 17:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat vind ik mooi gesprokenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:18 schreef RockabeIIa het volgende:
oh heel mooi vlindur, en het uitzicht op je kamers ook op andere foto's te zien. En toch zou ik niet willen ruilen...
Mijn huis is van mij, ik werk er hard voor (nouja nu even niet) en mijn kindjes zijn hier thuis
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:13 schreef RockabeIIa het volgende:
waarom ging die dan nu niet door?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, ik baal alleen dat die vaste trap niet doorgaat en dat ik geen extra kamer kan realiseren, dat is gewoon bummer
Verder ben ik blij met huis, tuin, buren en buurt (school, station en supermarkt op loopafstand)
Ooit ruile?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:32 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ons huis is niet groot, 3 slaapkamers, geen zolder, wel een redelijk tuintje. Ik woon er prima. Het is wel van ons, voorheen huurden we het. Het enige is dat ik wellicht ooit nog eens naar het oosten van 't land wil verhuizen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:12 schreef innepin het volgende:
Ik woon ook in een héél leuk huisjeIk wil alleen wel 95% ervan verbouwen
ja die dromen heb ik ook welquote:Op donderdag 26 november 2009 18:26 schreef oeke het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen echte wensen maar wel van die dromen trouwens.
Een oude verbouwde schuur in de Provence, met lavendel bij de voordeur.![]()
Een grachtenpandje in Amsterdam in oude stijl.![]()
Een ardbeiderswoninkje in Amsterdam in oorspronkelijke stijl.![]()
etc etc.
Wil jij in het westen wonen dan?quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:51 schreef freecell het volgende:
Dit huis is knoertgezellig, maar mijn onderbuurman vergalt de lol echt een beetje
En we batsen er uit
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:02 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Wil jij in het westen wonen dan?![]()
En het ligt er aan waar in 't oosten jij woont hèWij willen graag in de Vechtstreek wonen.
Uit welke streek kom jij?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:17 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb geen tuin maar woon onderaan. en dit ligt er achter mijn huis.
Ze maaien het van april tot oktober wekelijks indien nodig![]()
Ja, het Vechtdal, Ommen, Hardenberg. als dat niet t oosten is, dan weet ik 't niet meer.quote:
Kan niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:46 schreef bodpa09 het volgende:
Met een tennisracket sokken tegen de muur meppen helpt mij meestal goed in zo'n bui. Of tikkertje spelen. Of bokkiespringen. Of belletje trekken.
quote:
Ja, dat hele elftal van onsquote:Op donderdag 26 november 2009 19:30 schreef _evenstar_ het volgende:
Die kindjes moeten toch ergens vandaan komen he van al dat gebats
Ga dan maar loos hier!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Kan niet.Jeroen is aan het voorslapen voor de nachtdienst dus ik moet stilletjes zijn.
Daarom schreeuw ik hier maar wat harder.
zij wel ja...quote:Op donderdag 26 november 2009 19:42 schreef oeke het volgende:
Gek trouwens hoe dat werkt, vorig jaar reed ik voor het eerst weer langs het huis waar ik van mijn 7de tot mijn 11de heb gewoond en wat in mijn herinnering zo enorm groot was, met serre en zolder en dakterras en tuin, was het een heel klein schattig dijkhuisje.
Dus Huup zelfs als je in een klein huisje woont, zal Amelie zich waarschijnlijk een paleis herinneren. Dwz als je op tijd verhuist.
Nou ik weet niet of je in Oss wil wonenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:01 schreef Raissa het volgende:
[..]
Als Estrys een grote tuin heeft en genoeg slaapkamers wil ik best ruilen
Ging dit over de verkoop van ons huis? Want een baby gaat er voorlopig echt niet komen, lang leve de Mirenaquote:Op donderdag 26 november 2009 16:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Hopelijk is het gauw raak Estrys!
Das jammer.... Het moet natuurlijk wel gezellig zijn thuis en niet volstaan met troep.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:51 schreef innepin het volgende:
Oeke, ik herinner mij een lelijk rijtjeshuis dat altijd volgestouwd stond met mijn vaders troep. Niks geen paleis
Hahaha doet me denken aan mijzelf op mijn 14e en ik heel rebels zei dat als ik toch mocht kiezen dan wilde ik mijn kamer knalgroen met knaloranje en een beetje knalgeel.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:10 schreef huuphuup het volgende:
oh ik herinner me idd ook een reusachtig huis haha en een geweldige buurt enzo.
Toen ik een tijdje terug nog es langsliep viel het allemaal toch wat tegen![]()
maar ik had een geweldige kamerzo'n 12m2 ofzo helemaal voor mezelf. En ik mocht van mn moeder knalrode muren met een sierrand van mozaïekspiegeltjes en een turkooise en paarse hemel over mn bed en sisal tapijt op de vloer enzo. Mn kamer was op en top hysterisch
![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:09 schreef innepin het volgende:
Cattie, 1134?![]()
Oeke, nee dat niet. Tegen de tijd dat ze kan lopen zijn die schrootjes er sowieso uit![]()
Hahah ik vond het wel heel mooi. Zie hier een kleuren impressiequote:Op donderdag 26 november 2009 20:20 schreef cattie het volgende:
Oei Pvoesss, dat zal pijn hebben gedaan aan je ogen.
Ik heb geen foto's online van mijn ouderlijk huis, helaas.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:22 schreef innepin het volgende:
Wow, cattie. wat gaafik zou bijna willen vragen om een fotootje
![]()
Oeke- allang alEn vriendje is het er mee eens, maar zeker boven is het zo'n drama dat als je eenmaal met íets begint, je beter álles meteen kan doen (als in, het compleet reorganiseren van de 1e verdieping)... dus dat duurt nog wel even
huh? dat is toch niet gek? dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Uit welke streek kom jij?"Onderaan" wonen!
![]()
![]()
Je woont "beneden", denk ik?
misschien hier IKEA - Part XLVI - Het kerstassortiment is binnen! ook nog even vragen? daar zitten de ikea expertsquote:Op donderdag 26 november 2009 20:55 schreef freecell het volgende:
Kent iemand de Rörberg banken van IKEA?
Wij willen graag weten of je de losse delen gewoon tegen elkaar aan schuift (en of dat dan een beetje blijft staan) of dat je ze aan elkaar vast kan maken.
TARA is bang er tussen te rollen
Ik vind het wel gek klinken. Maar dat kan ook best aan mij liggen!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:43 schreef lady-wrb het volgende:
huh? dat is toch niet gek? dat zou ik ook zeggen
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:02 schreef RockabeIIa het volgende:
die mensen op Expeditie Robinson zijn toch echt veel te mager he..
* RockabeIIa kan het niet aanzien
*peprnootjes wegdrukt*
Ja he, Ik krijg er ook honger vanquote:Op donderdag 26 november 2009 21:02 schreef RockabeIIa het volgende:
die mensen op Expeditie Robinson zijn toch echt veel te mager he..
* RockabeIIa kan het niet aanzien
*peprnootjes wegdrukt*
Dankjquote:Op donderdag 26 november 2009 20:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien hier IKEA - Part XLVI - Het kerstassortiment is binnen! ook nog even vragen? daar zitten de ikea experts
Ik heb nog een rol of 3 liggenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:01 schreef phluphy het volgende:
MVD dat groene behang (met bloemetjes), is dat nog ergens te krijgen denk je?![]()
[..]
Ik vind het wel gek klinken. Maar dat kan ook best aan mij liggen!
Vertel! Details willen we! Kleur, geur, formaat, bijzondere kenmerken, etc.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:03 schreef Groofsken het volgende:
[..]
. Pepernoten zijn goed voor de ontlasting
. Heb ik lately gemerkt
.
Ik meende het al te herkennen ja!quote:
Oepsquote:
Ik wil er nog 1 heel klein wandje mee behangen maar de restanten wil ik best verpatsen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik meende het al te herkennen ja!![]()
Verpats je ze aan mij? Of wil je ze bewaren als reserve?
Wow. Was je het verhuizen nooit beu?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef innepin het volgende:
MvD ze werken hoor. lag vast aan mijn verbinding.
Wow Groofsken, zes ouderlijke huizenIk heb tot mijn zeventiende in het huis gewoond waar ik ben geboren. De vier jaar daarna heb ik op ehhhh *telt* veertien plekken gewoond. In drie provincies en in vier landen.
Spijtig, dat is dan waarschijnlijk niet meer genoeg voor mijn wandje.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik wil er nog 1 heel klein wandje mee behangen maar de restanten wil ik best verpatsen.
Rocka, mag ik uitstel tot zondagavond?
Dat weet je niet, misschien gaat het toch weer ooit kriebelen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:08 schreef innepin het volgende:
Nou phluph het ging gewoon zoEn ik tel dan ook wel alle studentenkamers enzo mee, terwijl ik in sommige kamers maar een maand of twee heb gewoond.
En toen ging ik samenwonenEn nou ben ik honkvast
Op de site staat het niet meer. Maar je hoeft voor mij niet te gaan kloojen joh, we zien het wel!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:09 schreef m@x het volgende:
Ik heb het destijds via www.debontekamer.nl besteld. Ik heb iets meer dan 3 rollen, volgens mij bijna 4, en het is echt maar een piepklein wandje. Als ik heel zuinig behang dan hou ik misschien wel 3 hele rollen over.
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien gaat het toch weer ooit kriebelen.
Ohhh die sitequote:Op donderdag 26 november 2009 21:09 schreef m@x het volgende:
Ik heb het destijds via www.debontekamer.nl besteld. Ik heb iets meer dan 3 rollen, volgens mij bijna 4, en het is echt maar een piepklein wandje. Als ik heel zuinig behang dan hou ik misschien wel 3 hele rollen over.
Nee, niet bewust. Ik ging gewoon met mijn ouders mee (en broertje), zij waren mijn vaste honkquote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wow. Was je het verhuizen nooit beu?
Tsjakka! Best ok. Vanmiddag ben ik erg relexad gebleven tijdens een hysterisch meiden-kinder-peuter-feestje waar ik zelf niet eens bij zou zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Heel goed, YPPY!
Hoe is het?
Graag gedaan hoor. Ik moet altijd zo kwijlen van al die meubels die er staan. Heb me al een paar keer moeten bedwingen om niet bij het magazijn te gaan kijken.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:14 schreef innepin het volgende:
[..]
Ohhh die site![]()
word er hebberig van.. en bedankt he m@x
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:23 schreef pinquit het volgende:
zal ik het nog es zeggen? ik woon al 24 jaar in het huis waarin ik ben geboren![]()
jeuj
Sodeju, dat is gewoon knap gewoonquote:Op donderdag 26 november 2009 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond!
Ik ben ook thuis in mijn huis. Al denk ik wel dat we over een aantal jaar naar een stad verhuizen. En ik ben in 36 jaar 25 keer verhuisd.En dan te bedenken dat ik in dit huis al meer dan 10 jaar woon.
Ik heb hem maar weer van stal gehaald. Miste hem stiekem wel een beetje.quote:
Geen probleem. Wat mij betreft is het spul voor jou.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:28 schreef RockabeIIa het volgende:
m@x prima, maar dan weet ik niet wanneer ik kan reageren aangezien ik een aantal dagen verminderd interwebs heb
mijn schoonouders hebben het ook gezegd tegen ons dat ze hun huis wel voor een zachte prijs wilden verkopen aan ons, het zou wat mij betreft ideaal zijn. Het is een supermooie twee-onder-1 kapper met mega tuin in kindvriendelijke wijk van den bosch.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:29 schreef Estrys het volgende:
We zijn aan het overwegen om het ouderlijk huis van mijn man te kopen, dat stond al bijna twee jaar te koop en er moet al best veel aan gedaan maar dan kan is het echt een super leuk huis, alleen wonen er nu vier (mannelijke) studenten inNaar wat ik ervan heb vernomen moet er nu nog meer aan gedaan worden.
Wat goed Yp![]()
jaja....quote:Op donderdag 26 november 2009 21:35 schreef Groofsken het volgende:
Jullie weten toch wel dat ik nooit echt zo vroeg ga slapen hè. maar dat ik dan echt echt echt en heus nog televisie kijk tot een uurtje of tien à elf![]()
.
Als ik daar niet doorheen kom, ligt het niet aan mij, maar aan het probleem waardoor ik al op deze locatie terecht kwam. Dat is tenminste iets.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef Macka66 het volgende:
Nou hopen dat je je proeftijd doorkomt YPPY
Dat zou wel fijn zijn, maar... er is tohc altijd een minimum bedrag waarvoor een huis de markt op mag. Ze mogen niet zomaar zeggen doe maar 20 euro en een bos bloemen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mijn schoonouders hebben het ook gezegd tegen ons dat ze hun huis wel voor een zachte prijs wilden verkopen aan ons, het zou wat mij betreft ideaal zijn. Het is een supermooie twee-onder-1 kapper met mega tuin in kindvriendelijke wijk van den bosch.
Maar mn lief is daar opgegroeid en heeft het wel een beetje gezien, hij wil helemaal niet in t zelfde huis weer gaan wonen. Kan ik ergens ook wel inkomen.
En denk erom, doe heel vriendelijk en aardig, dan heb je daar tenminste lol om.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef m@x het volgende:
Ik geloof je direct Groofsken. Ik duik er ook in. Nog één dagje naar het gesticht en dan is het weer weekend
Ik zal het onthouden. En had ik al verteld dat ik gisteren geen anjers heb gekregen. Anjerman doet zijn bijnaam gelukkig geen eer aanquote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef YPPY het volgende:
[..]
En denk erom, doe heel vriendelijk en aardig, dan heb je daar tenminste lol om.
Vergeet het nummer niet van het jungske dat alleen maar rode bloemen mocht tekenen van zijn jufs!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef Oxymoron het volgende:
* Oxy nummers van Gerard van Maasakkers download
* Oxy decafe drinkt
Whaaaaaahoeoeoeoeoe! Hij is de ware voor je. De eerste keer deed hij dat om te testen of je wel echt van hem houdt.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden. En had ik al verteld dat ik gisteren geen anjers heb gekregen. Anjerman doet zijn bijnaam gelukkig geen eer aan
Jaquote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Whaaaaaahoeoeoeoeoe! Hij is de ware voor je. De eerste keer deed hij dat om te testen of je wel echt van hem houdt.
Weet je wel? "in voor- en tegenspoed, met of zonder anjers, tot de dood u scheidt, wat is daarop uw antwoord?"
he ik heb er ook een van een uur gekregenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Yppy, fijn dat je iig toch daar kan gaan werken!
Bwuh, Nipo onderzoek van een uur!![]()
Geen zin in, maar dan vind ik het weer zo zonde van de punten.
Morgen maar op de grote laptop, nu moet ik steeds scrollen.
Verhuizen, heerlijk!Jammer dat het alleen zo veel geld kost.
![]()
Ja dat had ik ook al opgezocht bij de belastingdienst:quote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn, maar... er is tohc altijd een minimum bedrag waarvoor een huis de markt op mag. Ze mogen niet zomaar zeggen doe maar 20 euro en een bos bloemen.
Ik was vandaag trouwens de ride van Sjors in elkaar aan het zetten en vroeg me af hoe jouw kinderwagen eigenlijk bevalt. Jij had toch zo'n merkloze? Ben wel benieuwd naar je ervaringen ermee.
dat weet ik, zij bedoelden meer dat ze het huis dan voor de minimale marktwaarde zouden verkopen zeg maar. Verder zou bij de verkoop van hun huis uiteraard een fors geldbedrag vrijkomen (het huis is afbetaald) en mn schoonpa had het over zo'n eenmalige belastingvrije schenkign die je dan mag doen. Ik dacht dat dat iets van 20.000 was ofzo.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn, maar... er is tohc altijd een minimum bedrag waarvoor een huis de markt op mag. Ze mogen niet zomaar zeggen doe maar 20 euro en een bos bloemen.
Ik was vandaag trouwens de ride van Sjors in elkaar aan het zetten en vroeg me af hoe jouw kinderwagen eigenlijk bevalt. Jij had toch zo'n merkloze? Ben wel benieuwd naar je ervaringen ermee.
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mijn schoonouders hebben het ook gezegd tegen ons dat ze hun huis wel voor een zachte prijs wilden verkopen aan ons, het zou wat mij betreft ideaal zijn. Het is een supermooie twee-onder-1 kapper met mega tuin in kindvriendelijke wijk van den bosch.
Maar mn lief is daar opgegroeid en heeft het wel een beetje gezien, hij wil helemaal niet in t zelfde huis weer gaan wonen. Kan ik ergens ook wel inkomen.
Zou wel willen maar daar pas ik toch nooit inquote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef pinquit het volgende:
M@x, ga jij ook op zoek naar de jas van Lishe?
Bloemen zijn rood, jongemanquote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vergeet het nummer niet van het jungske dat alleen maar rode bloemen mocht tekenen van zijn jufs!!!
Dat is echt een bijzondermooi liedje.
hihi je lurksprietenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef Wampi het volgende:
[..]! klinkt bijna als mijn wijk.. als ik ergens den bosch hoor gaan mijn lurksprieten omhoog staan
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Zou wel willen maar daar pas ik toch nooit in
mijn wijkquote:Op donderdag 26 november 2009 21:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hihi je lurksprieten
maaspoort is et
Ik ben ook al 1,5 uur bezig, tussendoorquote:Op donderdag 26 november 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Bwuh, Nipo onderzoek van een uur!![]()
Geen zin in, maar dan vind ik het weer zo zonde van de punten.
Morgen maar op de grote laptop, nu moet ik steeds scrollen.
Ja,quote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Bloemen zijn rood, jongeman
Blaadjes zijn groen
't Heeft geen enkele zin om 't anders te zien
Dus waarom zou je 't dan nog anders doen
Doet me ook denken aan je eigen uitspraak, oxy: "buiten de lijntjes is er veel meer te kleuren."
22 760 tussen je 18de en 35ste levensjaarquote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat weet ik, zij bedoelden meer dat ze het huis dan voor de minimale marktwaarde zouden verkopen zeg maar. Verder zou bij de verkoop van hun huis uiteraard een fors geldbedrag vrijkomen (het huis is afbetaald) en mn schoonpa had het over zo'n eenmalige belastingvrije schenkign die je dan mag doen. Ik dacht dat dat iets van 20.000 was ofzo.
Maar goed, t hele verhaal gaat niet door omdat hij daar niet wil wonen. Ach ja, als ik eerlijk ben zou ik ook niet meer in mn oude dorp willen wonen, ik heb het gewoon wel gezien daar, ondanks dat het een prima durp is.
Mijn wagen bevalt me prima!
Hij stuurt heel licht en is heel wendbaar dat vind ik wel fijn. En daarnaast is ie erg smal. Nou is dat ook wel een nadeel dat Amélie al snel uit de bak zal groeien, maar het is wel fijn dat ik gewoon normaal door winkelpaden kan lopen enzo.
voor 75 was het een gouden koop
Kregen jullie dan ander kleur enveloppen of ook gewoon de blauwequote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
22 760 tussen je 18de en 35ste levensjaarmijn vader heeft 30 jaar bij de BD gewerkt, je pikt er wat van op soms
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kregen jullie dan ander kleur enveloppen of ook gewoon de blauwe
Wij kregen naast de blauwe ook witte enveloppen van de Belastingdienstquote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kregen jullie dan ander kleur enveloppen of ook gewoon de blauwe
Haaai! Is Jolie nog zo blij op school?quote:
quote:
Die heeft er niets van begrepen, want bloemen zijn groen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Bloemen zijn rood, jongeman
Blaadjes zijn groen
't Heeft geen enkele zin om 't anders te zien
Dus waarom zou je 't dan nog anders doen
daar zat zn loonstrookje dan zeker inquote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij kregen naast de blauwe ook witte enveloppen van de Belastingdienst
Ej, ik zwaaide ook hoor. Doet us zwaaien naar mij.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Die heeft er niets van begrepen, want bloemen zijn groen.
Nee, de steel is groen. En de bloemblaadjes zijn rood.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Die heeft er niets van begrepen, want bloemen zijn groen.
ah ja de toeslagen zeker?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:11 schreef amaranta het volgende:
Wij krijgen soms ook roze enveloppen, maar die zijn vaak nog verdrietiger dan de blauwe.
kan ik me voorstellen, t is een mooie buurtquote:Op donderdag 26 november 2009 22:00 schreef Wampi het volgende:
[..]
mijn wijk!! nou is ie nogal groot, dus schiet alsnog niks op.. jammer dat je lief niet terug wil, ik woon hier nu ruim 2 jaar en wil nooit meer weg
.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:11 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ej, ik zwaaide ook hoor. Doet us zwaaien naar mij.
Ik heb er ook geen verstand van. Regelt mijn man. Maar hij snapt er ook de ballen van wnat ik heb al 2 jaar achtereenvolgens een bedrag met 4 cijfers mogen terugbetalen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
ah ja de toeslagen zeker?
Ik heb al lang geen blauwe meer gezien. Maar ik weet er ook echt niks van, dat regelt mijn accountant (lees:paps) allemaal
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:11 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ej, ik zwaaide ook hoor. Doet us zwaaien naar mij.
Ja maar ik hoopte dat zijn goudkleurige zouden krijgen. Of rood of oranje ofzo.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:14 schreef Wampi het volgende:
ow ja, er zijn echt andersgekleurde enveloppen van de belastingdienstblondt!
gezellig huuphuupgebakjes zijn altijd welkom hier
ik vind de broodjes enzo bij het Keershuys aan de Lepelstraat altijd erg lekkerquote:Op donderdag 26 november 2009 22:15 schreef Estrys het volgende:
Nu we het toch over Den Bosch hebben, waar kun je goed lunchen in het centrum? Ik ga morgen shoppen met een tante
Hadden we er af gehaald, de vingers van de kinderen kwamen er steeds tussenquote:
Hij onthoudt de antwoorden, je moet alleen even doorklikken. Dus pauze kan blijkbaar.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:00 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik ben ook al 1,5 uur bezig, tussendoor
Suffe smoes. Van die grote, ronde, zware wielen in felle kleurtjes moeten eronder. Dat hoort!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hadden we er af gehaald, de vingers van de kinderen kwamen er steeds tussen
hahahahaquote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet nog dat ik eerst dacht 'WTF moet je daarmee TF' toen je het liet zien, maar het is echt zo onwijs leuk in het echt!
Toen dacht ik trouwens ook dat je een hoogblonde struise dame was, god knows why...![]()
Ja trui, ik zag het zelf al.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:22 schreef YPPY het volgende:
[..]
Suffe smoes. Van die grote, ronde, zware wielen in felle kleurtjes moeten eronder. Dat hoort!
Toen we er voor het eerst kwamen dacht ik ook even van ammenooitniet! Maar na het wegwerken van scheve schuttingen, honderduizend meter schrootjes en leverkleruig tapijt is het nu een heel stuk tofferderquote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet nog dat ik eerst dacht 'WTF moet je daarmee TF' toen je het liet zien, maar het is echt zo onwijs leuk in het echt!
Toen dacht ik trouwens ook dat je een hoogblonde struise dame was, god knows why...![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:54 schreef pinquit het volgende:
Hip zeg!! ik heb echt een nieuwe hobby![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
nog ff danquote:
Mijn straat ook niet hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet nou nooit waar ik naar moet streetviewen want dit gehucht staat er toch niet op
V&D BartSmit Intertoys toysXL ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:33 schreef Asyniur het volgende:
Ow, en weet iemand waar ik nog aanvulsets voor Trivial Pursuit (Triviant) kan krijgen?
Geen disney aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |