Nou, iddquote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
dit zou dan ons tweede koophuis worden, ik voel me instant oud na die opmerking van jou
Of ik juist infantiel.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef Estrys het volgende:
dit zou dan ons tweede koophuis worden, ik voel me instant oud na die opmerking van jou
van ruilen komt huilenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef chacama het volgende:
Kunnen jullie geen woningruil doen
Enne Estrys... rammeldebammel???
Da's een grotemensending.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef Keshet het volgende:
Ik doe niet aan grote mensen dingen hoor!![]()
7 december krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis!![]()
![]()
08 mei 2010: Keshetquote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef Keshet het volgende:
Ik doe niet aan grote mensen dingen hoor!![]()
7 december krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis!![]()
![]()
Ja, maar! Ja maar!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
08 mei 2010: Keshet
i rest my case
Als Estrys een grote tuin heeft en genoeg slaapkamers wil ik best ruilenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef chacama het volgende:
Kunnen jullie geen woningruil doen
Enne Estrys... rammeldebammel???
Jaa jij hebt een mooi huis, en een heule grote tuinquote:Op donderdag 26 november 2009 17:04 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoef nooit meer te verhuizen! Dit huis is echt zo tof![]()
Al mag de buurt wel weg eigenlijk, of ik neem mn huis mee naar een ander plekkie
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaa jij hebt een mooi huis, en een heule grote tuin
Sluit zich bij Rocka aan.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:13 schreef RockabeIIa het volgende:
hmmm, als ik jullie zo lees denk ik dat ik te snel tevreden ben ofzo...
ik heb helemaal niet zo veel wensen
Ik ook, ik baal alleen dat die vaste trap niet doorgaat en dat ik geen extra kamer kan realiseren, dat is gewoon bummerquote:Op donderdag 26 november 2009 17:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat vind ik mooi gesprokenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:18 schreef RockabeIIa het volgende:
oh heel mooi vlindur, en het uitzicht op je kamers ook op andere foto's te zien. En toch zou ik niet willen ruilen...
Mijn huis is van mij, ik werk er hard voor (nouja nu even niet) en mijn kindjes zijn hier thuis
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:13 schreef RockabeIIa het volgende:
waarom ging die dan nu niet door?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, ik baal alleen dat die vaste trap niet doorgaat en dat ik geen extra kamer kan realiseren, dat is gewoon bummer
Verder ben ik blij met huis, tuin, buren en buurt (school, station en supermarkt op loopafstand)
Ooit ruile?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:32 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ons huis is niet groot, 3 slaapkamers, geen zolder, wel een redelijk tuintje. Ik woon er prima. Het is wel van ons, voorheen huurden we het. Het enige is dat ik wellicht ooit nog eens naar het oosten van 't land wil verhuizen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:12 schreef innepin het volgende:
Ik woon ook in een héél leuk huisjeIk wil alleen wel 95% ervan verbouwen
ja die dromen heb ik ook welquote:Op donderdag 26 november 2009 18:26 schreef oeke het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen echte wensen maar wel van die dromen trouwens.
Een oude verbouwde schuur in de Provence, met lavendel bij de voordeur.![]()
Een grachtenpandje in Amsterdam in oude stijl.![]()
Een ardbeiderswoninkje in Amsterdam in oorspronkelijke stijl.![]()
etc etc.
Wil jij in het westen wonen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |