Nou, iddquote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
dit zou dan ons tweede koophuis worden, ik voel me instant oud na die opmerking van jou
Of ik juist infantiel.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef Estrys het volgende:
dit zou dan ons tweede koophuis worden, ik voel me instant oud na die opmerking van jou
van ruilen komt huilenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef chacama het volgende:
Kunnen jullie geen woningruil doen
Enne Estrys... rammeldebammel???
Da's een grotemensending.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef Keshet het volgende:
Ik doe niet aan grote mensen dingen hoor!![]()
7 december krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis!![]()
![]()
08 mei 2010: Keshetquote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef Keshet het volgende:
Ik doe niet aan grote mensen dingen hoor!![]()
7 december krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis!![]()
![]()
Ja, maar! Ja maar!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
08 mei 2010: Keshet
i rest my case
Als Estrys een grote tuin heeft en genoeg slaapkamers wil ik best ruilenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef chacama het volgende:
Kunnen jullie geen woningruil doen
Enne Estrys... rammeldebammel???
Jaa jij hebt een mooi huis, en een heule grote tuinquote:Op donderdag 26 november 2009 17:04 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoef nooit meer te verhuizen! Dit huis is echt zo tof![]()
Al mag de buurt wel weg eigenlijk, of ik neem mn huis mee naar een ander plekkie
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaa jij hebt een mooi huis, en een heule grote tuin
Sluit zich bij Rocka aan.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:13 schreef RockabeIIa het volgende:
hmmm, als ik jullie zo lees denk ik dat ik te snel tevreden ben ofzo...
ik heb helemaal niet zo veel wensen
Ik ook, ik baal alleen dat die vaste trap niet doorgaat en dat ik geen extra kamer kan realiseren, dat is gewoon bummerquote:Op donderdag 26 november 2009 17:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat vind ik mooi gesprokenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:18 schreef RockabeIIa het volgende:
oh heel mooi vlindur, en het uitzicht op je kamers ook op andere foto's te zien. En toch zou ik niet willen ruilen...
Mijn huis is van mij, ik werk er hard voor (nouja nu even niet) en mijn kindjes zijn hier thuis
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:13 schreef RockabeIIa het volgende:
waarom ging die dan nu niet door?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, ik baal alleen dat die vaste trap niet doorgaat en dat ik geen extra kamer kan realiseren, dat is gewoon bummer
Verder ben ik blij met huis, tuin, buren en buurt (school, station en supermarkt op loopafstand)
Ooit ruile?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:32 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ons huis is niet groot, 3 slaapkamers, geen zolder, wel een redelijk tuintje. Ik woon er prima. Het is wel van ons, voorheen huurden we het. Het enige is dat ik wellicht ooit nog eens naar het oosten van 't land wil verhuizen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:12 schreef innepin het volgende:
Ik woon ook in een héél leuk huisjeIk wil alleen wel 95% ervan verbouwen
ja die dromen heb ik ook welquote:Op donderdag 26 november 2009 18:26 schreef oeke het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen echte wensen maar wel van die dromen trouwens.
Een oude verbouwde schuur in de Provence, met lavendel bij de voordeur.![]()
Een grachtenpandje in Amsterdam in oude stijl.![]()
Een ardbeiderswoninkje in Amsterdam in oorspronkelijke stijl.![]()
etc etc.
Wil jij in het westen wonen dan?quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:51 schreef freecell het volgende:
Dit huis is knoertgezellig, maar mijn onderbuurman vergalt de lol echt een beetje
En we batsen er uit
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:02 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Wil jij in het westen wonen dan?![]()
En het ligt er aan waar in 't oosten jij woont hèWij willen graag in de Vechtstreek wonen.
Uit welke streek kom jij?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:17 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb geen tuin maar woon onderaan. en dit ligt er achter mijn huis.
Ze maaien het van april tot oktober wekelijks indien nodig![]()
Ja, het Vechtdal, Ommen, Hardenberg. als dat niet t oosten is, dan weet ik 't niet meer.quote:
Kan niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:46 schreef bodpa09 het volgende:
Met een tennisracket sokken tegen de muur meppen helpt mij meestal goed in zo'n bui. Of tikkertje spelen. Of bokkiespringen. Of belletje trekken.
quote:
Ja, dat hele elftal van onsquote:Op donderdag 26 november 2009 19:30 schreef _evenstar_ het volgende:
Die kindjes moeten toch ergens vandaan komen he van al dat gebats
Ga dan maar loos hier!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Kan niet.Jeroen is aan het voorslapen voor de nachtdienst dus ik moet stilletjes zijn.
Daarom schreeuw ik hier maar wat harder.
zij wel ja...quote:Op donderdag 26 november 2009 19:42 schreef oeke het volgende:
Gek trouwens hoe dat werkt, vorig jaar reed ik voor het eerst weer langs het huis waar ik van mijn 7de tot mijn 11de heb gewoond en wat in mijn herinnering zo enorm groot was, met serre en zolder en dakterras en tuin, was het een heel klein schattig dijkhuisje.
Dus Huup zelfs als je in een klein huisje woont, zal Amelie zich waarschijnlijk een paleis herinneren. Dwz als je op tijd verhuist.
Nou ik weet niet of je in Oss wil wonenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:01 schreef Raissa het volgende:
[..]
Als Estrys een grote tuin heeft en genoeg slaapkamers wil ik best ruilen
Ging dit over de verkoop van ons huis? Want een baby gaat er voorlopig echt niet komen, lang leve de Mirenaquote:Op donderdag 26 november 2009 16:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Hopelijk is het gauw raak Estrys!
Das jammer.... Het moet natuurlijk wel gezellig zijn thuis en niet volstaan met troep.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:51 schreef innepin het volgende:
Oeke, ik herinner mij een lelijk rijtjeshuis dat altijd volgestouwd stond met mijn vaders troep. Niks geen paleis
Hahaha doet me denken aan mijzelf op mijn 14e en ik heel rebels zei dat als ik toch mocht kiezen dan wilde ik mijn kamer knalgroen met knaloranje en een beetje knalgeel.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:10 schreef huuphuup het volgende:
oh ik herinner me idd ook een reusachtig huis haha en een geweldige buurt enzo.
Toen ik een tijdje terug nog es langsliep viel het allemaal toch wat tegen![]()
maar ik had een geweldige kamerzo'n 12m2 ofzo helemaal voor mezelf. En ik mocht van mn moeder knalrode muren met een sierrand van mozaïekspiegeltjes en een turkooise en paarse hemel over mn bed en sisal tapijt op de vloer enzo. Mn kamer was op en top hysterisch
![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:09 schreef innepin het volgende:
Cattie, 1134?![]()
Oeke, nee dat niet. Tegen de tijd dat ze kan lopen zijn die schrootjes er sowieso uit![]()
Hahah ik vond het wel heel mooi. Zie hier een kleuren impressiequote:Op donderdag 26 november 2009 20:20 schreef cattie het volgende:
Oei Pvoesss, dat zal pijn hebben gedaan aan je ogen.
Ik heb geen foto's online van mijn ouderlijk huis, helaas.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:22 schreef innepin het volgende:
Wow, cattie. wat gaafik zou bijna willen vragen om een fotootje
![]()
Oeke- allang alEn vriendje is het er mee eens, maar zeker boven is het zo'n drama dat als je eenmaal met íets begint, je beter álles meteen kan doen (als in, het compleet reorganiseren van de 1e verdieping)... dus dat duurt nog wel even
huh? dat is toch niet gek? dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Uit welke streek kom jij?"Onderaan" wonen!
![]()
![]()
Je woont "beneden", denk ik?
misschien hier IKEA - Part XLVI - Het kerstassortiment is binnen! ook nog even vragen? daar zitten de ikea expertsquote:Op donderdag 26 november 2009 20:55 schreef freecell het volgende:
Kent iemand de Rörberg banken van IKEA?
Wij willen graag weten of je de losse delen gewoon tegen elkaar aan schuift (en of dat dan een beetje blijft staan) of dat je ze aan elkaar vast kan maken.
TARA is bang er tussen te rollen
Ik vind het wel gek klinken. Maar dat kan ook best aan mij liggen!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:43 schreef lady-wrb het volgende:
huh? dat is toch niet gek? dat zou ik ook zeggen
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:02 schreef RockabeIIa het volgende:
die mensen op Expeditie Robinson zijn toch echt veel te mager he..
* RockabeIIa kan het niet aanzien
*peprnootjes wegdrukt*
Ja he, Ik krijg er ook honger vanquote:Op donderdag 26 november 2009 21:02 schreef RockabeIIa het volgende:
die mensen op Expeditie Robinson zijn toch echt veel te mager he..
* RockabeIIa kan het niet aanzien
*peprnootjes wegdrukt*
Dankjquote:Op donderdag 26 november 2009 20:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien hier IKEA - Part XLVI - Het kerstassortiment is binnen! ook nog even vragen? daar zitten de ikea experts
Ik heb nog een rol of 3 liggenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:01 schreef phluphy het volgende:
MVD dat groene behang (met bloemetjes), is dat nog ergens te krijgen denk je?![]()
[..]
Ik vind het wel gek klinken. Maar dat kan ook best aan mij liggen!
Vertel! Details willen we! Kleur, geur, formaat, bijzondere kenmerken, etc.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:03 schreef Groofsken het volgende:
[..]
. Pepernoten zijn goed voor de ontlasting
. Heb ik lately gemerkt
.
Ik meende het al te herkennen ja!quote:
Oepsquote:
Ik wil er nog 1 heel klein wandje mee behangen maar de restanten wil ik best verpatsen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik meende het al te herkennen ja!![]()
Verpats je ze aan mij? Of wil je ze bewaren als reserve?
Wow. Was je het verhuizen nooit beu?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef innepin het volgende:
MvD ze werken hoor. lag vast aan mijn verbinding.
Wow Groofsken, zes ouderlijke huizenIk heb tot mijn zeventiende in het huis gewoond waar ik ben geboren. De vier jaar daarna heb ik op ehhhh *telt* veertien plekken gewoond. In drie provincies en in vier landen.
Spijtig, dat is dan waarschijnlijk niet meer genoeg voor mijn wandje.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik wil er nog 1 heel klein wandje mee behangen maar de restanten wil ik best verpatsen.
Rocka, mag ik uitstel tot zondagavond?
Dat weet je niet, misschien gaat het toch weer ooit kriebelen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:08 schreef innepin het volgende:
Nou phluph het ging gewoon zoEn ik tel dan ook wel alle studentenkamers enzo mee, terwijl ik in sommige kamers maar een maand of twee heb gewoond.
En toen ging ik samenwonenEn nou ben ik honkvast
Op de site staat het niet meer. Maar je hoeft voor mij niet te gaan kloojen joh, we zien het wel!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:09 schreef m@x het volgende:
Ik heb het destijds via www.debontekamer.nl besteld. Ik heb iets meer dan 3 rollen, volgens mij bijna 4, en het is echt maar een piepklein wandje. Als ik heel zuinig behang dan hou ik misschien wel 3 hele rollen over.
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien gaat het toch weer ooit kriebelen.
Ohhh die sitequote:Op donderdag 26 november 2009 21:09 schreef m@x het volgende:
Ik heb het destijds via www.debontekamer.nl besteld. Ik heb iets meer dan 3 rollen, volgens mij bijna 4, en het is echt maar een piepklein wandje. Als ik heel zuinig behang dan hou ik misschien wel 3 hele rollen over.
Nee, niet bewust. Ik ging gewoon met mijn ouders mee (en broertje), zij waren mijn vaste honkquote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wow. Was je het verhuizen nooit beu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |