quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:10 schreef Loveless85 het volgende:[..]
Ja Yvon!
Wie is het leukste, wie vond je het irritantste, wat was de ban die je met pijn in je hart hebt gezet, of wat was de meest vreselijke ban ever.
Wat was het meest schokkende wat je hebt meegemaakt en wat zou je missen als kiespijn
De leukste user, dat is me te moeilijk daarin kan ik niet kiezen. Ik houd wel van pittige posts, swetsenegger, DirkH, dat soort postings.
Ik vind Paultjuhh-achtigen toch echt wel het irritantst op FOK! Daar kan ik echt de lol niet van inzien, ik heb het geprobeerd, mislukt.
Heel in het begin zwierf er op FOK! een echt heel lieve vrouw, ze werd ook echt door iedereen lief gevonden, echt een enorm aardige user.
Calypso heette ze, die heb ik ooit moeten bannen, er speelde toen iets waar ze het niet mee eens was en werkte echt naar een ban toe, ik geef de ban en vrij kort daarna overleed ze door een ziekte, daar heb ik dan toch echt "weet van" ( kennen jullie die uitdrukking? Last van.
Haar man is een vrij lange tijd heel erg boos op me geweest, dat voelde ik echt wel.
Het schokkendste in alle jaren FOK! is toch wel de mod-staking geweest, wat een enorme kuttijd was dat, lui waar je echt zoveel jaar mee doorgebracht had die zo'n smerige streek uithalen.
Veel later kreeg ik de logs toegestuurd van wat de groep stakers onderling allemaal besprak, de gehele log.. wat daarin gezegd werd over bv mij, echt persoonlijke haat, daar zakt m'n broek nog weleens van af.
Lui die altijd aardig en vriendelijk tegen je deden.. ik kom ze nog weleens tegen, maar zij weten niet dat ik de log gelezen heb, en dan doen ze weer zo poeslief, en dan moet ik een beetje kotsen