Dat was mijn eerste singletje, die ziet er net anders uitquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:21 schreef ranja het volgende:
Golden Earring - Twilight Zone
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:22 schreef ranja het volgende:
Quiet Eyes dan?
Beide heb ik ook op 7", maar deze is ouderquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:22 schreef Mark het volgende:
Dat was mijn eerste singletje, die ziet er net anders uit
dassum!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:24 schreef ranja het volgende:
Weekend Love dan?
MadMaster +1quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga voor 5 Star...
quote:De Amsterdamse bandheeft donderdag bij een brand in Amsterdam-Noord 'echt heel veel' verloren. Het grootste verlies zijn veertien nieuwe liedjes waaraan de band ruim een jaar werkte.
bezat een pand naast City Box, de opslagplaats waar de brand donderdag ontstond.
In het pand bevond zich een geluidsstudio, apparatuur, instrumenten en privéspullen van de roadies die daar ook overnachtten.
Volgens de woordvoerder was het "een geluk bij een ongeluk" dat de band vrijdag moest optreden in Rotterdam, zodat een gedeelte van de apparatuur veilig in de vrachtwagen zat.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:31 schreef pizza-tonijn het volgende:
Allerliefste
ja, de schrijffout in het antwoord is me hier niet opgevallenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef bukgeit het volgende:
Die band heet niet Allerliefste maar Alderliefste, bekend van samenwerking met Ramses Shaffy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |