Nog iets boeiends in de folder? De afgelopen jaren krijg ik weinig GAS meer van Feedback...quote:Op donderdag 26 november 2009 15:30 schreef Meursault het volgende:
[..]
en ook:
Feedbackmagazine is binnen = GAS
Ik zie er altijd wel leuke spulletjes in staanquote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nog iets boeiends in de folder? De afgelopen jaren krijg ik weinig GAS meer van Feedback...
Er zitten best een paar gitaren, versterkers, pedaaltjes tussen die ik wil hebben..quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nog iets boeiends in de folder? De afgelopen jaren krijg ik weinig GAS meer van Feedback...
Mwah, valt tegen... Wil wel een nieuwe versterker, maar heb echt geen flauw idee waar ik moet beginnen met zoeken naar de voor mij geschikte versterkerquote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Lelijkquote:
Alles begint met je oude rommel aan mij geven.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mwah, valt tegen... Wil wel een nieuwe versterker, maar heb echt geen flauw idee waar ik moet beginnen met zoeken naar de voor mij geschikte versterker
quote:
Gefeliciteerdquote:
Voor geven is mijn oude rommel nog wat teveel waardquote:Op donderdag 26 november 2009 18:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alles begint met je oude rommel aan mij geven.
Dat bepaal ik welquote:Op donderdag 26 november 2009 19:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Voor geven is mijn oude rommel nog wat teveel waard
Nice!quote:
Voorlopig niet, ik heb een liesbreuk. Hopelijk volgende week geopereerd worden en dan rusten.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:39 schreef Meursault het volgende:
[..]
Nice!
Ga snel eens betere foto's maken.
En een filmpje.
Dat klinkt pijnlijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Voorlopig niet, ik heb een liesbreuk. Hopelijk volgende week geopereerd worden en dan rusten.
Volgens mij heb ik dat al vaker gezegd, maar goed, een Marshall Valvestate 8280 combo... Zou nu nog evenveel waard moeten zijn als wat ik er jaaaaren geleden voor betaald hebquote:Op donderdag 26 november 2009 19:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel
Zonder gekheid, wat is het?
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:43 schreef TeleluvR het volgende:
As long as we are talking Les Paul:
[ afbeelding ]
Die van mat was duurder, gok ik!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:57 schreef Meursault het volgende:
[..]
![]()
Heb ik een dure smaak als ik deze mooier vind dan de nieuwe aanwinst van Gitaarmat?
toch zo'n GEM?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:43 schreef TeleluvR het volgende:
As long as we are talking Les Paul:
Het zijn kutgitaren, dus ik heb deze maar gekocht. Jaren geleden een blauwe gehad, door omstandigheden verkocht, een beetje gaan missen!
[ afbeelding ]
Zondag de standard verkopen!
Yeps!quote:
Damn.quote:
Idd. Ik vreesde gelijk al voor zoiets. Hopelijk overwint hij dit. Hij is dan wel 67, maar volgens mij is die oude Ronnie nog hartstikke taaiquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Damn.
Dat verklaart ook meteen waarom de tour gelijk is afgelast en niet verplaatst.
Onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd. Ik vreesde gelijk al voor zoiets. Hopelijk overwint hij dit. Hij is dan wel 67, maar volgens mij is die oude Ronnie nog hartstikke taai.
Mijn bestelling heb je nog staan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:14 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens: Zondagochtend bestel ik bij GFS!
Wie mee wil bestellen moet even wat hij graag wil PM'en, en dan komt alles in orde
Ik ff nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:14 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens: Zondagochtend bestel ik bij GFS!
Wie mee wil bestellen moet even wat hij graag wil PM'en, en dan komt alles in orde
M'n vader ook.quote:Op vrijdag 27 november 2009 06:55 schreef The_Dean het volgende:
Jimi Hendrix is vandaag jarig
*zet Watchtower op.
Uh... Geef voor de zekerheid alles even door.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn bestelling heb je nog staan?
Ik zal zo nog even kijken of ik hem wel of nog ga wijzigen.
Ik zeg, doen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:57 schreef TeleluvR het volgende:
Oef, eigenlijk even nadenken over een setje crunchy's!
Okquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ff niet.
GFS heeft helaas nog geen soapbars voor bas.
Gefeliciteerdquote:
Ja fuck man,... Helemaal zo rustig nog niequote:
quote:
Je hebt PMquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Uh... Geef voor de zekerheid alles even door.
Oei, lastig. Een quiche zonder ei zou het allermooist zijn...quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:08 schreef Witchfynder het volgende:
Hoi,
Ik ben bassist en ga zo een quiche eten. Nu lees ik op de verpakking dat er prei in zit, maaar...ik ben ook Coca Cola Zero aan het drinken. Als ik vanavond mijn bas gewoon in mijn amp prik, kan ik dan gewoon optreden of had ik toch een quiche met geitenkaas moeten nemen?![]()
Alvast bedankt!
Als je versterker een koptelefoon-uitgang heeft, kan je er een koptelefoon op aansluiten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:02 schreef Stevennn het volgende:
oke mooi bedankt
En als ik daar een koptelefoon op aan wil sluiten, moet dat dan ook via de versterker?
Prei en Coca Cola Zero is vaak een slechte combinatie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:08 schreef Witchfynder het volgende:
Hoi,
Ik ben bassist en ga zo een quiche eten. Nu lees ik op de verpakking dat er prei in zit, maaar...ik ben ook Coca Cola Zero aan het drinken. Als ik vanavond mijn bas gewoon in mijn amp prik, kan ik dan gewoon optreden of had ik toch een quiche met geitenkaas moeten nemen?![]()
Alvast bedankt!
Verkeerde topic, probeer het eens in het bassisten topic!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:08 schreef Witchfynder het volgende:
Hoi,
Alvast bedankt!
Werd me laatst een ter ruil aangeboden... wat kan je er mee? Ik niksquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:45 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik wil een loopingstation, maar die dingen zijn verrekte duur![]()
tvp
Leuke onemanband dingetjes doen, lagen opnemen en eroverheen solo's spelenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Werd me laatst een ter ruil aangeboden... wat kan je er mee? Ik niks
Weet ik. Maar ik zie het practisch nut niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Leuke onemanband dingetjes doen, lagen opnemen en eroverheen solo's spelen
Maar niet onstage... zag laatst Najin Amhali met zo'n ding spelen, dat was best goed... kan het alleen niet meer vinden op YouTube.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:32 schreef DrD00m het volgende:
Dat kan je ook met simpele recordings-apparatuur.
Riffje opnemen, loopen en eroverheen spelen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Leuke onemanband dingetjes doen, lagen opnemen en eroverheen solo's spelen
Dat doe ik dusquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:32 schreef DrD00m het volgende:
Dat kan je ook met simpele recordings-apparatuur.
Riffje opnemen, loopen en eroverheen spelen
Deze?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar niet onstage... zag laatst Najin Amhali met zo'n ding spelen, dat was best goed... kan het alleen niet meer vinden op YouTube.
Nee.... iets met een antwoordapparaat inspreken...quote:
Dankquote:
Succesquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:37 schreef Witchfynder het volgende:
Groeten van Conorach vanaf de A16 bij Dordt!
Akkoordenschema's opnemen waarna je er over kan improviserenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Werd me laatst een ter ruil aangeboden... wat kan je er mee? Ik niks
Ging best leukquote:
Of dit...quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:03 schreef TeleluvR het volgende:
Wauw, stil hier... dan ga ik maar weer Mario spelen...
Classical gas is ook mooi he.quote:
wowquote:
Damn. die wil ik ook! Zo mooi!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:12 schreef guitarist het volgende:
Even wat nieuwe gitaren proberen. Muddy Waters Signature Telecaster in bruikleen van de Guitarbox!
100 euroquote:Op zondag 29 november 2009 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net weer terug van optreden ging weer lekker
Kleine update natuurlijk op z'n tijd
-nieuwe demo's komen binnen 2 weken (tof)
-Finale van popprijs van Baarn behaald (tof)
=Halve finale Battle of the Bands Waalre gehaald (tof)
-Prijs gewonnen in talentenjacht vandaag (150e feedback cheque die we gaan cashen om er stickers mee te betalen) [tof]
Dus als iemand van jullie binnenkort naar Feedback wil, we mogen die cheque niet zomaar in (schrijf je sjek zo ? cheque sjek check whatever) cash omzetten, maar we kunnen natuurlijk wel iemand anders een plezier ermee doen zodat jullie ermee kunnen gaan winkelen dat jullie ons cash geven![]()
Dat zou fijn zijn
quote:Op zondag 29 november 2009 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net weer terug van optreden ging weer lekker
Kleine update natuurlijk op z'n tijd
-nieuwe demo's komen binnen 2 weken (tof)
-Finale van popprijs van Baarn behaald (tof)
=Halve finale Battle of the Bands Waalre gehaald (tof)
-Prijs gewonnen in talentenjacht vandaag (150e feedback cheque die we gaan cashen om er stickers mee te betalen) [tof]
Dus als iemand van jullie binnenkort naar Feedback wil, we mogen die cheque niet zomaar in (schrijf je sjek zo ? cheque sjek check whatever) cash omzetten, maar we kunnen natuurlijk wel iemand anders een plezier ermee doen zodat jullie ermee kunnen gaan winkelen dat jullie ons cash geven![]()
Dat zou fijn zijn
Vind dit ook wel leuk opzich.quote:Op zondag 29 november 2009 14:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Mooi dat we nu geld hebben om de stickers te laten drukken. Ronde stickers worden het, ik twijfel alleen nog hoe we de naam erin gaan zetten.
Eerst dacht ik rond in de rand maar dat ziet er echt fucking gaar uit. Nu zoiets maar ik twijfel nog over dat "www." en ".com"
iemand nog tips ?
[ afbeelding ]
We gaan waarschijnlijk hiervoor, net wat mooier komt het er dna uitquote:Op zondag 29 november 2009 14:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vind dit ook wel leuk opzich.
Misschien dat je de 'www' inderdaad nog weg kan laten.
Mijn broer heeft nog een Japanse '66'er... Ik weet niet of ie em wegdoet...quote:Op zondag 29 november 2009 19:35 schreef Jimbo het volgende:
ik zit te kijken naar een '66 of '69 fender mustangWaarom zie ik ze bijna nergens te koop
oeh nicequote:Op zondag 29 november 2009 21:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mijn broer heeft nog een Japanse '66'er... Ik weet niet of ie em wegdoet...
Hij heeft pas een echte oude Duo-sonic gekocht, dus wie weet!
[ afbeelding ]
Japanners zijn vrij prijzig. Jagstang zou ik niet doen, zijn ondingen...quote:Op zondag 29 november 2009 23:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oeh nice
ik was nu meti emand in contact en hij wou er 1.400 voor minimaal
zit nu naar een jagstrat te kijken, die zijn dr welvoor 500¤
quote:Op zondag 29 november 2009 23:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Japanners zijn vrij prijzig. Jagstang zou ik niet doen, zijn ondingen...
die is beterquote:Op zondag 29 november 2009 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We gaan waarschijnlijk hiervoor, net wat mooier komt het er dna uit
[ afbeelding ]
Zo een idd. Maar dan niet 'hip' gemaakt door de Custom Shop. Het is een Mexicaanse met Amerikaanse hardware.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Damn. die wil ik ook! Zo mooi!
[ afbeelding ]
Goed afdoen met een droge doek na het spelen.quote:Op maandag 30 november 2009 09:30 schreef KaMo het volgende:
Ik heb nu al weer klein tijdje niet meer op mijn tele gespeeld.
Als ik er nu weer op speel, merk ik dat de snaren een soort van geroest zijn.
Komt dit doordat hij te lang stil stond?
Ik ga de snaren vervangen, maar wat an ik doen om te verkomen dat dit nog eens gebeurt?
GHS Fast Fret?
Daar ga ik stiekem wel vanuit. Hoop het wel in ieder geval.quote:Op maandag 30 november 2009 09:09 schreef KaMo het volgende:
Is er sprake van een 2e optreden? Om het goed te maken?
Snaren elke keer even afnemen met een droog doekje. Als je d'Addario hebt, dan roesten ze sowieso na een poosje, maar dat verlengt de levensduur wel, gewoon na het spelen even afvegen.quote:Op maandag 30 november 2009 09:30 schreef KaMo het volgende:
Ik ga de snaren vervangen, maar wat an ik doen om te verkomen dat dit nog eens gebeurt?
GHS Fast Fret?
Het valt dus wel een beetje mee gelukkig.quote:Op maandag 30 november 2009 08:51 schreef The_Dean het volgende:
Ja, zetten een nieuw nummer in, begon wat zachter te zingen, hield zich toen helemaal stil en zakte kort daarop in elkaar. Vijf minuten later [nog wel ademend gelukkig] van het podium gedragen en meteen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Hoorde bij thuiskomst van een medewerkster dat hij tussen 00:00 en 01:00 al weer in de 013 was.
Dat komt niet goedquote:Op maandag 30 november 2009 10:56 schreef brother52 het volgende:
Ik ben blij dat ik de én 9e én de 12e naar Living Colour ga.
Want de 10e staan ze in 013. Ik vrees het ergste.
Nee, gewoon een Mustang of een Jaguar en plemp er een humbucker in. Minstens zo gaaf... Strat is zo generic!quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmm kan dan beter een fender strat oid kopen voor 500 ?
ik vind kurt zn gitaar zo tof
Dat is hun teken dat ze Conorach hadden moeten boekenquote:Op maandag 30 november 2009 10:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het valt dus wel een beetje mee gelukkig.
Het lijkt wel of er een vloek op 013 rust.
Dio afgelast, Slayer uitgesteld en nu dit weer.
Vind ik ook.quote:Op maandag 30 november 2009 11:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is hun teken dat ze Conorach hadden moeten boeken.
Ben echt zo benieuwdquote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef Witchfynder het volgende:
Gister voor het eerst serieus een akoestische set geoefend (of althans; begin mee gemaakt). Da's ff wennen zeg. Vooral voor de gitaristen en de drummer (die nu cajon speelt). Maar gaaaaaf, gaaaaaaaaf!
![]()
.
Explorer gear?quote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef brother52 het volgende:
Deze week eens een bestelling bij Warmoth doen
Yep. Ik heb besloten om het hele bouwpakket daar maar te bestellen.quote:
Volgens de site duurt het 4 weken voordat de body en hals klaar zijn. Ik verwacht dat ik het ergens in de 2e week van volgend jaar binnen zal hebben.quote:Als het spul binnen hebt, vertel ff hoe snel het ging, hoe het met betaling ging etc. Wanneer mijn vader terug is in april wil ik een Jazzhals bij Warmoth bestellen voor mijn Precision projectje
.
Ik geloof dat Jurgen hem bij Peter Verspuy heeft gekocht. Zal vast ook wel te bestellen zijn bij een Groove Factory ofzo.quote:Op maandag 30 november 2009 13:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep. Ik heb besloten om het hele bouwpakket daar maar te bestellen.
Alleen nog even zo'n koffer van gator zien te vinden.
Ah coolquote:Volgens de site duurt het 4 weken voordat de body en hals klaar zijn. Ik verwacht dat ik het ergens in de 2e week van volgend jaar binnen zal hebben.
Maar ik houd je op de hoogte.
Ik heb gezien dat Thomann hem ook heeft voor 77 euro.quote:Op maandag 30 november 2009 13:32 schreef Witchfynder het volgende:
Ik geloof dat Jurgen hem bij Peter Verspuy heeft gekocht. Zal vast ook wel te bestellen zijn bij een Groove Factory ofzo.
Een body van black korina die ik in de olie ga zetten met een tonepro's hardtail brug.quote:Ah cool. Mijn nek gaat mij 270,- dollar kosten (maple met ebben toets), heb ik net berekend. Voor wat voor opties ga jij?
quote:Op maandag 30 november 2009 14:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat Thomann hem ook heeft voor 77 euro.
Bij Groove Factory kost hij 125. Dat vind ik nog een behoorlijk verschil.
[..]
Een body van black korina die ik in de olie ga zetten met een tonepro's hardtail brug.
Een mahonie nek met dark indian rosewood toets met schaller locking tuners.
Een Seymour Dunkan SH-4 JB in de brug en een SH-2 in de nek.
En dan nog pots, knopjes, pickup rings en zo er bij.
En alle hardware word natuurlijk zwart.![]()
Gisteravond even snel aan het rekenen geweest en de prijs viel me alles mee.
Whehe, hoever zijn jullie nu ondertussen eignelijk en wanneer gaat het ongeveer klaar zijn ?quote:Op maandag 30 november 2009 14:55 schreef Cynic het volgende:
Vanochtend weer eventjes in de studio geweest, er staat weer een half nummer op.
De nieuwe aanpak is: als het niet lukt, hou ik er mee op en ga ik naar huis!
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik er push/pull pots in ga zetten maar ik denk niet dat ik coil splitting veel zal gebruiken in deze gitaar.quote:
Als de onderdelen binnen zijn, en alles zit en de olie/lak, moeten we even een datum prikken om een dagje te gaan solderen en zoquote:
Is goed manquote:Op maandag 30 november 2009 15:14 schreef brother52 het volgende:
Als de onderdelen binnen zijn, en alles zit en de olie/lak, moeten we even een datum prikken om een dagje te gaan solderen en zo
Nouja, we gaan alle gitaarpartijen ook gewoon maar overnieuw doen. Inmiddels staat 1 nummer er weer helemaal op en 2 halve nummers. Ik ga nu gewoon een aantal dagen per week om 10:00 naar de studio en dan gaan we er een paar uurtjes mee bezig. Dus over een week of 2 staan mijn partijen er wel op denk ik. Geen idee hoe lang het duurt voordat de rest er op staat. Ligt er ook helemaal aan wat er allemaal nog mis zal gaan natuurlijkquote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whehe, hoever zijn jullie nu ondertussen eignelijk en wanneer gaat het ongeveer klaar zijn ?
Met fotoverslag aub!quote:Op maandag 30 november 2009 15:14 schreef brother52 het volgende:
Als de onderdelen binnen zijn, en alles zit en de olie/lak, moeten we even een datum prikken om een dagje te gaan solderen en zo
Ja, dat lijkt me wel.quote:
Maar als het dan er eenmaal opstaat heb je wel iets heel goedsquote:Op maandag 30 november 2009 15:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nouja, we gaan alle gitaarpartijen ook gewoon maar overnieuw doen. Inmiddels staat 1 nummer er weer helemaal op en 2 halve nummers. Ik ga nu gewoon een aantal dagen per week om 10:00 naar de studio en dan gaan we er een paar uurtjes mee bezig. Dus over een week of 2 staan mijn partijen er wel op denk ik. Geen idee hoe lang het duurt voordat de rest er op staat. Ligt er ook helemaal aan wat er allemaal nog mis zal gaan natuurlijk
Het nadeel van deze aanpak is een beetje dat iedereen in de band het moet doen, dus dat kost tijd. Als iedereen lekker achter in de maat speelt is het natuurlijk zonde wanneer uiteindelijk de toetsenist ofzo juist voor de tel gaat spelen. Dan heb je meteen alle rust teniet gedaan die er nu inzit en heb je dadelijk met het mixen er ook geen profijt meer van.
Link?quote:Op maandag 30 november 2009 16:20 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, dan ook maar de Silver Series Stratocaster op marktplaats, gitaarfund maar weer aanvullen...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef guitarist het volgende:
Lul.
Het posten van die link was meer moeite dan het posten van je Marktplaatst link lijkt me!
Nou, ik heb een bod gedaan hoor.
quote:Hierbij bevestigen wij dat u een bod van 50,00 euro op uw advertentie heeft verwijderd. Onderaan dit bericht staat een kopie van de advertentie.
Reden verwijderen bod: Andere reden...
Bieder is een aap...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
2 weken?quote:Op maandag 30 november 2009 09:39 schreef DrD00m het volgende:
GHS fast fret is voor je hals, niet voor je snaren.
Wat voor snaren heb je erop zitten? Sommige snaren zijn er beter tegen bestand dan andere snaren. (hoelang is tijdje er niet op gespeeld?)
Speelgenot.quote:Op maandag 30 november 2009 23:53 schreef Stevennn het volgende:
Waar is afstellen goed voor en is het noodzakelijk?
wauw echt waar? Ik vind m'n gitaar ook prima spelen ja, nooit afgesteld. En hoe weet je of ie moet worden afgesteld (ja sorry kheb geen ideequote:Op maandag 30 november 2009 23:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Speelgenot.
Speelt zoveel beter, klinkt soms beter, je wil niet weten hoeveel verschil het voor je gevoel kan maken.
Ik vergelijk het altijd met het uitlijnen van een auto... je rijd twee jaar rond denkend dat alles prima gaat... totdat je hem eens goed laat uitlijnen.
Dan kan hij waarschijnlijk 100x beter spelenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:24 schreef Stevennn het volgende:
[..]
wauw echt waar? Ik vind m'n gitaar ook prima spelen ja, nooit afgesteld. En hoe weet je of ie moet worden afgesteld (ja sorry kheb geen idee) en hoe moet dat of kan dat bij de muziekwinkel ofzo
Hey, daar is dit topic voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:24 schreef Stevennn het volgende:
[..]
wauw echt waar? Ik vind m'n gitaar ook prima spelen ja, nooit afgesteld. En hoe weet je of ie moet worden afgesteld (ja sorry kheb geen idee) en hoe moet dat of kan dat bij de muziekwinkel ofzo
Nee, dat hoort niet echt zo. Is niet schadelijk, maar wel irritant.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:30 schreef Stevennn het volgende:
OH en trouwens. ik was laatst m'n snaren aan het vervangen en toen kwam ik erachter dat mijn elementen wat losjes zitten. Niet dat ze er uit vallen ofzo maar ik kan ze redelijk wiebelenIs dat normaal? Ik heb een Epi LP standard
Dat is vrij dichtbij, en ik wil je gitaar best eens voor je nalopen en afstellen hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:36 schreef Stevennn het volgende:
ik heb een epiphone les paul standard en ik woon in Leeuwarden.
En ik ga er beter maar niet zelf aanzitten want ik heb er de ballen verstand van.
Eén middag bij Dean en die LP speelt weer te gek!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is vrij dichtbij, en ik wil je gitaar best eens voor je nalopen en afstellen hoor.
Ik woon in Damwoude, half uurtje rijden
http://www.stringtreat.com/quote:Op maandag 30 november 2009 09:30 schreef KaMo het volgende:
GHS Fast Fret?
Bedankt voor je aanbod Deanquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is vrij dichtbij, en ik wil je gitaar best eens voor je nalopen en afstellen hoor.
Ik woon in Damwoude, half uurtje rijden
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | -------------------------------------------------------------- Crunchy Pat High Output H06 1 25.95 Humbucker Gold Crunchy Pat High Output H05 1 25.95 Humbucker Gold: Crunchy Pat High Output Humbucker Gold Neck Position Push-Pull DPDT Pot- 250K F20 1 8.79 Audio- Genuine Alpha Quality Push-Pull DPDT Pot- 500K F14 1 8.79 Audio- Genuine Alpha Quality Calibrated Pickup Set P03 1 49.95 "Hot Lead" Lil Puncher Import Telecaster Gold Roller Bridge fits B11 1 23.95 Les Paul 3x3 Keystone "Green Key" E32 1 23.95 Vintage style tuner Gold Xaviere Medium Light XS1046 2 2.39 Nickel Round Wound Guitar Strings .010-.046 Pair Black Curved Bottom K65 1 4.95 Staggered Height Pickup Rings Subtotal 177.06 Shipping 36.00 Tax 0.00 Total 213.06 |
Zou vet zijn!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:22 schreef TeleluvR het volgende:
Hiephoi!
Hoe lang voordat het binnen is, is jouw ervaring?
[offtopic]
De pickups gaan in die SG, als jij die SD's zou willen proberen (59 en JB) in je LP, be my guest... Wel wat soldeerwerk, maar daar draai jij je hand niet voor om
Dat is best wel snel. Ik moet straks ruim 4 weken op mijn spullen wachtenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou vet zijn!
Ik reken altijd 7 werkdagen, beete afhankelijk van de bestelde onderdelen en grootte van de bestelling... maar dat is ongeveer het gemiddelde.
Een keer twee weken moeten wachten [drie dozen vol] en eens drie dagen voor twee losse pickups... Denk deze keer een weekje ongeveer.
Als het sneller is, is het ook misschien minder goed. Het zal het wachten wel waard zijn denk ikquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is best wel snel. Ik moet straks ruim 4 weken op mijn spullen wachten
Sinds wanneer is Rory Gallagher ondergewaardeerd dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:56 schreef GoodGawd het volgende:
Ik wilde even melden dan Rory Gallagher de meeste ondergewaardeerde gitarist ooit is.
Daarom zijn onze nummers zo goed; we doen er een half jaar over om ze te schrijvenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:46 schreef The_Dean het volgende:
Alle goeie dingen komen verrekte langzaam
Jimi Hendrix.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Rory Gallagher ondergewaardeerd dan?
Voor de meest overgewaardeerde gitarist ooit nomineer ik Carlos Santana. Ik heb die man nog nooit iets speciaals horen spelen, niet technisch en niet gevoelsmatig.
Ach, een body frezen hoeft niet zo lang te duren maar een hals in elkaar zetten heeft wel wat langer nodig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als het sneller is, is het ook misschien minder goed. Het zal het wachten wel waard zijn denk ik.
*gniffel*quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:46 schreef The_Dean het volgende:
Alle goeie dingen komen verrekte langzaam
Mooi. Ik wil wel alvast het geld overmaken, want het is een behoorlijk bedrag zo! Ik gok dat ik ze tegen die tijd wel even kom halen, ik hoorde dat de koffie gratis is bij jou!quote:
Zou wel leuk zijn als dat even konquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooi. Ik wil wel alvast het geld overmaken, want het is een behoorlijk bedrag zo! Ik gok dat ik ze tegen die tijd wel even kom halen, ik hoorde dat de koffie gratis is bij jou!
Is die LP brug voor jezelf, tussen twee haakjes?
Check, komt jouw kant op vandaag!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als dat even kon
Koffie is zeker gratis, je weet me te vinden! En ja, die brug is voor de LP, die rammelt een beetje, en ik wou eens die rollers zelf testen. Zou hem eerst op de V zetten, maar nu de LP rammelt zet ik hem daar eerst maar even op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:31 schreef brother52 het volgende:
Afgelopen zaterdag bij Feedback in Apeldoorn nog op een Dean Performer E gespeeld (was ook de enige linkshandige die ze daar hadden).
Speelde niet verkeerd, voelde beter aan dat die dingen van LAG (die op zich ook niet verkeerd zijn).
Grote kans dat mijn volgende akoestische een Dean word.
Ik heb je daar anders niet gezien bij feedbackquote:
quote:Rob de Jong's relicing guide
Rob de Jong heeft in het forum een gedetailleerde beschrijving gegeven over het relicen van zijn eigen Les Paul Custom. Deze mocht niet ontbreken op deze pagina:
Hang de gitaar in een oude gitaarhoes aan het stuur van je fiets en zorg ervoor dat er een jack in je output zit en de output aansluiting naar beneden wijst. Laat vervolgens het handvat van de gitaarhoes doorbreken, zodat de gitaar met de jack op de klinkers stort. Hierdoor wordt niet alleen de jack in de output geramd, maar ontstaat er ook een prachtige afdruk van de ritssluiting van de gitaarhoes op de zijkant van de body en een scheur over het midden van de zijkant.
Hang de gitaar aan de hals op aan de muur. Gebruik daarvoor twee lange roestige schroeven. Binnen een paar weken is de zijkant van de kop dan kaal en rafelig.
Veel spelen. Daarvan wordt de zijkant van de hals kaal.
Zet de gitaar op een hoog podium in een standaard en sluit deze aan op je effectenpaneeltje. Ren vervolgens voor het optreden over het podium en blijf daarbij met je voet achter het gitaarsnoer hangen, zodanig dat de gitaar van het podium afvalt en op de betonnen vloer terecht komt. Hiedoor onstaan zeer authentieke schaafplekken op de kop en de onderzijde van de body.
Draag altijd spijkerbroeken met brede metalen gespen tijdens het spelen.
Laat jezelf tijdens het spelen regelmatig met bier overgieten en maak dat NOOIT schoon. De schimmels hebben een uniek effect op de lak.
Probeer dit unieke effect vervolgens toch schoon te maken. Het mengsel van schoonmaakmiddelen heeft weer een eigen unieke effect op de lak.
Leen de gitaar aan je broertje uit, die er vervolgens een fan mee van het lijf moet houden. Laat de bloedspetters goed inwerken, in het bijzonder op de toets en de inlays.
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden: De camping is een unieke plaats om te relicen. De combinatie van zand, cola, aanmaakblokjes en kampvuren, petroleumlampjes en hoge luchtvochtigheid, anti-mug en anit-vries, zonnebrand en glijmiddel: perfecte, unieke, onvervangbare patronen op de lak en de elementen, knoppen naar de knoppen, aangekoekte goldplate, het kan gewoon niet op.
Voor hardnekkige gevallen kan de KLM ingezet worden. Stop daarvoor je gitaar in een zo stevig mogelijke gitaarkoffer (ik gebruk een volkunstof Gibson koffer, onverwoestbaar) en check deze in als kwetsbare bagage. Als je dat doet maken ze de koffer voor vertrek gelijk weer open open en sluiten hem niet goed af, waardoor de gitaar tijdens je vlucht in het laadruim tot -20 afkoelt en daarna in 5 minuten weer op +35 gebracht wordt. Daarna laten ze zeer bekwame Spaanse luchthavenmedewerkers de gitaar over de bagagebanden smijten, zodat alweer heel bijzondere effecten op stemknopjes, lak, kop en potmeters ontstaan. Afgebroken knopjes van 3-standenschakelaars dienen uiteraard slecht gelijmd (Bison Kit!) en niet vervangen te worden.
Duurt even maar je hebt er wel wat voor...
Rob de Jong als in 'de broer van...'?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb je daar anders niet gezien bij feedback![]()
Ik vond net een paar tips voor het relicen van gitaren.
[..]
Bob?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Rob de Jong als in 'de broer van...'?
Wie?quote:
Geen idee. Geen familie van mij in elk geval.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Rob de Jong als in 'de broer van...'?
Was hij zwart? Zo ja, dan is het mogelijk dezelfde waar ik op gespeeld heb en waarvan ik gezworen heb dat ik die ooit ga kopenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:31 schreef brother52 het volgende:
Afgelopen zaterdag bij Feedback in Apeldoorn nog op een Dean Performer E gespeeld (was ook de enige linkshandige die ze daar hadden).
Speelde niet verkeerd, voelde beter aan dat die dingen van LAG (die op zich ook niet verkeerd zijn).
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was hij zwart? Zo ja, dan is het mogelijk dezelfde waar ik op gespeeld heb en waarvan ik gezworen heb dat ik die ooit ga kopen.
Dat nomineer ik dan weer voor de meest walgelijk klinkende muziek ooitquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:45 schreef Svyatagor het volgende:
Schpinvisch
Dan kun je beter manager worden bij een andere toko waar ze wel leuk en behulpzaam personeel hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:30 schreef The_Dean het volgende:
Vandaar: Feedback
Word tijd dat ik manager van zo'n hok word.
Zoals mijn eigen zaak over een paar jaar?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je beter manager worden bij een andere toko waar ze wel leuk en behulpzaam personeel hebben.
Dan pas?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoals mijn eigen zaak over een paar jaar?
Ja, dat is ook weer waar maar dan moet je daar wel een goede reden voor hebben. We zitten hier ten slotte niet in de VSquote:En anders... personeel wat aangenomen is kan ook ontslagen worden![]()
Geldquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan pas?![]()
[..]
Ja, dat is ook weer waar maar dan moet je daar wel een goede reden voor hebben. We zitten hier ten slotte niet in de VS
Je kan ze dan nog beter proberen te motiveren om hun werk wat beter te doen, of ze motiveren om vooral ander werk te gaan zoeken.
Gelukkig weet je al door wie je je IT-zaakjes moet laten doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En anders... personeel wat aangenomen is kan ook ontslagen worden![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gelukkig weet je al door wie je je IT-zaakjes moet laten doen.
Als ze niet klantvriendelijk zijn, is dat toch een reden?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan pas?![]()
[..]
Ja, dat is ook weer waar maar dan moet je daar wel een goede reden voor hebben. We zitten hier ten slotte niet in de VS
Je kan ze dan nog beter proberen te motiveren om hun werk wat beter te doen, of ze motiveren om vooral ander werk te gaan zoeken.
Poeh, als jij de concurrentie met de Thomanns van deze wereld aandurft...volgens mij kan Feedback zo 'goedkoop' zijn omdat ze zo groot zijn. Als klein beginnend muziekwinkeltje kun je je waar volgens mij nooit zo scherp verkopen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, klopt. Goeie service en een kop koffie, daar heb ik inderdaad ook wel meer geld voor over.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef TeleluvR het volgende:
Of gewoon old-skool service kunt leveren. Zou ik echt wel centen voor over hebben, een plek waar ik mijn gitaren kan kopen danwel wegbrengen voor een tune-up!
Topic vol nerdsquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gelukkig weet je al door wie je je IT-zaakjes moet laten doen.
Daarom. En de Thomanns van deze wereld kan je niet tegenop, maar wil me ook eigenlijk helemaal niet zo op die markt [veel nieuw spul verkopen] storten. Voornamelijk reparatie/onderhoud/restauratie/aanpassingen/koffie. Daarnaast wat in- en verkoop van mooie tweedehands spullen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, klopt. Goeie service en een kop koffie, daar heb ik inderdaad ook wel meer geld voor over.
Of je doet het zoals Muzikaza in Roermond, én groot én duurquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Poeh, als jij de concurrentie met de Thomanns van deze wereld aandurft...volgens mij kan Feedback zo 'goedkoop' zijn omdat ze zo groot zijn. Als klein beginnend muziekwinkeltje kun je je waar volgens mij nooit zo scherp verkopen.
Tenzij je natuurlijk in de boutique-markt gaat zitten, zoalsSound-plaza
![]()
http://www.sound-plaza.nl/
Je moet ook niet tegen zaken als Thomann/Feedback/Musicstore en zo op willen. Die markt is al behoorlijk verzadigd. Klein beginnen en goede service leveren werkt volgens mij nog het best om een goede naam op te bouwen. Dan lever je ook net dat stukje extra wat je onderscheid van de rest en waardoor je klanten bij je terug blijven komen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom. En de Thomanns van deze wereld kan je niet tegenop, maar wil me ook eigenlijk helemaal niet zo op die markt [veel nieuw spul verkopen] storten. Voornamelijk reparatie/onderhoud/restauratie/aanpassingen/koffie. Daarnaast wat in- en verkoop van mooie tweedehands spullen.
En daarnaast wat eigen versterkers en gitaren ontwikkelen en bouwen.
Hmmm, dan hoef ik daar dus ook niet langs om eens te gaan kijken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Of je doet het zoals Muzikaza in Roermond, én groot én duurHeb ze nog niet kunnen betrappen op een echt koopje...
koop de goedkoopste boss looper. Heb ik ook. Die andere zitten zoveel dingen en functies aan, ik snap dat kleine ding nog niet eens goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik denk dat ik eerst maar eens een lekker dikke leren band koop voor mn LP en daarna ga ik sparen voor een Boss Loop Station en een Marshall Bluesbreaker.
Zeker! Hier in Rotterdam zijn wij gezegend met twee grote en een aantal kleine muziekwinkels. Natuurlijk kan ik altijd terecht bij Peter Verspuy of Feedback (is in de buurt), maar voor advies of service ga ik toch liever naar een klein, kundig en gezellig zaakje als Pro Music Store. Daar lopen medewerkers nog mee naar je auto om je te helpen je net aangeschafte cabinet in je achterbak te leggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef TeleluvR het volgende:
Of gewoon old-skool service kunt leveren. Zou ik echt wel centen voor over hebben, een plek waar ik mijn gitaren kan kopen danwel wegbrengen voor een tune-up!
oke thanks, dat duurt nog een poosje maar goed eerst ff een 1000noten beurt bij mn LP laten doen en dan een band en dan nog van die haken voor aan de muur. het houdt ook niet op he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:25 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
koop de goedkoopste boss looper. Heb ik ook. Die andere zitten zoveel dingen en functies aan, ik snap dat kleine ding nog niet eens goed![]()
maar hij moet loopen en dat doet ie
Ja die sponsorde de hele zooi, gratis geld gekregen van Feedbackquote:
Yep! Ik heb em daar destijds ook gekocht. Aanrader!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:42 schreef BoerBert het volgende:
Weet iemand toevallig of Feedback Rotterdam ook Fender Blues Jr.'s heeft?
Ah mooi, op de site kon ik ze niet vinden in ieder geval. Bedanktquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep! Ik heb em daar destijds ook gekocht. Aanrader!
Tja, ze hebben veel, vooral ook veel Fenders en het is echt een hele mooie zaak, maar goedkoop kan ik ze niet noemen...quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, dan hoef ik daar dus ook niet langs om eens te gaan kijken.
Hub naar huis jijquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:59 schreef Witchfynder het volgende:
Over nerds gespoken... wat doe ik nog steeds op mijn werk?.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Beker bloemen champagne en een envelop met geld![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 2 december 2009 07:31 schreef allsystemshalt het volgende:
Blijft een mooie gitaar de Dean V
Die make-up staat je dan weer minder...quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:54 schreef The_Dean het volgende:
Hmmmm... EMG's staan toch wel goed in mijn V...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:18 schreef guitarist het volgende:
Make-up staat je dan weer niet, Dean.
Koop dan een keyboardquote:Op woensdag 2 december 2009 10:10 schreef TeleluvR het volgende:
Cool: http://link.marktplaats.nl/297053333
quote:Op woensdag 2 december 2009 07:31 schreef allsystemshalt het volgende:
Blijft een mooie gitaar de Dean V
quote:
casio! koop dan een rekenmachinequote:
zeker wetenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nogsteeds tevreden mee dus? Mooi!
Jaaa, zo'n grafische die we vroeger op school ook hadden! Ik heb hem nog ergensquote:
Ik word oud, da's van na mijn generatie...quote:Op woensdag 2 december 2009 10:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jaaa, zo'n grafische die we vroeger op school ook hadden! Ik heb hem ngo ergens
Dikke grafieken plotten, gegevens uitlezen, tabellen maken, spelletjes spelen...
[ afbeelding ]
Klassiekerquote:Op woensdag 2 december 2009 10:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik word oud, da's van na mijn generatie...
Ik moest het met deze doen:
[ afbeelding ]
Die was er in mijn tijd nog niet eens. Ik moest het nog met deze doen.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik word oud, da's van na mijn generatie...
Ik moest het met deze doen:
[ afbeelding ]
ti-83 ftw!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jaaa, zo'n grafische die we vroeger op school ook hadden! Ik heb hem nog ergens
Dikke grafieken plotten, gegevens uitlezen, tabellen maken, spelletjes spelen...
[ afbeelding ]
dacht dat brother printers warenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef DrD00m het volgende:
een brother rekenmachien:
[ afbeelding ]
HL-1430!quote:
DOEN!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:31 schreef brother52 het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef DrD00m het volgende:
een brother rekenmachien:
[ afbeelding ]
We gaan toch niet schelden hoop ik.quote:
Die explorer gaat me eerst genoeg geld kosten. Daarna kijk ik wel verder naar wat het volgende in mijn collectie word. Maar die Dean is zeker een optie.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:52 schreef kingjotte het volgende:
DOEN!
Ik heb er zelf ook eentje (rechtshandig welliswaar) en toen ik 'm kocht ook vergeleken met gitaren die twee keer zo duur zijn, maar deze won het dik qua geluid en speelcomfort.
En bovendien, het is een Dean, komop, niet laten liggen ;-)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |