Idd. Ik vreesde gelijk al voor zoiets. Hopelijk overwint hij dit. Hij is dan wel 67, maar volgens mij is die oude Ronnie nog hartstikke taaiquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Damn.
Dat verklaart ook meteen waarom de tour gelijk is afgelast en niet verplaatst.
Onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd. Ik vreesde gelijk al voor zoiets. Hopelijk overwint hij dit. Hij is dan wel 67, maar volgens mij is die oude Ronnie nog hartstikke taai.
Mijn bestelling heb je nog staan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:14 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens: Zondagochtend bestel ik bij GFS!
Wie mee wil bestellen moet even wat hij graag wil PM'en, en dan komt alles in orde
Ik ff nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:14 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens: Zondagochtend bestel ik bij GFS!
Wie mee wil bestellen moet even wat hij graag wil PM'en, en dan komt alles in orde
M'n vader ook.quote:Op vrijdag 27 november 2009 06:55 schreef The_Dean het volgende:
Jimi Hendrix is vandaag jarig
*zet Watchtower op.
Uh... Geef voor de zekerheid alles even door.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn bestelling heb je nog staan?
Ik zal zo nog even kijken of ik hem wel of nog ga wijzigen.
Ik zeg, doen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:57 schreef TeleluvR het volgende:
Oef, eigenlijk even nadenken over een setje crunchy's!
Okquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ff niet.
GFS heeft helaas nog geen soapbars voor bas.
Gefeliciteerdquote:
Ja fuck man,... Helemaal zo rustig nog niequote:
quote:
Je hebt PMquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Uh... Geef voor de zekerheid alles even door.
Oei, lastig. Een quiche zonder ei zou het allermooist zijn...quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:08 schreef Witchfynder het volgende:
Hoi,
Ik ben bassist en ga zo een quiche eten. Nu lees ik op de verpakking dat er prei in zit, maaar...ik ben ook Coca Cola Zero aan het drinken. Als ik vanavond mijn bas gewoon in mijn amp prik, kan ik dan gewoon optreden of had ik toch een quiche met geitenkaas moeten nemen?![]()
Alvast bedankt!
Als je versterker een koptelefoon-uitgang heeft, kan je er een koptelefoon op aansluiten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:02 schreef Stevennn het volgende:
oke mooi bedankt
En als ik daar een koptelefoon op aan wil sluiten, moet dat dan ook via de versterker?
Prei en Coca Cola Zero is vaak een slechte combinatie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:08 schreef Witchfynder het volgende:
Hoi,
Ik ben bassist en ga zo een quiche eten. Nu lees ik op de verpakking dat er prei in zit, maaar...ik ben ook Coca Cola Zero aan het drinken. Als ik vanavond mijn bas gewoon in mijn amp prik, kan ik dan gewoon optreden of had ik toch een quiche met geitenkaas moeten nemen?![]()
Alvast bedankt!
Verkeerde topic, probeer het eens in het bassisten topic!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:08 schreef Witchfynder het volgende:
Hoi,
Alvast bedankt!
Werd me laatst een ter ruil aangeboden... wat kan je er mee? Ik niksquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:45 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik wil een loopingstation, maar die dingen zijn verrekte duur![]()
tvp
Leuke onemanband dingetjes doen, lagen opnemen en eroverheen solo's spelenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Werd me laatst een ter ruil aangeboden... wat kan je er mee? Ik niks
Weet ik. Maar ik zie het practisch nut niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Leuke onemanband dingetjes doen, lagen opnemen en eroverheen solo's spelen
Maar niet onstage... zag laatst Najin Amhali met zo'n ding spelen, dat was best goed... kan het alleen niet meer vinden op YouTube.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:32 schreef DrD00m het volgende:
Dat kan je ook met simpele recordings-apparatuur.
Riffje opnemen, loopen en eroverheen spelen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Leuke onemanband dingetjes doen, lagen opnemen en eroverheen solo's spelen
Dat doe ik dusquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:32 schreef DrD00m het volgende:
Dat kan je ook met simpele recordings-apparatuur.
Riffje opnemen, loopen en eroverheen spelen
Deze?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar niet onstage... zag laatst Najin Amhali met zo'n ding spelen, dat was best goed... kan het alleen niet meer vinden op YouTube.
Nee.... iets met een antwoordapparaat inspreken...quote:
Dankquote:
Succesquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:37 schreef Witchfynder het volgende:
Groeten van Conorach vanaf de A16 bij Dordt!
Akkoordenschema's opnemen waarna je er over kan improviserenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Werd me laatst een ter ruil aangeboden... wat kan je er mee? Ik niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |