quote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef Syheriat het volgende:
-Chicks die 20+ zijn en nog bij hun ouders wonen omdat het "handig/makkelijk is", en niet door geldgebrek ofzo.
Als je dat een afknapper vind dan blijft er weinig over lijkt me
-Een keer afgeknapt op 'n meisje omdat ze voor geen meter kon schaken. Het was echt droevig, en, ookal is het een kutreden, ik kon er niet mee omgaan.
Jeezus wat kutreden![]()
Mijn ex heeft een nieuwe vriend van 30, heeft enkel zijn motorrijbewijs. Nogal lastig toen ze midden in de nacht terugkwam van d'r uitwisseling met koffers en hij haar eigenlijk zou oppikkenquote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Terechte klacht, een man moet op z'n 30ste je wel kunnen ophalen en thuisbrengen met de auto.
Het is toch wel een indicatie voor wat je in de toekomst van hem kan verwachten.:7
En gelukkig was daar de galante ArcticBlizzard die wel ff aan kwam rijdenquote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Mijn ex heeft een nieuwe vriend van 30, heeft enkel zijn motorrijbewijs. Nogal lastig toen ze midden in de nacht terugkwam van d'r uitwisseling met koffers en hij haar eigenlijk zou oppikken
Beetje belachelijk dit! Zoveel mensen fietsen naar hun werk, dat is gezond en leuk en beter voor het milieu!quote:Op maandag 7 december 2009 14:26 schreef emiliana het volgende:
- hij was 30 en had geen auto of rijbewijs. Hij ging naar zijn werk met de fiets. Klinkt misschien heel oppervlakkig, maar ik vond het een enorme afknapper
Dit zijn dus de dames waar ik nooit mee door een deur zou willen gaan ... zware afknapper dus ...quote:Op maandag 7 december 2009 14:26 schreef emiliana het volgende:
- hij was 30 en had geen auto of rijbewijs. Hij ging naar zijn werk met de fiets. Klinkt misschien heel oppervlakkig, maar ik vond het een enorme afknapper.
LOL mag ik even lachen ... wat kan je daar tegen over zetten als vrouw zijnde .. zelf maar eisen maar niets er tegen over zetten ...quote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Terechte klacht, een man moet op z'n 30ste je wel kunnen ophalen en thuisbrengen met de auto.
Het is toch wel een indicatie voor wat je in de toekomst van hem kan verwachten.:7
Ik dacht dat mannen dat wel leuk zouden vindenquote:Op maandag 7 december 2009 16:17 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad, ben eens afgeknapt op een heel leuk meisje omdat ze aan auto's sleutelde.
LOL jij maakt gelijk achterlijke interpretatiesquote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dit zijn dus de dames waar ik nooit mee door een deur zou willen gaan ... zware afknapper dus ...
Alles moet een man al in bezit hebben maar ergens zelf voor gaan sparen of leren .... nee
Hoop ooit nog eens dat ik een dame tegen komt die samen iets kan/wil op bouwen en niet alles kant en klaar wil hebben ...
Want van die materieele dames daar heb ik zo ie zo als niets aan ..
Heb alles wat me hart begeert dus dat verwacht ik van een dame ook en daarbij een dame die komt voor andere dingen dan mij als persoon mag van mij gewoon lekker thuis blijven.
[..]
LOL mag ik even lachen ... wat kan je daar tegen over zetten als vrouw zijnde .. zelf maar eisen maar niets er tegen over zetten ...
ppfff
haha wat was er mis mee?quote:Op maandag 7 december 2009 21:57 schreef Hitori het volgende:
Ik ben ooit eens afgeknapt op een jongen die in de eerste instantie heel aardig en leuk was, maar bij de eerste echte ontmoeting bleek hij een stem te hebben waarvan m'n haren overeind gingen staan.
Heel jammer, want zolang hij z'n mond hield was hij een perfecte kandidaat, maar die stem..!
Ugh ja heb een vega ex, NOOIT MEER. Geef mij maar lekker vlees.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:26 schreef Avey het volgende:
Volgens mij had ik deze al genoemd: ze was vegetarisch.
Nog eentje: ze had een heel lelijke tattoo. Nou ben ik daar sowieso niet zo'n fan van maar daar zet ik mezelf nog wel overheen. Deze was echter zo lelijk... echt een afknapper.
Negah Materiaalquote:Op donderdag 26 november 2009 18:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
De vrije vertaling is dat ze op foute mannen valt.
Het was zo'n zelf uitgeroepen stoere jongen met een hele hoge schelle piepstem. Het ego kon je prima negeren, maar die stem niet.quote:
ik vind dat een vrouw ook een rijbewijs en een wagen moet hebben. Dat heb ik ook. Moet later misschien altijd de man de boodschappen doen en met de kinderen rondrijden omdat mevrouw niet achter het stuur durft te kruipen? Als vrouw moet je ook over een wagen beschikken en er mee kunnen rijden !quote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef RAVW het volgende:
LOL mag ik even lachen ... wat kan je daar tegen over zetten als vrouw zijnde .. zelf maar eisen maar niets er tegen over zetten ...
ppfff
Beter Gerard dan Geziptquote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de naam Gerard?
Ik denk dat het die vrouwen vooral gaat om het gebrek aan ontwikkeling bij een man zonder rijbewijsquote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dit zijn dus de dames waar ik nooit mee door een deur zou willen gaan ... zware afknapper dus ...
Alles moet een man al in bezit hebben maar ergens zelf voor gaan sparen of leren .... nee
Hoop ooit nog eens dat ik een dame tegen komt die samen iets kan/wil op bouwen en niet alles kant en klaar wil hebben ...
Want van die materieele dames daar heb ik zo ie zo als niets aan ..
Heb alles wat me hart begeert dus dat verwacht ik van een dame ook en daarbij een dame die komt voor andere dingen dan mij als persoon mag van mij gewoon lekker thuis blijven.
[..]
ppfff
Wat is hier mis mee? Niet iedereen gaat op zijn/haar 18e het huis uit op kamers. 25 and still living with my parentsquote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef Syheriat het volgende:
-Chicks die 20+ zijn en nog bij hun ouders wonen omdat het "handig/makkelijk is", en niet door geldgebrek ofzo.
Daar heb ik ook veel moeite mee. Ben nu in contact gekomen met een hele aardige meid maar de taalfouten die zij maakt doen pijn aan mijn ogenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:27 schreef TjilpTjilp het volgende:
- Heel slecht spellen (daar kan ik echt niet mee omgaan als we msnen)
Daar kan ik ook gigantisch op afknappenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:27 schreef TjilpTjilp het volgende:
En zo kan ik er nog wel een paar bedenken:
- Geen muzieksmaak ("ik hou van alles behalve rock"... brrrr!)
- Bijna niks lusten (w.b.t. eten)
- Heel slecht spellen (daar kan ik echt niet mee omgaan als we msnen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |