tot nu was de winterjas idd nog niet erg nodig, maar nu is het wel fris iddquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:20 schreef appelsientje het volgende:
Het is idd lekker fris buiten...
Moest net nog wat rond brengen op de fiets.. blij dat ik dit keer mijn winterjas aan had.
waarschijnlijk niet. in de loop van de nacht komt er meer bewolking en gaat het waaien, en stijgt de temperatuur. Grote kans dat morgenochtend de vorst al lang verdwenen is, en dus ook het ijs op je autoruit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:23 schreef Sj0rSz het volgende:
Hmm, dat wordt morgenochtend weer mijn autoruiten ijsvrij maken
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet. in de loop van de nacht komt er meer bewolking en gaat het waaien, en stijgt de temperatuur. Grote kans dat morgenochtend de vorst al lang verdwenen is, en dus ook het ijs op je autoruit.
Idd... mooie haloquote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef Estate het volgende:
De temperatuur is nu al weer boven nul, het was -2,4 hier in Wageningen en nu alweer +2.
Nu trouwens ook weer een hele mooie maan halo te zien. De tweede keer alweer deze week.
Maar het is dus nog niet echt winter zeg maar.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee johdat was vorige maand of die maand daarvoor al
quote:Op woensdag 2 december 2009 01:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar het is dus nog niet echt winter zeg maar.
Tussen sinterklaas en kerst schijnt de winter in ons land te komen.quote:Op woensdag 2 december 2009 04:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat niet is dat kan nog komen he.
21 december iddquote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Tussen sinterklaas en kerst schijnt de winter in ons land te komen.
Goed dat ze dat nu al weten, terwijl ze het weer van overmorgen nog amper goed kunnen verwachten.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Tussen Sinterklaas 2009 en kerst 2010 zal het zeker een keer komenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat ik morgenvroeg nat wordt?quote:Overdag krijgt de regen een meer buiig karakter. In de middag kan de zon zich heel even laten zien. Aan het eind van de middag neemt de buiigheid toe en aan de westkust kunnen de buien met hagel en onweer gepaard gaan. De middagtemperatuur wordt ongeveer 9 graden. De wind is zuidelijk, matig, aan de kust (vrij) krachtig. In de avond draait de wind naar zuidwest. (KNMI)
Eens!quote:
wat een grafhel vanmorgen/vanmiddag.quote:
Gilze-Rijen melde ookal wat natte vlokjes afgelopen nachtquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:59 schreef Fredo55 het volgende:
Gisteravond laat trok er een buienlijn over mijn eiland, tot mijn verbazing zakte de temperatuur
naar een graad of 3.
Het merendeel was regen, maar er zaten ook enkele vlokken natte sneeuw tussen.
Hmm 8 december is niet heel ver weg voor een redelijk juiste voorspelling. Ik ben benieuwd, de storm vind ik wat minder maar de sneeuw daarna en de kou mag wel komen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef style het volgende:
Iemand dit al gelezen?:
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=15233
Vraag me af wat ik daar als leek zijnde van moet denken.
De "windband" waarvan gesproken wordt ...is de Jetsream ( straalstroom ).quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef style het volgende:
Iemand dit al gelezen?:
Interessant. Maar even volgen dat topicquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef style het volgende:
Iemand dit al gelezen?:
Elfstedentocht?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De "windband" waarvan gesproken wordt ...is de Jetsream ( straalstroom ).
En als die ten zuiden van ons komt. Dan is de kans op ( winterse ) kou groter.
Dus laten we hopen dat we in een flinke kou trog terecht komen
Als de kou streng is en lang genoeg aanhoud.....quote:
Lijkt me wel wat, 2009/2010 weer een elfstedentocht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als de kou streng is en lang genoeg aanhoud.....
Ik neem het iig met een korreltje zout.. En al klopt het wat die gast daar zegt, de kans dat het gebeurt is nog steeds heel klein denk ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:35 schreef Bierie het volgende:
Hoe realistisch is die voorspelling van onweer-online vraag ik mij af.
Klinkt allemaal nogal opgeklopt en ik ben nogal skeptisch...
Dan lijkt het net de noordpool hierquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
12bft en dan -10...
Ja en mijn weerstation geeft nu orkaan cat 5 aan en 60 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |