Interessant. Maar even volgen dat topicquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef style het volgende:
Iemand dit al gelezen?:
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=15233
Vraag me af wat ik daar als leek zijnde van moet denken.
Elfstedentocht?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De "windband" waarvan gesproken wordt ...is de Jetsream ( straalstroom ).
En als die ten zuiden van ons komt. Dan is de kans op ( winterse ) kou groter.
Dus laten we hopen dat we in een flinke kou trog terecht komen
Als de kou streng is en lang genoeg aanhoud.....quote:
Lijkt me wel wat, 2009/2010 weer een elfstedentocht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als de kou streng is en lang genoeg aanhoud.....
Ik neem het iig met een korreltje zout.. En al klopt het wat die gast daar zegt, de kans dat het gebeurt is nog steeds heel klein denk ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:35 schreef Bierie het volgende:
Hoe realistisch is die voorspelling van onweer-online vraag ik mij af.
Klinkt allemaal nogal opgeklopt en ik ben nogal skeptisch...
Dan lijkt het net de noordpool hierquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
12bft en dan -10...
Ja en mijn weerstation geeft nu orkaan cat 5 aan en 60 graden
Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:35 schreef Bierie het volgende:
Hoe realistisch is die voorspelling van onweer-online vraag ik mij af.
Klinkt allemaal nogal opgeklopt en ik ben nogal skeptisch...
Heb het over +60 graden hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dan lijkt het net de noordpool hier
Zout...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:37 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik neem het iig met een korreltje zout.. En al klopt het wat die gast daar zegt, de kans dat het gebeurt is nog steeds heel klein denk ik
ah dan zou mijn voorspelling toch nog uitkomenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:16 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Hmm 8 december is niet heel ver weg voor een redelijk juiste voorspelling. Ik ben benieuwd, de storm vind ik wat minder maar de sneeuw daarna en de kou mag wel komen.
In ieder geval een leuk kaartje om in de gaten te houden.
[ afbeelding ]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:42 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ah dan zou mijn voorspelling toch nog uitkomen![]()
eerst nog een flinke storm(9Bft) en dan mega koud
Inderdaad, ik zat ook al te kijken. Dat is ook voor het eerst deze winter volgens mij dat het er zo uit ziet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:24 schreef aloa het volgende:
GFS ziet er halverwege december behoorlijk winters uit.
Een paar dagen geleden zag het er ook al zo uit.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:00 schreef leroytje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zat ook al te kijken. Dat is ook voor het eerst deze winter volgens mij dat het er zo uit ziet.
waar is dit in hemelsnaam op gebaseerd ?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:33 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat er allemaal van uitkomt..
Ja dat gevoel heb ik ook... ik hoop het zo van harte dat het steenkoud gaat worden.. maar de teleurstelling..quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:53 schreef Bierie het volgende:
Ik hoop het vurig![]()
![]()
Maar ik ben oh zo bang dat ik teleurgesteld zal zijn tegen de tijd dat het Februari is en we de winter met een lullige -2 ergens in Januari moeten afsluiten
De spreiding is enorm, enige pluspunt is dat er een duidelijke groep in de min zit.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:44 schreef horned_reaper het volgende:
Ik zal hier even de weermodellen plaatsen:
De Amerikaanse pluim
[ afbeelding ]
De Europese pluim
[ afbeelding ]
De pluim van de Uni van Wageningen
[ afbeelding ]
De pluimen van het KNMI
[ afbeelding ]
En deze afbeelding maakt het wel heel erg bont, want als we dit moeten geloven gaat het op 19 December overdag met zo een 15 graden vriezen![]()
[ afbeelding ]
Nou laat maar komen
En dat is mijn houvastquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
De spreiding is enorm, enige pluspunt is dat er een duidelijke groep in de min zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |