tot nu was de winterjas idd nog niet erg nodig, maar nu is het wel fris iddquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:20 schreef appelsientje het volgende:
Het is idd lekker fris buiten...
Moest net nog wat rond brengen op de fiets.. blij dat ik dit keer mijn winterjas aan had.
waarschijnlijk niet. in de loop van de nacht komt er meer bewolking en gaat het waaien, en stijgt de temperatuur. Grote kans dat morgenochtend de vorst al lang verdwenen is, en dus ook het ijs op je autoruit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:23 schreef Sj0rSz het volgende:
Hmm, dat wordt morgenochtend weer mijn autoruiten ijsvrij maken
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet. in de loop van de nacht komt er meer bewolking en gaat het waaien, en stijgt de temperatuur. Grote kans dat morgenochtend de vorst al lang verdwenen is, en dus ook het ijs op je autoruit.
Idd... mooie haloquote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef Estate het volgende:
De temperatuur is nu al weer boven nul, het was -2,4 hier in Wageningen en nu alweer +2.
Nu trouwens ook weer een hele mooie maan halo te zien. De tweede keer alweer deze week.
Maar het is dus nog niet echt winter zeg maar.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee johdat was vorige maand of die maand daarvoor al
quote:Op woensdag 2 december 2009 01:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar het is dus nog niet echt winter zeg maar.
Tussen sinterklaas en kerst schijnt de winter in ons land te komen.quote:Op woensdag 2 december 2009 04:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat niet is dat kan nog komen he.
21 december iddquote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Tussen sinterklaas en kerst schijnt de winter in ons land te komen.
Goed dat ze dat nu al weten, terwijl ze het weer van overmorgen nog amper goed kunnen verwachten.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Tussen sinterklaas en kerst schijnt de winter in ons land te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |