Jaquote:
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 25-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 043 L.no
02. 040 The_Dean
03. 029 Luctor.et.Emergo
04. 021 DjRex89
05. 010 AMDB
06. 006 Kuno_van_Dijk
07. 005 jna
08. 005 Bootje84
09. 004 Messenga
10. 002 Puala
11. 001 Isdatzo
12. 001 motorbloempje
Reeks-statistieken!
Wat nu weerquote:
En zo is dat!quote:
Succesquote:Op donderdag 26 november 2009 10:19 schreef DjRex89 het volgende:
Morgen kom mn stagebegeleider van school weer langs. Vandaag dus het een en ander voorbereiden.
Goeiemorgenquote:
Wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:38 schreef The_Dean het volgende:
Valt me mee dat we vanochtend nog geen downtime hebben gehad
Het zal vast nog komen.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:38 schreef The_Dean het volgende:
Valt me mee dat we vanochtend nog geen downtime hebben gehad
Oh, was ik toen toevallig even aan het werk ofzoquote:
Ik zit er op te wachtenquote:
Ja hoorquote:
Wanneer was dat dan?quote:
Jup.. ben lekker aan het ontbijten.quote:
Rond 8.45 een paar minuutjes.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan?
[..]
Jup.. ben lekker aan het ontbijten.
Keurigquote:
quote:
Slapen?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:04 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Alleen weet ik nu niet wat ik zal gaan doen.
Geen zin.quote:
Voor mij in de plaats stage lopen? Ik heb nog zat dingen buiten mn stage te doen en te weinig tijdquote:Op donderdag 26 november 2009 11:04 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Alleen weet ik nu niet wat ik zal gaan doen.
Nou? Vertelquote:Op donderdag 26 november 2009 11:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen zin.Ik denk dat ik weet wat ik zal doen naast fok!en.
Weet je het zeker? Ik die het voor jou moet doen?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Voor mij in de plaats stage lopen? Ik heb nog zat dingen buiten mn stage te doen en te weinig tijd
Verhaaltje schrijven.quote:
quote:
Je bent toch goed met computers?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik die het voor jou moet doen?
[..]
Verhaaltje schrijven.
Oh?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je bent toch goed met computers?
[bootje]quote:Op donderdag 26 november 2009 11:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Prima, bijna weekend
Kan me alleen niet verzetten tot mn rapportageSaai hoofdstuk
True.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[bootje]
Verzetten tegen, zetten tot.
[/bootje]
Ja, wat ga je doen in het weekend?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Prima, bijna weekend
Kan me alleen niet verzetten tot mn rapportageSaai hoofdstuk
Ga maar weer eens half Nederland doorreizen om samen met m'n vriendin een weekendje bij mn ouders te zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 11:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, wat ga je doen in het weekend?![]()
gewoon doorzetten. Hoe sneller je ermee bezig bent, hoe sneller je ervan af bent.
Heeeel officieel beginnen we half acht, maar kom met grote regelmaat zo tussen half acht en iets over acht binnen zeilen. Maken ze geen probleem van. Ik schrijf toch de uren die ik echt werk, en dat weten ze, dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:56 schreef Messenga het volgende:
Hoe strikt is bij jullie de organisatie wat betreft aanwezigheid en dergelijke?
Ik ben al meerdere malen met reden later gekomen en het was geen probleem
Half 8?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heeeel officieel beginnen we half acht, maar kom met grote regelmaat zo tussen half acht en iets over acht binnen zeilen. Maken ze geen probleem van. Ik schrijf toch de uren die ik echt werk, en dat weten ze, dus.
Ook soms dan kom ik bijna op tijd, en dan is er iets waardoor ik alsnog 15-20 minuten later ben... hoef niet eens meer reden aan te voeren, want dat ben ik dan eigenlijk standaard
Klinkt gezellig!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ga maar weer eens half Nederland doorreizen om samen met m'n vriendin een weekendje bij mn ouders te zijnJij?
Jamaar, ik moet nog tot 15 Januari, dus niet te snel
Half acht tot vierquote:Op donderdag 26 november 2009 12:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Half 8?
Baal je bloembollen uit de grond ofzo?
Haha ok, hoelang mag je nog?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Half acht tot vier
En nee, geen bloembollen. Werk bij die lui die van die koffiepadapparaten maken die je [zo'n beetje] in elk huishouden vind.
Saaie bende
Welke film?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Klinkt gezellig!![]()
Ik ga naar de bios met vriendinnen, that's it.
Tot mijn 67equote:
Wat wil je uiteindelijk bereiken dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tot mijn 67e
Nee, heb contract tot eind januari. Wellicht wel [wederom] verlenging, maar kijk wel wat om me heen
New Moon.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Haha ok, hoelang mag je nog?
[..]
Welke film?
Geld verdienen met/in de muziek.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat wil je uiteindelijk bereiken dan?
Ik martel mezelf idd.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
ZuchtDoe het niet, tenzij je de eerste leuk vond.
Ga dan naar een chickflickquote:Op donderdag 26 november 2009 12:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik martel mezelf idd.
De eerste film was verschikkelijk. Ik ben benieuwd hoe het vervolg is.. of het een beetje beter is.
Mijn vriendinnen zijn er helemaal gek op, dus ik ga meer om de gezelligheid.
Wijvenfilmquote:
Twilight is geen vrouwenfilm, Pretty Woman, The devil wears Prada, Princess Diaryquote:Op donderdag 26 november 2009 12:27 schreef L.no het volgende:
Dat Twylight gebeuren is toch een wijvenfilm?
Ah zo. Nu snap ik de definitie daarvan.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Twilight is geen vrouwenfilm, Pretty Woman, The devil wears Prada, Princess Diarydat soort films zijn vrouwenfilms.
Vampieren zijn tof, daarom keek ik de eerste deel.quote:
Sluit jezelf opquote:Op donderdag 26 november 2009 12:36 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ben ik weer!
Ben dus allergisch voor schimmels.. Handig. Die krengen komen in elk huis/gebouw voor
Boeiend, ik ben allergisch voor huismijtstof. Waarom kom je die crap NIET tegenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:36 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ben ik weer!
Ben dus allergisch voor schimmels.. Handig. Die krengen komen in elk huis/gebouw voor
Huisstofmijt komt ook overal voor...quote:Op donderdag 26 november 2009 12:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben allergisch voor huismijtstof. Waarom kom je die crap NIET tegen
Wel balen voor je trouwens.
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Huisstofmijt komt ook overal voor...
Ah, nu kan je rustig verder chicky's hosselen.quote:En balen? Mwah, eerst ff de mogelijkheden horen. Ben gelukkig ook niet allergisch voor mn chickies
Nee dat zeg je nietquote:Op donderdag 26 november 2009 12:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?![]()
[..]
Ah, nu kan je rustig verder chicky's hosselen.
Ook gewoon niet... je moet waarom veranderen in Wanneer en dan begrijpt iedereen je sarcastische toonquote:
Ik overleef het wel hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:03 schreef Messenga het volgende:
Jongens, nu voelt L.no zich onbegrepen
Dus datquote:Op donderdag 26 november 2009 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook gewoon niet... je moet waarom veranderen in Wanneer en dan begrijpt iedereen je sarcastische toon
Fuck yeahquote:Op donderdag 26 november 2009 12:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?![]()
[..]
Ah, nu kan je rustig verder chicky's hosselen.
Ik begreep je wel hoor alleen stond er wat andersquote:Op donderdag 26 november 2009 13:03 schreef L.no het volgende:
Sorry voor mijn gebrekking Nederlands dan.
Daarom: Verstand op nul en doorpostenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:09 schreef L.no het volgende:
Teveel denken en posten werkt voor geen meter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom: Verstand op nul en doorpostenDan is mijn Nederlands nóg slechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Maar dan heb je een excuusquote:Op donderdag 26 november 2009 13:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan is mijn Nederlands nóg slechter.
Pond kaas en liter melk alstublieft.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:19 schreef Californium het volgende:
Hello dus
Ef snel naar de winkel
Ja 3 woorden. Kan je beter Surinaams hebben hoor. Dat begrijp je als Nederlander makkelijker denk ikquote:Op donderdag 26 november 2009 13:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar dan heb je een excuus
Zolang je maar niet Papiaments gaat praten, dan snappen we de ballen er niet meer van
Ja, die andere neger.
Geen idee, kom er nooitquote:Op donderdag 26 november 2009 13:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ja 3 woorden. Kan je beter Surinaams hebben hoor. Dat begrijp je als Nederlander makkelijker denk ik
Dat is ook weer waar.quote:
En meteen doenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.Nu is het te laat voor.
Ik ben slechter dan Papiaments dan Frans, en dát is een hele opgave.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar dan heb je een excuus
Zolang je maar niet Papiaments gaat praten, dan snappen we de ballen er niet meer van
Ja, die andere neger.
Oh, sorry.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben slechter dan Papiaments dan Frans, en dát is een hele opgave.
En een reep chocolade!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Pond kaas en liter melk alstublieft.
Google chrome.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:24 schreef The_Dean het volgende:
Waarom kan ik in FireFox trouwens niet alt+s'en?
Ohja! Heb thuis nog een zakje chocoladekruidnoten. Hoef ik vanavond ook niet te kokenquote:
Werkt dat ook met tabbladen?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
Google chrome.
Alles ging bij mij opeens 5 keer sneller
Turkse pizza in de koelkast. Maar die gaat vanavond niet halenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ohja! Heb thuis nog een zakje chocoladekruidnoten. Hoef ik vanavond ook niet te koken
Heb geen ovenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
Turkse pizza in de koelkast. Maar die gaat vanavond niet halen
quote:
Meteen even downloadenquote:
quote:
klikquote:Op donderdag 26 november 2009 13:24 schreef The_Dean het volgende:
Waarom kan ik in FireFox trouwens niet alt+s'en?
Heb Google Chrome alquote:
Alleen na een week niet meer... (bij mij dan..)quote:Op donderdag 26 november 2009 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
Google chrome.
Alles ging bij mij opeens 5 keer sneller
Gaat hier wel vlot jaquote:Op donderdag 26 november 2009 13:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alleen na een week niet meer... (bij mij dan..)
Heb het een paar maanden gebruikt maar uiteindelijk toch vanaf gestapt.. Vaak een vastlopen en ook vaak traag (10+ tabs open) maar misschien is dat nu wel verbeterd?quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alleen na een week niet meer... (bij mij dan..)
Nooit zoveel tabs open, dus dat scheeltquote:Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb het een paar maanden gebruikt maar uiteindelijk toch vanaf gestapt.. Vaak een vastlopen en ook vaak traag (10+ tabs open) maar misschien is dat nu wel verbeterd?
Ik altijd wel.. Heb er als startpagina al zo'n 8 open. Waarschijnlijk komt het doordat firefox beter om kan gaan met meerdere tabs dan chrome. Zal binnenkort Chrome weer eens installeren om te kijken hoe het nu is..quote:Op donderdag 26 november 2009 14:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nooit zoveel tabs open, dus dat scheelt
Daardoor is het scherm waar de inhoud in staat wel groter gewordenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:22 schreef The_Dean het volgende:
Och, we zien het wel. Komt wel eens voor dat ik zoveel open heb, maar nooit vaak. En dan alleen wat pagina's tekst.
Wel even wennen dat de tabs nu boven de adresbalk staan
Dat is in FF toch ook?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:23 schreef The_Dean het volgende:
En dat hij nieuwe tabs opent rechts naast het tabje wat je voor hebt, in plaats van helemaal aan het einde rechts
Ja, ze hebben het mooi verwerkt in die bovenste balk inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daardoor is het scherm waar de inhoud in staat wel groter geworden
Nee, niet in de mijne.quote:
Oh zo, ja dat is in FF iid niet zo maar in IE dan weer wel.. Lekker logischquote:Op donderdag 26 november 2009 14:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, niet in de mijne.
Nieuwe tabblad aanmaken wel, maar een link in een nieuwe tab openen krijg ik nu meteen rechts naast diezelfde waar ik in aan het browsen ben.
iLocal.nl?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:57 schreef w00h00 het volgende:
Weet iemand nog een goede site waar je gemakkelijk per stad kunt zien welke grote bedrijven er allemaal in die stad zitten?
www.stageplek.nl?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:57 schreef w00h00 het volgende:
Weet iemand nog een goede site waar je gemakkelijk per stad kunt zien welke grote bedrijven er allemaal in die stad zitten?
Nu welquote:Op donderdag 26 november 2009 14:53 schreef The_Dean het volgende:
Even wennen
Maar wat zeg je er van...?
Nah niet echt overzichtelijk.quote:
Gouden Gids!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:22 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nah niet echt overzichtelijk.
Ik ben eigenlijk gewoon opzoek naar een lijst met de 'grotere' bedrijven per stad.
Het is ijsthee geworden, ook erg lekkerquote:
quote:
Hoelaat ga je naar bed?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mijn biologische klok misschien.
Hier heeft het vanmiddag best hard geregend maar nu droogquote:Op donderdag 26 november 2009 16:28 schreef AMDB het volgende:
Jezus, ineens stortregen hier, en gaat ook nog wel ff aanhouden, zeker in Nijmegen
Bijnaquote:
Word je hard vanquote:Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef DjRex89 het volgende:
Het zou mij niks verbazen als het vandaag later wordt dan half6
Heb ik niet zo'n behoefte aanquote:
Inhoud. Houtsnippers zijn natuurlijk niet massief qua gewicht..quote:
Als je het als gewicht bedoelde (wat overigens fout geweest zou zijn) dan kreeg je restecpaquote:Op donderdag 26 november 2009 16:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Inhoud. Houtsnippers zijn natuurlijk niet massief qua gewicht..
Och arme kind.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:48 schreef Bootje84 het volgende:
Tering. Ben kapot. Heb ff samen met mn vader 8 kuub houtsnippers weggeschept en weggereden met kruiwagens...
Dus met andere woorden, 37% van de 212.000 verdachten waren buitenlanders. Hoeveel % buitenlanders zijn er in de Nederlandse samenleving? Dan krijg je weer een ander beeld..quote:Van alle aangehouden verdachten in 2005 (212.000) had 63 procent een autochtone achtergrond.
Vertel er dan ook bij hoeveel procent buitenlanders het dan is.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dus met andere woorden, 37% van de 212.000 verdachten waren buitenlanders. Hoeveel % buitenlanders zijn er in de Nederlandse samenleving? Dan krijg je weer een ander beeld..
Als er in Nederland 1 miljoen buitenlanders zijn en daarvan is 70.000 mensen die dat jaar verdacht zijn van criminele activiteiten, is dat best aardig wat, gezien de 1 miljoen buitenlanders..quote:Op donderdag 26 november 2009 17:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Vertel er dan ook bij hoeveel procent buitenlanders het dan is.
En wat is je punt nu?
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dus met andere woorden, 37% van de 212.000 verdachten waren buitenlanders. Hoeveel % buitenlanders zijn er in de Nederlandse samenleving? Dan krijg je weer een ander beeld..
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als er in Nederland 1 miljoen buitenlanders zijn en daarvan is 70.000 mensen die dat jaar verdacht zijn van criminele activiteiten, is dat best aardig wat, gezien de 1 miljoen buitenlanders..
Dat ten opzichte van de ± 15 miljoen autochtonen waarvan 140.000 verdacht zijn van criminele activiteiten..
Besides. wát is nog een allochtoon en wat is een autochtoon..? Waar ligt de grens?
Als het de Friezen niet zijn, dan de Zeeuwen wel. En als ze niks kunnen bedenken gaan ze wel weer buitelanders klieren. Kutpubersquote:Op donderdag 26 november 2009 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn we weer allochtoontje aan het bashen?
inderdaad. Alsof zij zo geweldig zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als het de Friezen niet zijn, dan de Zeeuwen wel. En als ze niks kunnen bedenken gaan ze wel weer buitelanders klieren. Kutpubers
Randstadquote:Op donderdag 26 november 2009 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. Alsof zij zo geweldig zijn.
Randstadquote:
Vergeet de Limburgers niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als het de Friezen niet zijn, dan de Zeeuwen wel. En als ze niks kunnen bedenken gaan ze wel weer buitelanders klieren. Kutpubers
quote:
Dat zijn jouw woorden.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:24 schreef L.no het volgende:
Of zijn we neit waardig om genoemd te worden?
Dit soort berichten kan je natuurlijk op meerdere manieren lezen..quote:Op donderdag 26 november 2009 18:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Je mist het punt, het gaat niet om de absolute percentages of getallen maar om het beeld dat / geschetst wordt / heerst /. Namelijk dat het merendeel van die criminaliteit veroorzaakt wordt door allochtonen (jongeren) en dat is pertinent onwaar.
Het gaat over het altijd benoemen van ‘allochtone criminaliteit’ om vervolgens blind te zijn voor ‘autochtone criminaliteit’.
Overigens, als je leefmilieu meerekent in die cijfertjes van jou ga je weer een heel ander beeld krijgen. Ik denk dat de cijfers wat betreft criminaliteit in één bepaalde wijk of omgeving geen of weinig verschil tonen tussen allochtonen en autochtonen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vergeef het je wel.
Reden: zie sig.
Ik vind het accent wat ze hebben best cool. Ik heb er niets op tegen.. Ook geen spijt van L.no gehad..quote:
Niet nodigquote:
Omdat die 1% van de 10% (ik gebruik even jouw cijfertjes, waarmee ik niet zeg dat ze kloppenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dit soort berichten kan je natuurlijk op meerdere manieren lezen..
Ik ontken niet dat autochtone jongeren ook crimineel (kunnen) zijn. Maarja, wat boeit mij die 1% als 10% van de allochtonen crimineel is..?
Kan jij het ff overnemen, ik heb een beetje een off-day vandaagquote:Op donderdag 26 november 2009 18:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jawel, test L.no op het doorzien van drogreden!
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vind het accent wat ze hebben best cool. Ik heb er niets op tegen.. Ook geen spijt van L.no gehad..
Bootje kan geen 'correlatief verband' doen want het betekent dat er een samenhang is tussen twee verschijnselen. Het is zo of het is niet zo*.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:11 schreef L.no het volgende:
Hey, Isdatzo.. ik heb het toevallig dit op school geleerd gisteren. Is wat Bootje nu doet een correlatief verband en een drogreden?
Of moet ik een tijdje verder blokken.
Awwwwww <troost.gif>.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan jij het ff overnemen, ik heb een beetje een off-day vandaag
You know it's truequote:Op donderdag 26 november 2009 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. Alsof zij zo geweldig zijn.
Ik háát Portugezen ook omdat ik ze niet verstaquote:Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Bravebart het volgende:
Ik versta Limbo's gewoon nooit, dat is waarschijnlijk de bron voor mijn lichtelijke afkeer van Limbo's
Oh daar heb ik geen last vanquote:Op donderdag 26 november 2009 18:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik háát Portugezen ook omdat ik ze niet versta.
Dat heb ik met Fransen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik háát Portugezen ook omdat ik ze niet versta.
Ben ik blij dat ik niet meer op school zit.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bootje kan geen 'correlatief verband' doen want het betekent dat er een samenhang is tussen twee verschijnselen. Het is zo of het is niet zo*.
*Natuurlijk kan het voorkomen dat door verder onderzoek blijkt dat er helemaal geen verband is, of juist wel. En in 't geval van tegenstrijdige onderzoeken kan dat lastige situaties opleveren.
Bijvoorbeeld: heeft het seizoen invloed op de luchttemperatuur? Daar is (natuurlijk) een correlatief verband in te vinden.
Wat je zou kunnen stellen (of het waar is of niet laat ik in het midden) is dat er misschien een correlatief verband is tussen allochtoon zijn en crimineel zijn. En als dat zo is, dan is de vraag hoe dat verband tot stand komt. Is het omdat ze allochtoon zijn of is het omdat allochtonen meer aan de onderkant van de samenleving (in een slechter leefmilieu) zitten? Of is het omdat ze een grotere kleine teennagel hebben? Of omdat appels aan bomen groeien?
Wat bootje wel deed was een drogreden gebruiken (of iig, dat vind ik dan.. in tegenstelling tot jouw correlatie kan je het hier ook niet mee eens zijn). Maar welke: http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden
.
Of bedoelde je dat hij een correlatief verband aannemelijk probeerde te maken dmv een drogreden? Dan heb je 't goed gezien ja.
Zo uitgebreid geschreven.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bootje kan geen 'correlatief verband' doen want het betekent dat er een samenhang is tussen twee verschijnselen. Het is zo of het is niet zo*.
*Natuurlijk kan het voorkomen dat door verder onderzoek blijkt dat er helemaal geen verband is, of juist wel. En in 't geval van tegenstrijdige onderzoeken kan dat lastige situaties opleveren.
Bijvoorbeeld: heeft het seizoen invloed op de luchttemperatuur? Daar is (natuurlijk) een correlatief verband in te vinden.
Wat je zou kunnen stellen (of het waar is of niet laat ik in het midden) is dat er misschien een correlatief verband is tussen allochtoon zijn en crimineel zijn. En als dat zo is, dan is de vraag hoe dat verband tot stand komt. Is het omdat ze allochtoon zijn of is het omdat allochtonen meer aan de onderkant van de samenleving (in een slechter leefmilieu) zitten? Of is het omdat ze een grotere kleine teennagel hebben? Of omdat appels aan bomen groeien?
Wat bootje wel deed was een drogreden gebruiken (of iig, dat vind ik dan.. in tegenstelling tot jouw correlatie kan je het hier ook niet mee eens zijn). Maar welke: http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden
.
Of bedoelde je dat hij een correlatief verband aannemelijk probeerde te maken dmv een drogreden? Dan heb je 't goed gezien ja.
Ik ben je al kwijt na "Bootje kan"...quote:Op donderdag 26 november 2009 18:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Slappe reden zeg.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Bravebart het volgende:
Ik versta Limbo's gewoon nooit, dat is waarschijnlijk de bron voor mijn lichtelijke afkeer van Limbo's
Drogredenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik met Fransen.
* L.no neemt aantekeningen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Drogreden. Da's niet omdat je ze niet verstaat maar omdat 't gewoon een kutvolk is
.
Nah, ik vind het wel belangrijk om mensen te kunnen verstaanquote:
Dan had jij ook een drogreden bij je Portugezen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Drogreden. Da's niet omdat je ze niet verstaat maar omdat 't gewoon een kutvolk is
.
Dit is precies wat er in dat stuk bedoeld wordt. Het altijd hebben over de criminele allochtonen maar een blinde vlek hebben voor de criminele autochtonen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben je al kwijt na "Bootje kan"...
Maar goed. Als je het aantal incidenten zet ten opzichte van het aantal mensen dus:
140.000 autochtonen van de 15 miljoen = minder dan 1%
70.000 allochtonen van de 1 miljoen.. = 7%*
Dan kan je wel zien dat de percentages daarvan flink uiteen lopen.
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)44C8/0/index1119.pdfquote:Als je het heel krom trekt, kan je zeggen dat allochtonen 7 keer zo crimineel zijn als autochtonen. En nogmaals, wat is een autochtoon..? Wanneer wordt een allochtoon een autochtoon..?
quote:*rekenfouten voorbehouden
Heb je dan een hekel aan andere volkeren die een andere taal spreken waar je 'last van hebt'?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, ik vind het wel belangrijk om mensen te kunnen verstaan
Klopt, de werkelijke reden is dat ze ons genaaid hebben met voetbalquote:Op donderdag 26 november 2009 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan had jij ook een drogreden bij je Portugezen.
Ja! Als iedereen nou gewoon normaal Nederlands sprakquote:Op donderdag 26 november 2009 18:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb je dan een hekel aan andere volkeren die een andere taal spreken waar je 'last van hebt'?
Idd. Gelukkig spreken alle Portugezen bij mij op stage gewoon puick Engelsquote:Op donderdag 26 november 2009 18:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klopt, de werkelijke reden is dat ze ons genaaid hebben met voetbal.
En dat die Portugese voetballers gewoon achterbaks en smerig zijn.
Je hebt ze toch wel geslagen hèquote:Op donderdag 26 november 2009 18:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Gelukkig spreken alle Portugezen bij mij op stage gewoon puick Engels
Nee, ik laat ze koffie voor me halenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel geslagen hè.
Waarom hap ik godverdorie altijd.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Als iedereen nou gewoon normaal Nederlands sprak
Die blijft mooi, Boula is een baasquote:
quote:
Dat is inderdaad zo.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klopt, de werkelijke reden is dat ze ons genaaid hebben met voetbal.
En dat die Portugese voetballers gewoon achterbaks en smerig zijn.
Dit plaatje ziet er trouwens best wel fout uit.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit plaatje ziet er trouwens best wel fout uit.
Of is dat gewoon mijn dirty mind?
Ja.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit plaatje ziet er trouwens best wel fout uit.
Of is dat gewoon mijn dirty mind?
Als je de criminaliteit terug wil dringen, moet je eerst weten waar je je peilen op moet richten. Blijkbaar zijn allochtonen crimineler. Je moet ergens beginnen met het zoeken naar de daders.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit is precies wat er in dat stuk bedoeld wordt. Het altijd hebben over de criminele allochtonen maar een blinde vlek hebben voor de criminele autochtonen.
Want wat wil je? De criminaliteit terugdringen of de criminaliteit onder allochtonen terugdringen. Dat eerste toch? Want criminaliteit is criminaliteit. Lijdt je meer verlies wanneer een allochtoon ipv autochtoon je beurs jat?
[..]
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)44C8/0/index1119.pdf
[..]
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:50 schreef The_Dean het volgende:
Speciaal voor Luctor...
[ afbeelding ]
Uuuh, broodje Unox?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:50 schreef The_Dean het volgende:
Speciaal voor Luctor...
[ afbeelding ]
*Pijlenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je de criminaliteit terug wil dringen, moet je eerst weten waar je je peilen op moet richten. Blijkbaar zijn allochtonen crimineler. Je moet ergens beginnen met het zoeken naar de daders.
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:50 schreef The_Dean het volgende:
Speciaal voor Luctor...
[ afbeelding ]
Touché.. Zat ff niet op te lettenquote:
2) Per saldo zijn ze crimineler. Zie de percentages. En misschien staar ik wel op de allochtonen. Wil niet zeggen dat ik de autochtonen vergeet..quote:Op donderdag 26 november 2009 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
*Pijlen![]()
1. De daders zijn bekend hoor, je staart je blind op de criminaliteit door allochtonen. Wederom precies waar het artikel op doelt.
2. Hoezo zijn allochtonen crimineler dan autochtonen? Misschien zijn de leefomstandigheden wel bepalend voor de mate van criminaliteit. Dan moet je DAAR je focus op leggen.
Oh wacht, volgens jouw redenering moet je dan zorgen dat het leefmilieu van de allochtonen verbetert om er op die manier voor te zorgen dat de criminaliteit onder allochtonen afneemt!
Caliquote:Op donderdag 26 november 2009 19:47 schreef Californium het volgende:
wheheik dacht het ook
A dirty mind is a joy for life
Misschien omdat er meer allochtonen in de onderkant van de samenleving zitten? Misschien is het dan zaak om je daar op te focussen ipv de allochtonen? Als je dát doet neem je die ook meteen mee natuurlijk! Twee vliegen in één klap.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
2) Per saldo zijn ze crimineler. Zie de percentages.
Nouuuuuuuuu.... hoe dan ook, 't toont wel mooi aan hoe je gevoelsmatig erover dacht.quote:En misschien staar ik wel op de allochtonen. Wil niet zeggen dat ik de autochtonen vergeet..
Alle Marokkanen het land uit!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien omdat er meer allochtonen in de onderkant van de samenleving zitten? Misschien is het dan zaak om je daar op te focussen ipv de allochtonen? Als je dát doet neem je die ook meteen mee natuurlijk! Twee vliegen in één klap.
Het is dus belangrijk om uit te zoeken waarom ze crimineler zijn dan alleen maar te roepen "oh boehoe ze zijn crimineler". En als dan blijkt dat ze net zo crimineel zijn dan autochtonen onder dezelfde omstandigheden zou me dat niks verbazen. Maar ik val in herhaling.
[..]
Nouuuuuuuuu.... hoe dan ook, 't toont wel mooi aan hoe je gevoelsmatig erover dacht.
Overigens ben ik wel benieuwd hoe jij een oplossing voor ogen hebt. Niemand heeft alle wijsheid in pacht, ik niet, jij niet.. maar ik ben wel benieuwd. Doe eens een voorstel.
En hoe dacht je de rest van de criminaliteit aan te pakken danquote:
oja... toen wist ik het weer....quote:
Uh, strengere gevangenisstraffen, 3 strikes your out regel (iets als enkeltje land van afkomst/levenslange straf)quote:Op donderdag 26 november 2009 20:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoe dacht je de rest van de criminaliteit aan te pakken dan?
Maar doe eens een serieuze oplossing geven.
Die man kan er wel wat vanquote:
Maar nu maak je geen onderscheid tussen allochtonen en autochtonenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uh, strengere gevangenisstraffen, 3 strikes your out regel (iets als enkeltje land van afkomst/levenslange straf)
En hoe verschillen autochtonen en allochtonen daarin dan?quote:Verder achterhalen wat inderdaad de beweegredenen zijn. Ook zal het deels cultuur zijn. Machogedrag zeg maar.. Als je iemand in een dikke auto ziet rijden, deze ook a la minute wil hebben en de criminaliteit direct ingaan etc.
quote:T is een lastig iets.
Of naar Australië.. deden ze vruugah!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:31 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon allemaal naar New York sturen.
Vroegah toen de mist nog zo dik was dat je je fiets er tegenaan kon zetten!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of naar Australië.. deden ze vruugah!
Deden ze toch alleen met Japanners?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey, niks mis met Australiëquote:Op donderdag 26 november 2009 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Australië werd door Engeland als grote gevangenis gezien waar al het tuig naartoe werd gestuurd.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Deden ze toch alleen met Japanners?
- toen je nog blij was met een levende koe.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:40 schreef jna het volgende:
[..]
Vroegah toen de mist nog zo dik was dat je je fiets er tegenaan kon zetten!
Oh oke.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:44 schreef jna het volgende:
[..]
Australië werd door Engeland als grote gevangenis gezien waar al het tuig naartoe werd gestuurd.
Ajax met een hoofdletter ja!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
- toen je nog blij was met een levende koe.
- knaken nog van hout waren.
- toen de tieten nog echt waren.
- toen de hoeren nog maagd waren.
- toen ajax CL speelde.
Eerst stuurden ze ze naar Amerika maar toen dat niet meer ging (Verenigde Staten werden opgericht) stuurden ze ze maar naar Australiëquote:Op donderdag 26 november 2009 20:44 schreef jna het volgende:
[..]
Australië werd door Engeland als grote gevangenis gezien waar al het tuig naartoe werd gestuurd.
Daar gaan we L.noquote:Op donderdag 26 november 2009 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eerst stuurden ze ze naar Amerika maar toen dat niet meer ging (Verenigde Staten werden opgericht) stuurden ze ze maar naar Australië.
Bootje!!! Ik zie een oplossing!!!!!!!! Maar dan geen onderscheid maken tussen allochtoon en autochtoon hè
.
Is er dan al een causaal verband aangetoond tussen huidskleur en kans op criminaliteit, eender welke leefomstandighedenquote:
Allochtoon = eruit!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is er dan al een causaal verband aangetoond tussen huidskleur en kans op criminaliteit, eender welke leefomstandigheden?
Dat was te verwachten.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:53 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_normale_google.html
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |