Of de Backfiresquote:Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
TU-16 Badger met 2 Kelt Cruise missiles
[ afbeelding ]
Of de TU-160 BlackJack
[ afbeelding ]
Als de russen willen leggen ze een boomer in het kanaal neer en zijn 5 minuten nadat de orders zijn gegeven Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Londen en Antwerpen rokende puinhopen. En dan hebben ze nog genoeg slbm's over om 30 andere grote steden in de nabije omtrek plat te leggen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef TheGaffer het volgende:
Als de Bears het willen dan kunnen ze toch vanaf internationale wateren een Cruise Missile afschieten en Amsterdam raken mochten ze dat willen.
Mag hopen dat ze daar dingen van verder dan 75 kilometer zien aankomen?quote:Op maandag 30 november 2009 16:06 schreef sp3c het volgende:
het kanaal wordt net als het luchtruim in de gaten gehouden
Ja.. net zo geheim als de Kernwapens op vliegbasis Volkel?quote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Esses het volgende:
Je vraagt weer naar dingen die dus redelijk geheim zijn...
Het is mij op wat voor wijze dan ook onbekend danwel bekend dat er mogelijk enige vorm van massavernietigingswapens zouden liggen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:49 schreef Anschluss het volgende:
[..]
Ja.. net zo geheim als de Kernwapens op vliegbasis Volkel?
sonarboeien enzoquote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Northside het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze daar dingen van verder dan 75 kilometer zien aankomen?
Overigens... wat dan? Gaat er dan een Nederlands fregat boven die plek rondjes varen? Staat daar dan ook 24/7 een fregat voor beschikbaar?
Schijnt best lekker te zijn...quote:Op maandag 30 november 2009 23:43 schreef RaptoR-X het volgende:
Het kanaal zal wel een heel netwerk aan sonarboeien op de bodem hebben liggen.
. Ik vind je grappigquote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Het is mij op wat voor wijze dan ook onbekend danwel bekend dat er mogelijk enige vorm van massavernietigingswapens zouden liggen.
Ik vind hem maar vreemd.quote:
oh ja logisch. groot gelijk hebben zequote:Op vrijdag 11 december 2009 20:28 schreef Pumatje het volgende:
laten weten dat ze overal kunnen gaan staan waar ze willen.
Dat ze iets zijn om rekening mee te houden voor bv de Navo
Maar waarschuwt Nederland of NAVO hun niet ofzo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:28 schreef Pumatje het volgende:
laten weten dat ze overal kunnen gaan staan waar ze willen.
Dat ze iets zijn om rekening mee te houden voor bv de Navo
Rusland kan wel hard optreden, het behoord tot de een van de grootste wereld machten van de wereld.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja kernwapens. Maar zo gek zijn ze niet. Hun conventionele leger heeft niet de macht om overal ter wereld hard in te kunnen grijpen zoals de Amerikanen dat kunnen.
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:27 schreef Pwntje het volgende:
Maar waarom zouden de Russen uberhaupt met bommenwerpers onze luchtruim willen betreden?
en net zoals een Russische kern onderzeeër bij de VS. waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |