Maar blijft het bij willen en wat gepraat aan de borreltafel of bereiden ze zich er ook daadwerkelijk op voor?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:07 schreef sp3c het volgende:
ze willen het kunnen
niets meer niets minder
Het zijn in mijn ogen wel signs, ook de recente oefeningen bij de grens met Polen. Ik hoop liever dat ik later ongelijk wordt bewezen en een aluhoedje wordt genoemd, dan dat dit uitkomt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef Northside het volgende:
[..]
Maar blijft het bij willen en wat gepraat aan de borreltafel of bereiden ze zich er ook daadwerkelijk op voor?
nuja die divisies bestaan niet alleen op papierquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef Northside het volgende:
[..]
Maar blijft het bij willen en wat gepraat aan de borreltafel of bereiden ze zich er ook daadwerkelijk op voor?
Op zich is daar niets mis mee, maar als jij de ambitie nastreeft om gelijktijdig VIJF oorlogen elders op de wereld te kunnen uitvechten geef je wel aan dat je van plan bent om je actief met de wereldpolitiek te bemoeien. Ik persoonlijk vind het klinken alsof het voorkomen van oorlogen minder prioriteit krijgt, het is niet meer "nee, daar hebben we de troepen niet voor, laten we het diplomatiek oplossen" maar eerder "ja, morgen beginnen we met de invasie... en als het buurland moeilijk doet kunnen we die ook nog binnenvallen.".quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:29 schreef sp3c het volgende:
nuja die divisies bestaan niet alleen op papier
ze zijn graag voorbereid op die mogelijkheid en daar is op zich niets mis mee
Spijker.....kop......raak!!!quote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef Northside het volgende:
[..]
Op zich is daar niets mis mee, maar als jij de ambitie nastreeft om gelijktijdig VIJF oorlogen elders op de wereld te kunnen uitvechten geef je wel aan dat je van plan bent om je actief met de wereldpolitiek te bemoeien. Ik persoonlijk vind het klinken alsof het voorkomen van oorlogen minder prioriteit krijgt, het is niet meer "nee, daar hebben we de troepen niet voor, laten we het diplomatiek oplossen" maar eerder "ja, morgen beginnen we met de invasie... en als het buurland moeilijk doet kunnen we die ook nog binnenvallen.".
Ik had liever gezien dat de NAVO deze ambitie had geuit, daarvan heb ik het idee dat ze meer in het "wereldbelang" handelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |