Hoop het niet.. beste is er wel een beetje afquote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef Againzender het volgende:
komen de Killers nog met een kerstplaat eigenlijk dit jaar
of is het bapao?quote:
Komt helemaal goedquote:Op woensdag 25 november 2009 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor hoelang is nu steeds de vraag
Nou, de storingspagina als de fileserver weer eens wordt gereanimeerd wordt ook altijd wel snel geladen hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor hoelang is nu steeds de vraag
hou je erbuitenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, de storingspagina als de fileserver weer eens wordt gereanimeerd wordt ook altijd wel snel geladen hoor.
Duidelijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Keiichaaff keivet ech cheweldich
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef Againzender het volgende:
komen de Killers nog met een kerstplaat eigenlijk dit jaar
Neuuhh...quote:
Trusten Brennelquote:Op woensdag 25 november 2009 21:55 schreef Brennel het volgende:
Welterusten! Morgen weer om 4:50 op, en dan kan ik vrijdag weer een beetje uitslapen![]()
to morregequote:Op woensdag 25 november 2009 21:55 schreef Brennel het volgende:
Welterusten! Morgen weer om 4:50 op, en dan kan ik vrijdag weer een beetje uitslapen![]()
Hij is opnieuw uitgebracht.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
sjezus man, deze plaat is een jaar ouden hij zit ook bij de MH aankondiging
de MH is overigens erg lekker
Ja, ene Coen S.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:06 schreef themauster het volgende:
Ik lees net op het radioforum van radiofreak.nl dat het gerucht gaat dat Coen in gesprek is met 538 om de middagshow over te nemen? iemand die meer weet?
Zou geweldig nieuws zijnquote:Op woensdag 25 november 2009 22:06 schreef themauster het volgende:
Ik lees net op het radioforum van radiofreak.nl dat het gerucht gaat dat Coen in gesprek is met 538 om de middagshow over te nemen? iemand die meer weet?
ah, okquote:Op woensdag 25 november 2009 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij is opnieuw uitgebracht.
Och, 't is gelukkig nog niet zo erg als bij dat Young Folks-nummer. Dat is 3 keer uitgebracht, en steeds zonder succes.
Laat hem dan vooral Sander en Giel meenemen please.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:06 schreef themauster het volgende:
prima! daar past hij prima thuisquote:Op woensdag 25 november 2009 22:06 schreef themauster het volgende:
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef Barney_Stinson het volgende:
Zo ben ook terug. Net voor het eerst fitnessen bij HealthCity, was erg leuk. Ook nog een aantal bekenden gesproken, leuk om die daar tegen te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |