Ach man, je geeft de beste man teveel eer. De kans is vrij klein dat hij daadwerkelijk voor verandering had gezorgd. Zijn rol wordt schromelijk overdreven naarmate de tijd vorderde.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, want de kans is hem ontnomen om wat te bereiken weet je nog?
Nee man, jij geeft hem te wéinig eer. Je praat minachtend over hem.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, je geeft de beste man teveel eer. De kans is vrij klein dat hij daadwerkelijk voor verandering had gezorgd. Zijn rol wordt schromelijk overdreven naarmate de tijd vorderde.
Fortuyn had enkel als doel een frisse wind door ons land te doen waaien. Daar is hij in geslaagd. En ik had hem uiteraard niet zo'n einde gegund. Maar je moet zelf ook wel beseffen dat hij voornamelijk holle retoriek ten gehore bracht.
Hoezo? Vadertje Drees stond was bijvoorbeeld ook genomineerd voor de titel Grootste Nederlander, met name vanwege de introductie van het sociale vangnet. Desalniettemin vind ik de rol van Drees behoorlijk overschat en had de beste man in geen honderd jaar kans mogen maken op zo'n uitverkiezing.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee man, jij geeft hem te wéinig eer. Je praat minachtend over hem.
Ja, dat kan ook discriminatie worden genoemd. Dat ontken ik toch helemaal niet? Feit is dat het uitzetten van burgers op grond van hun afkomst zonder enige twijfel discriminatie is.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Op welke grond dan ook?
Leuk om te weten, dan kan je dus de voortrekkerij voor inwoning van allochtonen ook als discriminatie bestempelen, of natuurlijk het verlagen van toelatingseisen op het hogere onderwijs om maar snel twee dingen te noemen waar wij niet voor in aanmerking komen. Natuurlijk vergeet ik ook niet Guusje Ter Horst die per se een vrouw of allochtoon wou als politie commissaris.
Zo zeg, wat worden we toch gediscrimineerd met z'n allen volgens jouw definitie.
Hoewel Fok anders doet vermoeden zegt het SCP:quote:Op woensdag 25 november 2009 21:25 schreef kskopf het volgende:
[..]
Zodra 72% van de Nederlanders voorstander is van gedwongen remigratie van bepaalde groepen is dat wel degelijk een optie. Je kunt het je nu misschien niet voorstellen, maar over een paar jaar kan dit best eens actueel zijn (en uiteraard hoop ik daar op).
Kwestie van paspoorten afpakken en een mooie deal maken met wat airlines (zie avatar) voor charters richting Afrika en Turkije.![]()
tolerantie denk niet dat dat het juiste woord is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:52 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hoewel Fok anders doet vermoeden zegt het SCP:
´In 2000 vond nog meer dan de helft van de Nederlanders dat er hier te veel allochtonen wonen, nu is dat gedaald naar 39 procent. In 2000 zei 52 procent van de Nederlanders ‘moeite’ te hebben met een allochtoon als buur, nu is dat 33 procent.´
De tolerantie neemt dus toe buiten Fok.
Precies, tegenwoordig zie je bij interviews al die mensen weglopen als er iets over de PVV gevraagd wordt met "Daar laat ik me niet over uit als u het niet erg vind".quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
tolerantie denk niet dat dat het juiste woord is.
Denk eerder dat mensen banger zijn geworden na alle negatieve nieuws wat betreft de bekende groep mensen.
Maar dat zeker wel 80% van de Nederlands ze liever vandaag nog zou zien vertrekken en de belastingen met 10% naar beneden gegooid wordt dan dat het over een jaar hier een tweede Antillen is ..
Dan moet je mijn post nog eens lezen. Onomstotelijk neemt de tolerantie onder de bevolking toe. Alleen de PVV stemmers en Fok gaan de andere kant op.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
Denk eerder dat mensen banger zijn geworden na alle negatieve nieuws wat betreft de bekende groep mensen.
Maar dat zeker wel 80% van de Nederlands ze liever vandaag nog zou zien vertrekken en de belastingen met 10% naar beneden gegooid wordt dan dat het over een jaar hier een tweede Antillen is ..
Ze zijn bang voor een enquête?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
wel vreemd hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dan moet je mijn post nog eens lezen. Onomstotelijk neemt de tolerantie onder de bevolking toe. Alleen de PVV stemmers en Fok gaan de andere kant op.
Ja, wat verwacht je ook als je naar het verjaardagsfeestje van Michiel Smit gaat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
wel vreemd hoor
want in mijn omgeving ken ik geen een Wilders stemmer ..
maar Als ik op een verjaardag roept dat de Marokkanen vredelievend mensen zijn of de Moslims hier komen omdat ze hier op een normale manier hun leven willen leven.
Nou dan wordt ik zelf door de meest linkse personen op dat feestje uitgemaakt of ik wel goed ben ...
niet een zal mijn "mening" delen maar de hele avond hoor je niets anders meer dan het TUIG of die Klote Moslims ...
Ja het zijn dan in eens allemaal Wilders stemmers![]()
Nee kan bijna zeggen dat heel veel mensen het gewoon zat zijn ongeacht achter gronden.
Sociaal-Cultureel Planbureau ... zegt al genoeg he .....quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:17 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ze zijn bang voor een enquête?Die percentages komen uit enquêtes van het Sociaal-Cultureel Planbureau, niet van een bende Marokkanen die bij de buurt langsgaat: "hey, hebben jullie soms problemen met ons?"
Dat klopt, en die gevallen van discriminatie zijn net zo schandelijk als de discriminatoire voorstellen van de PVV.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Op welke grond dan ook?
Leuk om te weten, dan kan je dus de voortrekkerij voor inwoning van allochtonen ook als discriminatie bestempelen, of natuurlijk het verlagen van toelatingseisen op het hogere onderwijs om maar snel twee dingen te noemen waar wij niet voor in aanmerking komen. Natuurlijk vergeet ik ook niet Guusje Ter Horst die per se een vrouw of allochtoon wou als politie commissaris.
Zo zeg, wat worden we toch gediscrimineerd met z'n allen volgens jouw definitie.
Mensen vertellen niet meer aan journalisten wat ze echt denken, dat hebben ze wel afgeleerd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
Met die definitie wel inderdaad, maar als je dat gebruikt is Guusje Ter Horst gewoon een hardcore Nazistische racist te noemen, totaal irrelevant en onzinnig dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat klopt, en die gevallen van discriminatie zijn net zo schandelijk als de discriminatoire voorstellen van de PVV.
Michiel wie ???quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:19 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ja, wat verwacht je ook als je naar het verjaardagsfeestje van Michiel Smit gaat?
Waar ik woon neemt de tolerantie eerder af dan toe. Men heeft het helemaal gehad met alle berovingen, vernielingen en last.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dan moet je mijn post nog eens lezen. Onomstotelijk neemt de tolerantie onder de bevolking toe. Alleen de PVV stemmers en Fok gaan de andere kant op.
Jouw verjaardagsfeestjes zijn reuze interessant, maar het rapport van het SCP is toch een stuk betrouwbaarder. Face it: de tolerantie tov buitenlanders is enorm toegenomen, alleen een kleine groep is geradicaliseerd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
wel vreemd hoor
want in mijn omgeving ken ik geen een Wilders stemmer ..
maar Als ik op een verjaardag roept dat de Marokkanen vredelievend mensen zijn of de Moslims hier komen omdat ze hier op een normale manier hun leven willen leven.
Nou dan wordt ik zelf door de meest linkse personen op dat feestje uitgemaakt of ik wel goed ben ...
niet een zal mijn "mening" delen maar de hele avond hoor je niets anders meer dan het TUIG of die Klote Moslims ...
Ja het zijn dan in eens allemaal Wilders stemmers![]()
Nee kan bijna zeggen dat heel veel mensen het gewoon zat zijn ongeacht achter gronden.
ja dat willen ze je doen geloven en ze proberen je te hersenspoelen ..quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Jouw verjaardagsfeestjes zijn reuze interessant, maar het rapport van het SCP is toch een stuk betrouwbaarder. Face it: de tolerantie tov buitenlanders is enorm toegenomen, alleen een kleine groep is geradicaliseerd.
Dus je gelooft het SCP niet??? Je behoort zeker tot die kleine geradicaliseerde groep?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:33 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat willen ze je doen geloven en ze proberen je te hersenspoelen ..
half Nederland zit in de schulden en denk je nou echt dat dat soort mensen nou echt het leuk vinden dat de politiek zo veel mensen binnen laat en nog even gaat vertroetelen.
Nee mensen willen hun eigen zuurverdiende geld terug zien
Alles wordt maar duurder , maar bakken met geld gaat er wel uit richting het multiculti zooi.
Maar om eens te kijken naar wat er hier in Nederland speeld , 1/3 huishoudens zitten in de geld zorgen .
en daarbij voedselbanken is een teken dat het met een land zeer slecht gaat ..
Maar die mensen worden zo ie zo al genegeerd.. ja want het zijn maar klagers ze moeten eens gaan werken word er dan gezegd ..
Maar dit zijn de werkende mensen ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |