groningen stad is toch een dramaquote:Op woensdag 16 december 2009 22:29 schreef JeePee83 het volgende:
Vanmorgen ging 11/15 vlekkeloos. Dat was geen probleem. Zelfs complimenten gehoord, dat het sneller ging met de afvoer dan vroeger. Vanmiddag door verkeerschaos in de stad inderdaad een zooi op 11/15... 2 Extra omlopen waren nog niet genoeg om enigszins een dienstregeling te kunnen rijden. Raar eigenlijk, gisteren ging dat beter en toen was het 's morgens pittiger.
quote:Connexxion enige inschrijver concessie Zaanstreek!
Connexxion heeft als enige ingeschreven op de concessie Zaanstreek. Dit betreft het OV in Zaandam en Oostzaan. Onze offerte wordt nu door de concessieverlener getoetst aan het bestek.
Op korte termijn horen we of onze offerte voldoet aan de eisen die gesteld zijn in het bestek. Indien dit het geval is, zal de opdrachtgever overgaan tot gunning van de concessie.
De nieuwe concessie loopt vanaf december 2010 en heeft een looptijd van 8 jaar, met een mogelijke verlenging van 2 jaar.
In februari worden er personeelsbijeenkomsten gehouden om de nadere details bekend te maken
Is 't deze VIAbus van Caetano dit keer wel gelukt om zonder spontaan vlam te vatten de Afsluitdijk over te steken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:40 schreef Peterselieman het volgende:
Opvallende spot in Leeuwarden: xx MAN 8269 is opgedoken op de stadsdienst
das wel een leuke bak!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:07 schreef BeefRWijker het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwste versie van de Lion's City A78 (LE) is nu ook in Nederland.
Lijken wel heel erg veel op de A21 tegenwoordig.
Ik ben het er niet helemaal mee eens. Dat er door de sneeuw niet gereden werd, was logisch. En dat er organisatorisch en qua materieel wat mis gaat, bezetting qua lijnen enzo, ook logisch. En mede door het weer kan het wel eens zijn dat meer mensen dan normaal met de bus gaan. Mijn mening: voldoende gepresteerd in een week waarin de situatie (sneeuw, ijzel, op laatste moment niet beschikken over goede stalruimte, kantines etc )onvoldoende was.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:36 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 ook inziet dat de eerste week van Qbuzz in Groningen catastrofaal was...
Dat niet alleen, je moet ook kijken naar hoe kort de voorbereidingstijd was. Ze zouden de gunningsprocedure moeten vervroegen en wel zodanig dat een jaar van te voren definitief bekend is wie de nioeuwe concessiehouder wordt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:23 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Ik ben het er niet helemaal mee eens. Dat er door de sneeuw niet gereden werd, was logisch. En dat er organisatorisch en qua materieel wat mis gaat, bezetting qua lijnen enzo, ook logisch. En mede door het weer kan het wel eens zijn dat meer mensen dan normaal met de bus gaan. Mijn mening: voldoende gepresteerd in een week waarin de situatie (sneeuw, ijzel, op laatste moment niet beschikken over goede stalruimte, kantines etc )onvoldoende was.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:23 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Ik ben het er niet helemaal mee eens.
Dat vind ik allerminst logisch. Zolang wegen niet zijn afgezet moet er gewoon gereden worden, klaar.quote:Dat er door de sneeuw niet gereden werd, was logisch.
Dan heb je zo onderhand ook wel alles gehad hè. Is er iets geweest wat wél goed is gegaan?quote:En dat er organisatorisch en qua materieel wat mis gaat, bezetting qua lijnen enzo, ook logisch.
Daar heb ik anders niks over gehoord.quote:En mede door het weer kan het wel eens zijn dat meer mensen dan normaal met de bus gaan.
quote:Mijn mening: voldoende gepresteerd in een week waarin de situatie (sneeuw, ijzel, op laatste moment niet beschikken over goede stalruimte, kantines etc )onvoldoende was.
Behalve de treinen dan, daar faalden ze gigantisch hard door na 20:00, toen het eindelijk droog was, te stoppen met rijden. En ook dit weekend gewoon maar 1x per uur een trein, hoezo doorrijden tot het eind...quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:46 schreef BeefRWijker het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Arriva maar ze bleven tot 't eind toe rijden ook als andere maatschappijen de handdoek al in de ring hadden gegooid.
Misschien kom ik maandag terug voor een hernieuwde kennismakingsronde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:23 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Ik ben het er niet helemaal mee eens. Dat er door de sneeuw niet gereden werd, was logisch. En dat er organisatorisch en qua materieel wat mis gaat, bezetting qua lijnen enzo, ook logisch. En mede door het weer kan het wel eens zijn dat meer mensen dan normaal met de bus gaan. Mijn mening: voldoende gepresteerd in een week waarin de situatie (sneeuw, ijzel, op laatste moment niet beschikken over goede stalruimte, kantines etc )onvoldoende was.
Drenthe Tours is dit. Die hebben twee van die grijze bussen van MAN gekocht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:12 schreef BeefRWijker het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer: wel Kubus, niet Kubus?
Blauwe Kubussen in Rotterdam en grijze Kubussen in GD.
Lekker goed georganiseerd dat bedrijf.
Eén van hun goede daden vond ik lijn 174 tussen Lansingerland en Delft.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:12 schreef BeefRWijker het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer: wel Kubus, niet Kubus?
Blauwe Kubussen in Rotterdam en grijze Kubussen in GD.
Lekker goed georganiseerd dat bedrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |