http://www.omroepgelderla(...)-weg-in-Nijmegen.htmquote:Raadsel: Veolia-bus weg in Nijmegen
NIJMEGEN - Een chauffeur van busmaatschappij Veolia is dinsdag in Nijmegen zijn bus kwijtgeraakt. Volgens het busbedrijf had de chauffeur een plaspauze genomen. Toen hij weer wilde gaan rijden was de bus weg.
De bus stond geparkeerd op de Burgemeester Hustinxstraat bij het Centraal Station. Wie er met de bus aan de haal is gegaan is een volstrekt raadsel.
De bus is aan de zijkant voorzien van een afbeelding van een Veolia-trein. Daarvan rijden er niet veel rond, aldus een Veolia-woordvoerder.
Als er ergens eentje fout geparkeerd in een tuin staat, dan is dat 'm. Vast. Kan niet missen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://www.omroepgelderla(...)-weg-in-Nijmegen.htm
taxibusjes mochten op veel lijnen niet (snelnetmeuk) dus dan zeker ProCity's. Beiden zijn ruk... Mooi voor Arriva wel, ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef Zug-Chef het volgende:
Ahh, kleinere bussen. Waar heb ik dat eerder gehoord
XX wil er vast wel wat verkopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef Zug-Chef het volgende:
Ahh, kleinere bussen. Waar heb ik dat eerder gehoord
bronquote:Krijsend kind uit bus gegooid
Een buschauffeur van Connexxion in Almere heeft dinsdag een huilend kind met kinderwagen en al uit de bus gezet. Dat meldt Webregio naar aanleiding van een mail van een reiziger in de betreffende bus.
De reiziger zei op een schandalige manier geconfronteerd te zijn met het optreden van de buschauffeur. In een reactie aan de website laat hij weten dat het volgens hem om een driejarig meisje ging, die behoorlijk overstuur was en dit duidelijk liet merken.
'Opeens zette de chauffeur van de bus zijn bus stil en liep naar achteren. Hij pakte de kinderwagen en gooide deze de bus uit. Vervolgens pakte hij het kind bij de arm en zette haar hardhandig, zonder jasje, de bus uit', schrijft hij.
Ondertussen zei de buschauffeur tegen de moeder dat ze als ze geen kinderen kon opvoeden, dat ze er beter geen kon nemen.
Een woordvoerster van Connexxion, laat weten het incident uit te zoeken.
Die buschauffeur is duidelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bron
Hulde! Aanpakken die overlast!![]()
volgens mij is een Procity van CXX nog makkelijker mee te sjappen?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Cerbie het volgende:![]()
Wat een held ook die anonieme reiziger, niets zeggen en vervolgens een topic openen de lokale krant bellen.
De Veoliabus is weer terecht trouwens, stond in een weiland in Huissen met wat lichte schade
Dit dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bron
Hulde! Aanpakken die overlast!![]()
Zeker weer ProCity's?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef Zug-Chef het volgende:
Ahh, kleinere bussen. Waar heb ik dat eerder gehoord
Er rijdt in Oss ook een procity van / voor Arriva, dus die zit nog altijd in de race.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
Irisbusjes type GX 127 maken ook wel een kans denk ik. Deze rijden voor Arriva in DAV
Ik kan je niks beloven, maar zal het zeker voor je proberenquote:Op maandag 21 december 2009 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben erg benieuwd naar d Nieuw-Zeeuwse foto's!Zet ej ook wat trucks voor me op de foto?
das een leuk beesssie!quote:Op donderdag 24 december 2009 06:33 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Er rijdt in Oss ook een procity van / voor Arriva, dus die zit nog altijd in de race.
Ik zou liever een kleine versie Van Hool zien (newA300K), dat vind ik wel leuke bussen.
Of wat denk je van deze:
[ afbeelding ]
Ga je op vakantie ofzo?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Mede namens de Rollende Vegers en de Schuivende Schuivers een sm00000th 2010 gewenst. Brought to you by Gemeente Ede
Nee, ik werk daarquote:
Flash is nu door zo'n GVU bus op zen muil gegaan.. Je kan dus beter treinenquote:
Een aantal (5~10) wright commanders zijn in Rivierenland terechtgekomen, en een aantal van die groene amba's in Den Boschquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:37 schreef marcel.nl het volgende:
Is er iemand die weet waar de Groningse / Drenthse Arriva's heen zijn gegaan ?
Wat ik via internet ontdekte was dat er een aantal gelede citaro's naar Amsterdam / Purmerend gingen, een (aantal) amabassadors naar regio Den Bosch. Verder zouden de net nieuwe gelede man aardgas bussen van p+r Groningen terug zijn naar de leverancier.
Zijn alle oudere alliances, citaro's, wright cadets, wright commanders, dennis bussen en integro's afgevoerd ?
En wat ten aanzien van de overige nieuwere citaro's (aldanniet geleed), de overige amba's, de witte man lion en die ene citea ? Iemand die nog ergens gezien ?
Er rijden enkele Citaro's nu in DAV, enkele Amba's gaan naar Brabant, er gaan Citaro's naar Terschelling, gasbussen naar Ameland, Dennisbussen naar Tsjechië, misschien wat meuk naar Portugal en de rest wordt verkocht.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:37 schreef marcel.nl het volgende:
Is er iemand die weet waar de Groningse / Drenthse Arriva's heen zijn gegaan ?
Wat ik via internet ontdekte was dat er een aantal gelede citaro's naar Amsterdam / Purmerend gingen, een (aantal) amabassadors naar regio Den Bosch. Verder zouden de net nieuwe gelede man aardgas bussen van p+r Groningen terug zijn naar de leverancier.
Zijn alle oudere alliances, citaro's, wright cadets, wright commanders, dennis bussen en integro's afgevoerd ?
En wat ten aanzien van de overige nieuwere citaro's (aldanniet geleed), de overige amba's, de witte man lion en die ene citea ? Iemand die nog ergens gezien ?
Die zijn gehuurd door Qbuzzquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:44 schreef RealZeus het volgende:
Ik weet in elk geval dat de TCR Integro's 76 en 77 nog vrolijk in het GGD-gebied rondkachelen. Met info-schermen van Arriva-Waterland.
2938(?)quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
Het zou me niet verbazen als het Peereboom zou zijn, maar dat is een pure gok
Dagquote:Op maandag 4 januari 2010 18:52 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
2938(?)
[ afbeelding ]
WORKUM - Maandagmiddag om 16:13 komt er bij de meldkamer een melding binnen van een voertuigbrand op de Konvintsdyk in Workum.
http://www.112fryslan.nl/news/4447
De Connexxion CItaro G's zijn dan ook bedoeld als streekwagens.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:47 schreef Cerbie het volgende:
De nieuwe (gelede) aardgascitaro's van BRENG zien er niet uit met dit weer, daar blijft weinig roze van over. En een wtf-momentje, de 4130 van GVU/Novio op de streeklijn Nijmegen-Druten-Tiel.
Heb trouwens het idee dat zo'n nieuwe gelede BRENG Citaro veel minder zitplekken heeft dan de oude Citaro's die er eerst reden.
De brandweer heeft de ruiten wel mooi schoongespotenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:13 schreef BastiaanL het volgende:
http://www.112kampen.nl/foto/69/
Wáárom de 7834RIP
Deze had mazzel, van die bij Menaldum bleef alleen de aanhanger over.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:13 schreef BastiaanL het volgende:
http://www.112kampen.nl/foto/69/
Wáárom de 7834RIP
ja liever 3700 waggelsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:13 schreef BastiaanL het volgende:
http://www.112kampen.nl/foto/69/
Wáárom de 7834RIP
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:56 schreef o.us het volgende:
Voor het eerst in de Eindhovense Phileas gereden.
Je mag best 'tram' zeggen hoor, dat snappen we hier ook wel.quote:Het lijkt echt sterk op een railvoertuig van binnen,
Volgens mij is dat nu juist redelijk ongewoon voor treinen en trams.quote:vooral door de gescheiden banen en de twee perrons op 1 rijbaan.
Vermoedelijk ligt dat meer aan het spartaanse interieur en aan de afwezigheid van het karakteristieke dieselmotor (met versnellingen) aandrijf geluid.quote:Ik dacht even dat ik niet meer in de bus zat op een gegeven moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |