Nee, ik werk daarquote:
Flash is nu door zo'n GVU bus op zen muil gegaan.. Je kan dus beter treinenquote:
Een aantal (5~10) wright commanders zijn in Rivierenland terechtgekomen, en een aantal van die groene amba's in Den Boschquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:37 schreef marcel.nl het volgende:
Is er iemand die weet waar de Groningse / Drenthse Arriva's heen zijn gegaan ?
Wat ik via internet ontdekte was dat er een aantal gelede citaro's naar Amsterdam / Purmerend gingen, een (aantal) amabassadors naar regio Den Bosch. Verder zouden de net nieuwe gelede man aardgas bussen van p+r Groningen terug zijn naar de leverancier.
Zijn alle oudere alliances, citaro's, wright cadets, wright commanders, dennis bussen en integro's afgevoerd ?
En wat ten aanzien van de overige nieuwere citaro's (aldanniet geleed), de overige amba's, de witte man lion en die ene citea ? Iemand die nog ergens gezien ?
Er rijden enkele Citaro's nu in DAV, enkele Amba's gaan naar Brabant, er gaan Citaro's naar Terschelling, gasbussen naar Ameland, Dennisbussen naar Tsjechië, misschien wat meuk naar Portugal en de rest wordt verkocht.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:37 schreef marcel.nl het volgende:
Is er iemand die weet waar de Groningse / Drenthse Arriva's heen zijn gegaan ?
Wat ik via internet ontdekte was dat er een aantal gelede citaro's naar Amsterdam / Purmerend gingen, een (aantal) amabassadors naar regio Den Bosch. Verder zouden de net nieuwe gelede man aardgas bussen van p+r Groningen terug zijn naar de leverancier.
Zijn alle oudere alliances, citaro's, wright cadets, wright commanders, dennis bussen en integro's afgevoerd ?
En wat ten aanzien van de overige nieuwere citaro's (aldanniet geleed), de overige amba's, de witte man lion en die ene citea ? Iemand die nog ergens gezien ?
Die zijn gehuurd door Qbuzzquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:44 schreef RealZeus het volgende:
Ik weet in elk geval dat de TCR Integro's 76 en 77 nog vrolijk in het GGD-gebied rondkachelen. Met info-schermen van Arriva-Waterland.
2938(?)quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
Het zou me niet verbazen als het Peereboom zou zijn, maar dat is een pure gok
Dagquote:Op maandag 4 januari 2010 18:52 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
2938(?)
[ afbeelding ]
WORKUM - Maandagmiddag om 16:13 komt er bij de meldkamer een melding binnen van een voertuigbrand op de Konvintsdyk in Workum.
http://www.112fryslan.nl/news/4447
De Connexxion CItaro G's zijn dan ook bedoeld als streekwagens.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:47 schreef Cerbie het volgende:
De nieuwe (gelede) aardgascitaro's van BRENG zien er niet uit met dit weer, daar blijft weinig roze van over. En een wtf-momentje, de 4130 van GVU/Novio op de streeklijn Nijmegen-Druten-Tiel.
Heb trouwens het idee dat zo'n nieuwe gelede BRENG Citaro veel minder zitplekken heeft dan de oude Citaro's die er eerst reden.
De brandweer heeft de ruiten wel mooi schoongespotenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:13 schreef BastiaanL het volgende:
http://www.112kampen.nl/foto/69/
Wáárom de 7834RIP
Deze had mazzel, van die bij Menaldum bleef alleen de aanhanger over.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:13 schreef BastiaanL het volgende:
http://www.112kampen.nl/foto/69/
Wáárom de 7834RIP
ja liever 3700 waggelsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:13 schreef BastiaanL het volgende:
http://www.112kampen.nl/foto/69/
Wáárom de 7834RIP
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:56 schreef o.us het volgende:
Voor het eerst in de Eindhovense Phileas gereden.
Je mag best 'tram' zeggen hoor, dat snappen we hier ook wel.quote:Het lijkt echt sterk op een railvoertuig van binnen,
Volgens mij is dat nu juist redelijk ongewoon voor treinen en trams.quote:vooral door de gescheiden banen en de twee perrons op 1 rijbaan.
Vermoedelijk ligt dat meer aan het spartaanse interieur en aan de afwezigheid van het karakteristieke dieselmotor (met versnellingen) aandrijf geluid.quote:Ik dacht even dat ik niet meer in de bus zat op een gegeven moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |