nog altijd beter dan een bus waar de koppeling nogal hard in klapt :pquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:36 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
[..]
Je mag best 'tram' zeggen hoor, dat snappen we hier ook wel.
[..]
Volgens mij is dat nu juist redelijk ongewoon voor treinen en trams.
Aan de andere kant liggen haltes/perrons vaak weer wel precies tegen over elkaar wat bij bussen dan weer minder 't geval is.
[..]
Vermoedelijk ligt dat meer aan het spartaanse interieur en aan de afwezigheid van het karakteristieke dieselmotor (met versnellingen) aandrijf geluid.
Ik gebruik de Qbuzz in Rotterdam altijd en ik heb dit nog nooit zien!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:22 schreef BeefRWijker het volgende:
[ afbeelding ]
Millennium+10 bug.
Zeker dezelfde weggooi chip gebruikt die ook op sommige betaalpasjes zit
Ik heb ook een keer in dat gedrocht gereden. Wat me vooral opviel was het bijzondere geluid en de deurknoppen, die ik niet kon vinden bij het uitstappen. Deze zaten geloof ik op de deuren zelf wat me ook doet denken aan een tram/metro. Ik heb in ieder geval niet eerder een bus gezien met de deurknoppen op de deuren zelf.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:56 schreef o.us het volgende:
Voor het eerst in de Eindhovense Phileas gereden. Het lijkt echt sterk op een railvoertuig van binnen, vooral door de gescheiden banen en de twee perrons op 1 rijbaan.Ik dacht even dat ik niet meer in de bus zat op een gegeven moment.
Dan moet je toch echt beter op gaan letten, dat is meer en meer de trend!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:11 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer in dat gedrocht gereden. Wat me vooral opviel was het bijzondere geluid en de deurknoppen, die ik niet kon vinden bij het uitstappen. Deze zaten geloof ik op de deuren zelf wat me ook doet denken aan een tram/metro. Ik heb in ieder geval niet eerder een bus gezien met de deurknoppen op de deuren zelf.
Dat er zelfs in de bussen een knop zit zodat je zelf de deur open kan maken? De lieve buschauffeur moet dat normaliter doen, vind ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt beter op gaan letten, dat is meer en meer de trend!
Duitsland heeft er ook last van, ongelooflijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:22 schreef BeefRWijker het volgende:
[ afbeelding ]
Millennium+10 bug.
Zeker dezelfde weggooi chip gebruikt die ook op sommige betaalpasjes zit
Ja, ik zag het in die RET-bus, toen dacht ik, laat ik er eens een plaatje van maken. Toen ik even later in die Qbus zat vond ik het wel opstuurwaardig. Erg apart dat het niet werkte...quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik gebruik de Qbuzz in Rotterdam altijd en ik heb dit nog nooit zien!
MIsschien was de eigenaar van de TFT-schermen vergeten een unittest uit te voeren om het bestand te controleren op bugs.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:04 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Ja, ik zag het in die RET-bus, toen dacht ik, laat ik er eens een plaatje van maken. Toen ik even later in die Qbus zat vond ik het wel opstuurwaardig. Erg apart dat het niet werkte...
Heb jij die foto nog ergens online staan? Pas ik de link nog even aan zolang 't nog kan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:04 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Ja, ik zag het in die RET-bus, toen dacht ik, laat ik er eens een plaatje van maken. Toen ik even later in die Qbus zat vond ik het wel opstuurwaardig. Erg apart dat het niet werkte...
Nu wel, ja. Is dat een probleem, Deux?quote:
Ah, op zo'n fiets.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, op OVinBoskoop.
Alleen blijven de foto's er vrij kort op staan.
Klopt, het bekende rolstoelplanken verhaalquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
Steeds meer 8300 Amba's in Fryslân. Zag er vanmiddag verschillende rijden in Leeuwarden. Daarnaast was de 8836 weer terug in het noorden. De bus reed volgens mij laatst nog in de regio Nijmegen rond.
Bussjoof die met normale snelheid zijn rit dacht te voltooien?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:19 schreef IkKomUutGrunn het volgende:
[ afbeelding ]
Qbuzz komt gehavend uit deze winter.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=88108
Ik heb de Qbuzz in Rotterdam nooit een ernstige ongeval zien maken als dit en die andere deze winter.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:19 schreef IkKomUutGrunn het volgende:
[ afbeelding ]
Qbuzz komt gehavend uit deze winter.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=88108
Als je werkelijk wist hoe de situatie hier nu in Groningen is, dan zou je wellicht niet zo reageren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:13 schreef o.us het volgende:
W
[..]
Ik heb de Qbuzz in Rotterdam nooit een ernstige ongeval zien maken als dit en die andere deze winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |